Origineel is leuker.quote:
Dat heb ik altijd al een keer "actief" willen kijken. Maar ik ben bang dat ik dan helemaal vanaf s01e01 moet beginnen, of kan ik er gewoon "instromen"?quote:
Je kan instromen, maar wel leuk om bij het begin te beginnen. Meesterlijke serie is dat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al een keer "actief" willen kijken. Maar ik ben bang dat ik dan helemaal vanaf s01e01 moet beginnen, of kan ik er gewoon "instromen"?
is het waard om vanaf het begin te zien. ook makkelijk te downloaden nog.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al een keer "actief" willen kijken. Maar ik ben bang dat ik dan helemaal vanaf s01e01 moet beginnen, of kan ik er gewoon "instromen"?
Gewoon downloaden, kijkt makkelijk weg en als je de eerste afleveringen leuk vind, vind je de rest ook leuk. Maar je kunt wel vrij gemakkelijk instromenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kan instromen, maar wel leuk om bij het begin te beginnen. Meesterlijke serie is dat.
Hoeveel seizoenen zijn er al?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:17 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
is het waard om vanaf het begin te zien. ook makkelijk te downloaden nog.
quote:
zes dacht ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel seizoenen zijn er al?
6quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
6 nu, dacht ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Ziva is ook wel geefbaar hoor. Ze heeft schattige tietjes. Schattige tietjesquote:
Vertel het eens meid, wat is er aan de hand?quote:
Hank Moody is mijn grote voorbeeld in het leven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Bekijk dat filmpje, ik moest ook lachen, dus jij ook.
Het enige waar ik je mee kan opvrolijken is een beetje goeien muzak met goeien melodieën.quote:
Zonde, had je mooi in je zomervakantie kunnen doen toen het kutweer was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:20 schreef BBQSausage het volgende:
Oké, dan ga ik binnenkort even HIMYM downloaden.
Heb het nooit gekeken, maar veel kleine stukjes van gezien. Geniaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:20 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Hank Moody is mijn grote voorbeeld in het leven.
droevig allesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Vertel het eens meid, wat is er aan de hand?
Ik doe niet aan drugs, en volgens mij versterkt de helft je stemming alleen maarquote:
okquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Bekijk dat filmpje, ik moest ook lachen, dus jij ook.
SVquote:
Dank u mevrouw!quote:
Mijn zomervakantie begint pas over twee weken, dus als ik in de lange nachten tijdens mijn werkdagen tijd over heb, kan ik fijn HIMYM kijken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zonde, had je mooi in je zomervakantie kunnen doen toen het kutweer was.
Te hoog gezichtquote:
Zij was toch dat kleine meisje uit the nanny? toen ik jong en onschuldig was was ik verliefd op haarquote:
Puntige ellebogen?quote:
Aparte ondertitel danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:21 schreef Beach het volgende:
[..]
droevig alles
[..]
Ik doe niet aan drugs, en volgens mij versterkt de helft je stemming alleen maar
Neh, die niet. Doe dan Sasha:quote:
Die is helemaal niet schattig...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neh, die niet. Doe dan Sasha:
[ afbeelding ]
goede keuzen want goede borstenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neh, die niet. Doe dan Sasha:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |