Oh dat ja, ach ja iedereen heeft wel zijn rare trekjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja, maar de beste man is op die foto voorlopig nog wel even minderjarig. Dan is het toch niet raar dat ik het eng vind dat jij geilt op een tiener?
True. BBTquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:48 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Kaley Cuoco , mijn droomvrouw
Je hebt wel een punt, maar dit is een kutfoto.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:48 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Kaley Cuoco , mijn droomvrouw
Maar was t een leuke film?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh dat ja, ach ja iedereen heeft wel zijn rare trekjes.
Is stoer, zo laten ze zien dat ze een actief seksleven hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:49 schreef Chloroform het volgende:
Waarom moeten mannen toch elke keer melden dat ze gaan rukken?
En als je als vrouw zegt dat je even gaat soppen ben je meteen een aandachtshoer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:49 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is stoer, zo laten ze zien dat ze een actief seksleven hebben.
Geldingsdrangquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:49 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga me zo rukken op jouw fb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:49 schreef Chloroform het volgende:
Ik geil ook op minderjarigen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja, maar de beste man is op die foto voorlopig nog wel even minderjarig. Dan is het toch niet raar dat ik het eng vind dat jij geilt op een tiener?
Dat heb je mij nog nooit zien posten!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:49 schreef Chloroform het volgende:
Ben nog aan het kijken, tot nu toe is ie leuk.quote:
Juist niet, lekker ondeugende blikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, maar dit is een kutfoto.
heb ik ook al geloof ik maar graagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:49 schreef Dalando het volgende:
MajorTom ik heb Susan ook zonder BHDM?
Dat is om te bewijzen dat hij zich niet te goed voelt voor anderen (omdat hij wellicht die indruk kan wekken), maar dat dat gewoon moet gebeuren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:49 schreef Chloroform het volgende:
Haar haar op die foto.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Juist niet, lekker ondeugende blik
Juist niet toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is stoer, zo laten ze zien dat ze een actief seksleven hebben.
Uitzondering -> regel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat heb je mij nog nooit zien posten!
Ja precies.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En als je als vrouw zegt dat je even gaat soppen ben je meteen een aandachtshoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |