en sven was ook niet blond toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat blond de meeste behalve laysa.....
Ik heb er wel eens 1 een middag moeten lenen op school.quote:
Oh, op die manier.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat blond de meeste behalve laysa.....
Ohmijngod.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:53 schreef Renesite het volgende:
Kwamen we zwemmend opeens bij een stel oude lijken.
"Zijn deze naakt?" zei mijn 12 jarig buurjongetje
Ik: "geen idee, maar als je zeewier voelt heb je grote kans van wel"
Hmm, oké.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens 1 een middag moeten lenen op school.
Vond het zo geweldig ook weer niet.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je weet in Woody's? Ik kreeg contact met dat meisje wat met die 3 jongen was? Toen vroeg ze met wie ben je allemaal? Dus ik aanwijzen, zegt ze, en dat is je broertje? En toen wees ze naar jouEn toen heb ik JA gezegd
IKquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en wie heeft Morpheus weg gejaagd uit dit topic
Ik kan een inkoppertje makenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
Ik was geadopteerd.
Had ik voor mezelf besloten.
Slaapzequote:
Slaap lekker MacBookje.quote:
je post in misdaadspel is niet goed he. oude quote gepakt daarquote:
DANKJEWEL MOP JE MEDELIJVEN ONTROERT MAI!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:00 schreef Renesite het volgende:
MEID! LUTTE! IK WENS JE EEN FIJN SJUUBILEUM!!!
EN BENNY JONGEN! IK JANK HIER GEWON VAN BLIJDSCHAP!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gofferquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:00 schreef Renesite het volgende:
MEID! LUTTE! IK WENS JE EEN FIJN SJUUBILEUM!!!
EN BENNY JONGEN! IK JANK HIER GEWON VAN BLIJDSCHAP!!!
Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum. Nog vele jaartjes samen toegewenst.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:01 schreef Lutte het volgende:
Oh nu naar bed dus.
WelterustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HUH?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:00 schreef gomi het volgende:
[..]
je post in misdaadspel is niet goed he. oude quote gepakt daar
en ty btw lutte voor t fixen van die linkjes
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:01 schreef Lutte het volgende:
Oh nu naar bed dus.
trusten lutteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum. Nog vele jaartjes samen toegewenst.
je hebt een oude post gebruikt en je naam toegevoegd.quote:
Ehm nee dat niet. Een hand ook goed? Naar jou hand dan he, niet je leuning voor de duidelijkheid.quote:
Ik vind dat niet positief genoeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maandjes.
Dat van jaren doe je pas na 12 maanden. Etiquette!
Owquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:02 schreef gomi het volgende:
[..]
je hebt een oude post gebruikt en je naam toegevoegd.
je moet die van lutte hebben met de linkjes naar fotoboek
maar hebben ze nu al gefixt
Leuning?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ehm nee dat niet. Een hand ook goed? Naar jou hand dan he, niet je leuning voor de duidelijkheid.
quote:
Ik heb helemaal niet op zitten lettenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:06 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah je had mij gewoon uit de lijst gelaten he
Somertijd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Elke werkdag tussen 16:00 en 19:00 Somertijd op Radio Veronica, dan kom je er wel achter
hehe ufc als in die kooivechters?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet op zitten letten
Ik ben dood, net een uurtje getraindUFC Personal Trainer
WTF Die oefeningen
Luister altijd C&S op 3FMquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Elke werkdag tussen 16:00 en 19:00 Somertijd op Radio Veronica, dan kom je er wel achter
NOG ZO'N 42600 SECONDEN TOT ONS JUBILEUM PATRICKquote:
Wut? Ik wou net schrijven ik luister dan naar Coen en Sander.quote:
NOG 42540 SECONDEN ONGEVEERquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
NOG ZO'N 42600 SECONDEN TOT ONS JUBILEUM PATRICK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De trainers daarvan geloof ik, en die geven je dan Personal Training. Echt zwaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:09 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ufc als in die kooivechters?
en trusten
Slaap lekker!quote:
ah k zal ff kijken zo. maar die trainingen zijn zwaar iddquote:
Dr. Frankquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:14 schreef PatriQue89 het volgende:
even wat googlen naar hippe dieeetjes
Ik heb vandaag zo weinig gegeten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:14 schreef PatriQue89 het volgende:
even wat googlen naar hippe dieeetjes
Je moet wel eten, anders ga je stuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zo weinig gegeten.
Ik scheur echt van de honger nu.![]()
Maar ik wil niet eten.
Ik heb 3x gegeten vandaag en ik heb zo'n gevoel van ik mag maar 3 keer eten, hou vol.quote:
moet je niet beter 6x kleinere porties eten over de hele dag ipv 3x. beter voor je stofwisseling enzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb 3x gegeten vandaag en ik heb zo'n gevoel van ik mag maar 3 keer eten, hou vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:23 schreef iBenny het volgende:
kjoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:22 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga het eierdieet doen.. 39 eieren in de week.. rené will like it
Dat moet wel kunnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb 3x gegeten vandaag en ik heb zo'n gevoel van ik mag maar 3 keer eten, hou vol.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:23 schreef iBenny het volgende:
Ik zou echt gaan gillen als een wijf en wegrennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik denk dat ik irl eerst zou vloeken, en daarna een ongediertebestrijder zou bellen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou echt gaan gillen als een wijf en wegrennen.
Ja zoiets, maar ik had twee broodjes eerst kipfilet en tonijn daarna en toen een klein bordje nasi met kip.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:23 schreef gomi het volgende:
[..]
moet je niet beter 6x kleinere porties eten over de hele dag ipv 3x. beter voor je stofwisseling enzo
Ja dat daarna.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik irl eerst zou vloeken, en daarna een ongediertebestrijder zou bellen.
Ik zou 'm oppakken en naar buiten gooienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou echt gaan gillen als een wijf en wegrennen.
Ik ga naast Benny wonen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou 'm oppakken en naar buiten gooien
Volgens mij is dat beest net zo groot als jij bent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou 'm oppakken en naar buiten gooien
Ik vind die spinnetjes vooral smerig.quote:
Nee johquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij is dat beest net zo groot als jij bent.
Ze zouden hier rekening moeten gaan houden met mensen die ergens vreselijk bang voor zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind die spinnetjes vooral smerig.
Maar die grote, DIE BIG MOTHERFUCKER MAN![]()
![]()
Dat bespaart kosten op de ongediertebestrijder.quote:
Ik ben over het algemeen niet bang voor spinnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze zouden hier rekening moeten gaan houden met mensen die ergens vreselijk bang voor zijn
Ohw, maar als ik hem naar buiten gooi lopen ze misschien wel naar jou toequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat bespaart kosten op de ongediertebestrijder.
Ghehe ik moest oprecht lachen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
denk maar aan bella..
oh.. wacht... dan krijg je een stijfjen.. kan je nog niet slapen..
Snel een fapje doen dan, slaap je beter vanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
denk maar aan bella..
oh.. wacht... dan krijg je een stijfjen.. kan je nog niet slapen..
kloptquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Snel een fapje doen dan, slaap je beter van
Echt je eigen warme melk maken een beter slaapmiddel bestaat niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Snel een fapje doen dan, slaap je beter van
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt je eigen warme melk maken een beter slaapmiddel bestaat niet.
"warme melk maken" heet dat tegenwoordig zo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt je eigen warme melk maken een beter slaapmiddel bestaat niet.
Dan kan je lachen ik val meteen in slaap zodra ik me omdraai dan.quote:
quote:
Slaap lekker jongens.quote:
Nee ik vond hem wel toepasselijk omdat veel mensen warme melk drinken voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
"warme melk maken" heet dat tegenwoordig zo?
Dat dronk ik vroeger, met anijs. Verschrikkelijk dat ik het vondquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik vond hem wel toepasselijk omdat veel mensen warme melk drinken voor het slapen gaan.
Ik wil voor de middag wakker zijn, de rest vind ik wel prima.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:35 schreef ValHallen het volgende:
Trusten Gomi
Kut ik moet morgen ook vroeg opstaanMijn ritme is echt verschrikkelijk
Ik ben hem leren waarderen door Bellaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:40 schreef iBenny het volgende:
Firework
Blijft een fakking bazennummer
Ik moet morgen met een enorme omweg naar het Centrum dus ik moet ook echt vroeg opstaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:35 schreef ValHallen het volgende:
Trusten Gomi
Kut ik moet morgen ook vroeg opstaanMijn ritme is echt verschrikkelijk
Ze doet gekke dingen met je.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben hem leren waarderen door Bella
Daarvoor deed je dat niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent echt verliefd he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet speciaal neequote:
Ik denk dat het weinig met verliefdheid te maken heeft.quote:
Onmogelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet speciaal neeHet nummer viel me nooit op.
Dat is dus stelletje nummer hoeveel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben echt zo gelukkig dat zij daten.quote:
Met je ogen is niks mis merk ik.quote:
Ik had er ook wel bij willen zijnquote:
Ja was nou een week eerder hier gekomen ofzo.quote:
Volgende keer als er een meet is verwacht ik minimaal een maand van tevoren een PMquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja was nou een week eerder hier gekomen ofzo.
Nu moet ik wenenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben echt zo gelukkig dat zij daten.![]()
Ik haal hier mijn geluksmomentjes uit andere mensen hun liefdesleven.![]()
Maar vooral omdat ik Stephan het enorm gun dat zo'n geweldige vent een geweldige vriendin heeft.
Talmeet anthemquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:57 schreef iBenny het volgende:
Dit liedje zal ik waarschijnlijk aan de meet blijven koppelen... 7x is-ie langsgekomen ofzo![]()
Ik gun het jou meer dan ik eigenlijk.quote:
Moet GOEIEMORRUGHUUUU wel in het nummer verwerkt wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:57 schreef iBenny het volgende:
Dit liedje zal ik waarschijnlijk aan de meet blijven koppelen... 7x is-ie langsgekomen ofzo![]()
Hoezoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gun het jou meer dan ik eigenlijk.
Omdat ik weet dat ik er toch weinig van bak.
Wat een slechte kutversiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:57 schreef iBenny het volgende:
Kerel, het is lief maar ook een tikkie ongezondquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gun het jou meer dan ik eigenlijk.
Omdat ik weet dat ik er toch weinig van bak.
Stephan is zo'n baas die verdient dat gewoon.quote:
Christ, dat liedje draaide mijn lerares in groep 4 ofzo altijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:57 schreef iBenny het volgende:
Ik mag hopen dat datquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:00 schreef Avey het volgende:
[..]
Christ, dat liedje draaide mijn lerares in groep 4 ofzo altijd
Ik leef altijd teveel mee met dit soort dingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kerel, het is lief maar ook een tikkie ongezond
Whahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:00 schreef Avey het volgende:
[..]
Christ, dat liedje draaide mijn lerares in groep 4 ofzo altijd
Daar heeft iedereen last van gast. Gewoon niet zoveel nadenkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Stephan is zo'n baas die verdient dat gewoon.
Ik heb waarschijnlijk een vriendin en weet niet wat te doen daarna.
Nee, een of andere coverquote:
Teh horrorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:01 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee, een of andere cover
We moesten daar zelfs een dansje op doen bij de jaarlijkse opvoering voor de ouders
Zijn daar beelden van?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:01 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee, een of andere cover
We moesten daar zelfs een dansje op doen bij de jaarlijkse opvoering voor de ouders
Dat is vrij normaal, maar zodra het zo is dan weet je dat echt welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Stephan is zo'n baas die verdient dat gewoon.
Ik heb waarschijnlijk een vriendin en weet niet wat te doen daarna.
Gelukkig is de tape die m'n moeder daar van gemaakt heeft niet meer bruikbaarquote:
Whehequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Gelukkig is de tape die m'n moeder daar van gemaakt heeft niet meer bruikbaar
Gelukkig niet meerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van?
Ik heb echt zo'n vriend en die had dan gedanst op kerstavond ofzo.
En dat staat op Youtube ik lig echt keer op keer in een deuk.
Hoe oud dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef Avey het volgende:
[..]
Gelukkig niet meerEn dat was ver voor Youtube, ik ben oud ja
Als Matsoe Matsoe dus.quote:
Bouwjaar 1987quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe oud dan?![]()
Ik dacht dat jij nog echt een meisje was ofzo.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe oud jong dan?![]()
Ik dacht dat jij nog echt een meisje was ofzo.
Dat valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:07 schreef Avey het volgende:
[..]
Bouwjaar 1987
Maar stiekem ben ik nog heel kinderachtig
Beste bouwjaar ooitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:07 schreef Avey het volgende:
[..]
Bouwjaar 1987
Juist ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
gast, doe normaal ofzo. het is half 10 in de midda
Oh jong van geest dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:07 schreef Avey het volgende:
[..]
Bouwjaar 1987
Bouwjaar of kinderachtigheid?quote:
Goed geantwoordquote:
quote:
Ik ook.quote:
Ik heb lunch overgeslagen, nu wel spijt vanquote:
Om deze tijd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb net een boterham met palingworst op.
Respect.quote:
Dat was ook zo ongeveer het laatste wat ik had.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:22 schreef Avey het volgende:
[..]
Respect.Ik heb helemaal niets in huis, moet wachten
quote:Geschatte leverdatum: 16-8-2011
Transportbedrijf: Niet verzonden
Volgnummer: Niet verzonden
Jezus wat langquote:
Latahquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik werd zwetend wakker, wordt het gewoon 26 graden vandaag
Ik ga mijn tuin onkruid vrij maken
Tot later
noem je me nu een saaie burgertrut?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:25 schreef ValHallen het volgende:
3 dodelijk saaie burgertrutten sjanzen met me
Oh, 4 saaie burgertrutten blijkbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
noem je me nu een saaie burgertrut?
terug sjansenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh, 4 saaie burgertrutten blijkbaar.
Dan ga ik deze week voor massamoordenaar spelen, goed?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:30 schreef Lutte het volgende:
Benny, ze verwachten een muggenplaag deze week
Jij mag datquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ga ik deze week voor massamoordenaar spelen, goed?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Heksje? Die wijn is nu in de aanbieding bij de gall & gallStaat in de folder
Lekker fietsenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga straks wel even fietsen en neem een paar flessen mee, kan nooit bederven
Nou wel blijven staan hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga straks wel even fietsen en neem een paar flessen mee, kan nooit bederven
Aah, wat enorm leuk en liefquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:50 schreef iBenny het volgende:
Mijn vader is vandaag jarig... hij heeft zijn eigen bier gekregen.
Op het etiket staan de voetafdrukken van mij en mijn 3 broertjes van toen we nog klein waren.
Gefeliciteerd met je vaders verjaardagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:50 schreef iBenny het volgende:
Op het etiket staan de voetafdrukken van mij en mijn 3 broertjes van toen we nog klein waren.
Volgende week staat het er allemaal toch weer door de regen, ed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
De groene bak zit al helemaal volen moet nog heel de zijkant van mijn huis en de achtertuin
Ja maar nu is het echt mega hoog, wacht ik maak een fotoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgende week staat het er allemaal toch weer door de regen, ed.
Waarom zou je dat allemaal doen?quote:
oh wat een leuk kado, en gefeli bennyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:50 schreef iBenny het volgende:
Ik kan je foto niet zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
Dat hoort erbij hè de zijkant van je huis
De gemeente komt dat echt niet doen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je er doorheen loopt verschijnen er misschien wel Pokemons. Hoog gras FTW
Ik heb het gevoel dat er allemaal kleine spinnetjes over mijn lichaam heen lopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
De buren gingen klagen?....je had gewoon met een grote brander de boel weg moeten branden...en vervolgens hun tuin er achteraanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Erg heEcht helemaal nog niks aan gedaan
![]()
[..]
Ja dat vond ik nou ook
Aleen de buren niet
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
De buren gingen klagen?....je had gewoon met een grote brander de boel weg moeten branden...en vervolgens hun tuin er achteraan
Dan moeten ze maar eens op een fietscursus gaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Whehehehe dat is een goed plan
Ik heb zo'n hekel aan groen, daarom heb ik ook alleen maar tegels in mijn tuin
De tuin van de buren is net een paradijs met al dat groen
Ze gingen klagen omdat ze niet normaal door het brandpad konden fietsen
A wild Pingu appeared!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het monster van Loch Ness kan zich daarin verstoppen. Je hebt een tomtom nodig om de weg terug te vinden.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:47 schreef iBenny het volgende:
Ik ben ff weg
(..naar de dierentuin#insidejoke)
Vergeet je de buggy niet, schat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:47 schreef iBenny het volgende:
Ik ben ff weg
(..naar de dierentuin#insidejoke)
buuurrrnnnnnnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
De buren gingen klagen?....je had gewoon met een grote brander de boel weg moeten branden...en vervolgens hun tuin er achteraan
ja ik las het, maar ik vind dat engquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:04 schreef Lutte het volgende:
C_a, Rolf houdt de #rolfsanchezcalltour. Hij belt iedere week twee fans en iedereen komt aan de beurt!
Vragen voor Rolf:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:04 schreef Lutte het volgende:
C_a, Rolf houdt de #rolfsanchezcalltour. Hij belt iedere week twee fans en iedereen komt aan de beurt!
Ik heb één bizar bruine arm, een bruine kop en een iets minder bruine arm, en de rest valt ook tegen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:14 schreef Lutte het volgende:
Zo, bikini aan (ja zelfs met hangbuik) en de zon in!
Ik ben echt nog spierwit
hallo hangbuikzwijntje !!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:14 schreef Lutte het volgende:
Zo, bikini aan (ja zelfs met hangbuik) en de zon in!
Ik ben echt nog spierwit
Ik vind het goed hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:10 schreef Toverheks het volgende:
heel misschien, ik zeg heel misschien gaat Hans ook mee in feb. hij moest net lachen toen ik het vroeg, en als jullie het natuurlijk goed vinden.
hoiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb één bizar bruine arm, een bruine kop en een iets minder bruine arm, en de rest valt ook tegen.
Hoi allemaal trouwens.
Hoe kom je aan één bruine arm?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb één bizar bruine arm, een bruine kop en een iets minder bruine arm, en de rest valt ook tegen.
Hoi allemaal trouwens.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe kom je aan één bruine arm?Van uit het autoraampje hangen?
En haihai
Lijkt me wel gewelig om mee te doen aan dat programmaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:17 schreef JJH het volgende:
[..]
hihi, miran is een meisje in de jungle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |