het is voor een begrafenisquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon niet wennen en op je werk gewoon lekker doortukken.
Omdat het ergens ironisch is en dat vinden ze leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom is die nog niet aangepast?
Is het ook wel ergens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat het ergens ironisch is en dat vinden ze leuk.
Married... with children bedoel je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:02 schreef Monopoly het volgende:
Tosh.O is het kankergezwel van Comedy Central
Ik snap ook niet waarom die tags naar de fobo's linken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat het ergens ironisch is en dat vinden ze leuk.
Das echt een bazenserie man.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Married... with children bedoel je?
Wat voor omschrijving had je in gedachten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die tags naar de fobo's linken.Doe dan een linkje naar een pagina met alle "tagged" users ofzo, met een omschrijving erbij.
Dat is gewoon om zo mensen naar onze fobo's te lokken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die tags naar de fobo's linken.Doe dan een linkje naar een pagina met alle "tagged" users ofzo, met een omschrijving erbij.
Met hodor en allesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Game of Thrones.Ik heb net het 2e boek uit.
Ik bedoel meer een omschrijving per "tag". Of gewoon groeperen per tag, en daar een algemene omschrijving bij geven. Dit slaat gewoon op poep.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat voor omschrijving had je in gedachten?
Fate ja?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:07 schreef Dalando het volgende:
It is a strange fate that we should suffer so much fear and doubt over so small a thing. Such a little thing.
Serie. Nadat ik er over had gehoord op een podcastquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja.Heb je de boeken ook gelezen of alleen de serie gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |