Maandjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum. Nog vele jaartjes samen toegewenst.
je hebt een oude post gebruikt en je naam toegevoegd.quote:
Ehm nee dat niet. Een hand ook goed? Naar jou hand dan he, niet je leuning voor de duidelijkheid.quote:
Ik vind dat niet positief genoeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maandjes.
Dat van jaren doe je pas na 12 maanden. Etiquette!
Owquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:02 schreef gomi het volgende:
[..]
je hebt een oude post gebruikt en je naam toegevoegd.
je moet die van lutte hebben met de linkjes naar fotoboek
maar hebben ze nu al gefixt
Leuning?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ehm nee dat niet. Een hand ook goed? Naar jou hand dan he, niet je leuning voor de duidelijkheid.
quote:
Ik heb helemaal niet op zitten lettenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:06 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah je had mij gewoon uit de lijst gelaten he
Somertijd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Elke werkdag tussen 16:00 en 19:00 Somertijd op Radio Veronica, dan kom je er wel achter
hehe ufc als in die kooivechters?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet op zitten letten
Ik ben dood, net een uurtje getraindUFC Personal Trainer
WTF Die oefeningen
Luister altijd C&S op 3FMquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Elke werkdag tussen 16:00 en 19:00 Somertijd op Radio Veronica, dan kom je er wel achter
NOG ZO'N 42600 SECONDEN TOT ONS JUBILEUM PATRICKquote:
Wut? Ik wou net schrijven ik luister dan naar Coen en Sander.quote:
NOG 42540 SECONDEN ONGEVEERquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
NOG ZO'N 42600 SECONDEN TOT ONS JUBILEUM PATRICK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De trainers daarvan geloof ik, en die geven je dan Personal Training. Echt zwaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:09 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ufc als in die kooivechters?
en trusten
Slaap lekker!quote:
ah k zal ff kijken zo. maar die trainingen zijn zwaar iddquote:
Dr. Frankquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:14 schreef PatriQue89 het volgende:
even wat googlen naar hippe dieeetjes
Ik heb vandaag zo weinig gegeten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:14 schreef PatriQue89 het volgende:
even wat googlen naar hippe dieeetjes
Je moet wel eten, anders ga je stuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zo weinig gegeten.
Ik scheur echt van de honger nu.![]()
Maar ik wil niet eten.
Ik heb 3x gegeten vandaag en ik heb zo'n gevoel van ik mag maar 3 keer eten, hou vol.quote:
moet je niet beter 6x kleinere porties eten over de hele dag ipv 3x. beter voor je stofwisseling enzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb 3x gegeten vandaag en ik heb zo'n gevoel van ik mag maar 3 keer eten, hou vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:23 schreef iBenny het volgende:
kjoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:22 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga het eierdieet doen.. 39 eieren in de week.. rené will like it
Dat moet wel kunnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb 3x gegeten vandaag en ik heb zo'n gevoel van ik mag maar 3 keer eten, hou vol.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:23 schreef iBenny het volgende:
Ik zou echt gaan gillen als een wijf en wegrennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik denk dat ik irl eerst zou vloeken, en daarna een ongediertebestrijder zou bellen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou echt gaan gillen als een wijf en wegrennen.
Ja zoiets, maar ik had twee broodjes eerst kipfilet en tonijn daarna en toen een klein bordje nasi met kip.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:23 schreef gomi het volgende:
[..]
moet je niet beter 6x kleinere porties eten over de hele dag ipv 3x. beter voor je stofwisseling enzo
Ja dat daarna.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik irl eerst zou vloeken, en daarna een ongediertebestrijder zou bellen.
Ik zou 'm oppakken en naar buiten gooienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou echt gaan gillen als een wijf en wegrennen.
Ik ga naast Benny wonen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou 'm oppakken en naar buiten gooien
Volgens mij is dat beest net zo groot als jij bent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou 'm oppakken en naar buiten gooien
Ik vind die spinnetjes vooral smerig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |