Ik heb geen facebookquote:
quote:
quote:
Ik kwam bij dat stem ding en zag een enorm facebook logo, klikte meteen weg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]heb je daar nu facebook voor nodig?
Die dude is idd wel ontzettend kansloos ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:56 schreef Chloroform het volgende:
Worden jullie ook altijd een beetje verdrietig van Tosh.0?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik kwam bij dat stem ding en zag een enorm facebook logo, klikte meteen weg.
quote:Instructions:
1. Click HERE to vote. You will be redirected to Facebook.
2. When prompted, click 'allow' to activate the app.
3. When prompted click 'like' on the DJmag page (you will skip this step if you are already a fan of DJmag).
4. Choose your 5 DJs in order of preference.
5. Submit your vote!
Redelijk herkenbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hihi, ik was vandaag in de sportschool. Was er zon dude naast mij die letterlijk 10min tegen me aan zat te lullen en ik verstond er geen enkel woord van![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:56 schreef MajorTom. het volgende:
trippy shit man ze hebben de controlle over het horizontale, het verticale en de focus
Heb zo'n haat tegen die witte nikkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:56 schreef Chloroform het volgende:
quote:
Keek net Family Guy en door bepaalde personen is de aandacht van de tv ineens weg en dan opeens dat op tv.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:57 schreef LudoSanders het volgende:
Tosh.0, waarom dat dan ook kijken?
Erwin krollquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:57 schreef mctwigt het volgende:
Tosh moet vervangen worden door een weerman! die kunnen tenminste wel goed presenteren
kan bijna niet wachten man. Senor Chang, Abed, Sherley allesquote:
Oh.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Keek net Family Guy en door bepaalde personen is de aandacht van de tv ineens weg en dan opeens dat op tv.
Nicequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, en dan reken ik bioscoop bezoeken niet eens mee
Je tagje valt me nu pas opquote:
Dat filmpje dat nu al 5 keer is herhaald, is trouwens ook al zo oud als het internet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Keek net Family Guy en door bepaalde personen is de aandacht van de tv ineens weg en dan opeens dat op tv.
pierce is ook een heldquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:59 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
kan bijna niet wachten man. Senor Chang, Abed, Sherley alles
inderdaad , voorspelbare kutseriequote:
Ja, I know.quote:
Gewoon niet wennen en op je werk gewoon lekker doortukken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:01 schreef mctwigt het volgende:
ik ga maar eens naar bed toe, moet van de week ook vroeg op en dan wen ik niet
Ik vind stiekem de filmpjes altijd leuk omdat ik te lui ben om ze allemaal bij elkaar te youtuben. Tosh zelf is onuitstaanbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:56 schreef Chloroform het volgende:
Niet zo goed als SP en de simpsons waren, maar nog steeds erg vermakelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:00 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
inderdaad , voorspelbare kutserie
Waarom is die nog niet aangepast?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |