Nee ik vond hem wel toepasselijk omdat veel mensen warme melk drinken voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
"warme melk maken" heet dat tegenwoordig zo?
Dat dronk ik vroeger, met anijs. Verschrikkelijk dat ik het vondquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik vond hem wel toepasselijk omdat veel mensen warme melk drinken voor het slapen gaan.
Ik wil voor de middag wakker zijn, de rest vind ik wel prima.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:35 schreef ValHallen het volgende:
Trusten Gomi
Kut ik moet morgen ook vroeg opstaanMijn ritme is echt verschrikkelijk
Ik ben hem leren waarderen door Bellaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:40 schreef iBenny het volgende:
Firework
Blijft een fakking bazennummer
Ik moet morgen met een enorme omweg naar het Centrum dus ik moet ook echt vroeg opstaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:35 schreef ValHallen het volgende:
Trusten Gomi
Kut ik moet morgen ook vroeg opstaanMijn ritme is echt verschrikkelijk
Ze doet gekke dingen met je.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben hem leren waarderen door Bella
Daarvoor deed je dat niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent echt verliefd he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet speciaal neequote:
Ik denk dat het weinig met verliefdheid te maken heeft.quote:
Onmogelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet speciaal neeHet nummer viel me nooit op.
Dat is dus stelletje nummer hoeveel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben echt zo gelukkig dat zij daten.quote:
Met je ogen is niks mis merk ik.quote:
Ik had er ook wel bij willen zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |