quote:
Slaap lekker jongens.quote:
Nee ik vond hem wel toepasselijk omdat veel mensen warme melk drinken voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
"warme melk maken" heet dat tegenwoordig zo?
Dat dronk ik vroeger, met anijs. Verschrikkelijk dat ik het vondquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik vond hem wel toepasselijk omdat veel mensen warme melk drinken voor het slapen gaan.
Ik wil voor de middag wakker zijn, de rest vind ik wel prima.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:35 schreef ValHallen het volgende:
Trusten Gomi
Kut ik moet morgen ook vroeg opstaanMijn ritme is echt verschrikkelijk
Ik ben hem leren waarderen door Bellaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:40 schreef iBenny het volgende:
Firework
Blijft een fakking bazennummer
Ik moet morgen met een enorme omweg naar het Centrum dus ik moet ook echt vroeg opstaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:35 schreef ValHallen het volgende:
Trusten Gomi
Kut ik moet morgen ook vroeg opstaanMijn ritme is echt verschrikkelijk
Ze doet gekke dingen met je.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben hem leren waarderen door Bella
Daarvoor deed je dat niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent echt verliefd he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet speciaal neequote:
Ik denk dat het weinig met verliefdheid te maken heeft.quote:
Onmogelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet speciaal neeHet nummer viel me nooit op.
Dat is dus stelletje nummer hoeveel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben echt zo gelukkig dat zij daten.quote:
Met je ogen is niks mis merk ik.quote:
Ik had er ook wel bij willen zijnquote:
Ja was nou een week eerder hier gekomen ofzo.quote:
Volgende keer als er een meet is verwacht ik minimaal een maand van tevoren een PMquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja was nou een week eerder hier gekomen ofzo.
Nu moet ik wenenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben echt zo gelukkig dat zij daten.![]()
Ik haal hier mijn geluksmomentjes uit andere mensen hun liefdesleven.![]()
Maar vooral omdat ik Stephan het enorm gun dat zo'n geweldige vent een geweldige vriendin heeft.
Talmeet anthemquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:57 schreef iBenny het volgende:
Dit liedje zal ik waarschijnlijk aan de meet blijven koppelen... 7x is-ie langsgekomen ofzo![]()
Ik gun het jou meer dan ik eigenlijk.quote:
Moet GOEIEMORRUGHUUUU wel in het nummer verwerkt wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:57 schreef iBenny het volgende:
Dit liedje zal ik waarschijnlijk aan de meet blijven koppelen... 7x is-ie langsgekomen ofzo![]()
Hoezoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gun het jou meer dan ik eigenlijk.
Omdat ik weet dat ik er toch weinig van bak.
Wat een slechte kutversiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:57 schreef iBenny het volgende:
Kerel, het is lief maar ook een tikkie ongezondquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gun het jou meer dan ik eigenlijk.
Omdat ik weet dat ik er toch weinig van bak.
Stephan is zo'n baas die verdient dat gewoon.quote:
Christ, dat liedje draaide mijn lerares in groep 4 ofzo altijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:57 schreef iBenny het volgende:
Ik mag hopen dat datquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:00 schreef Avey het volgende:
[..]
Christ, dat liedje draaide mijn lerares in groep 4 ofzo altijd
Ik leef altijd teveel mee met dit soort dingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kerel, het is lief maar ook een tikkie ongezond
Whahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:00 schreef Avey het volgende:
[..]
Christ, dat liedje draaide mijn lerares in groep 4 ofzo altijd
Daar heeft iedereen last van gast. Gewoon niet zoveel nadenkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Stephan is zo'n baas die verdient dat gewoon.
Ik heb waarschijnlijk een vriendin en weet niet wat te doen daarna.
Nee, een of andere coverquote:
Teh horrorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:01 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee, een of andere cover
We moesten daar zelfs een dansje op doen bij de jaarlijkse opvoering voor de ouders
Zijn daar beelden van?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:01 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee, een of andere cover
We moesten daar zelfs een dansje op doen bij de jaarlijkse opvoering voor de ouders
Dat is vrij normaal, maar zodra het zo is dan weet je dat echt welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Stephan is zo'n baas die verdient dat gewoon.
Ik heb waarschijnlijk een vriendin en weet niet wat te doen daarna.
Gelukkig is de tape die m'n moeder daar van gemaakt heeft niet meer bruikbaarquote:
Whehequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Gelukkig is de tape die m'n moeder daar van gemaakt heeft niet meer bruikbaar
Gelukkig niet meerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van?
Ik heb echt zo'n vriend en die had dan gedanst op kerstavond ofzo.
En dat staat op Youtube ik lig echt keer op keer in een deuk.
Hoe oud dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef Avey het volgende:
[..]
Gelukkig niet meerEn dat was ver voor Youtube, ik ben oud ja
Als Matsoe Matsoe dus.quote:
Bouwjaar 1987quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe oud dan?![]()
Ik dacht dat jij nog echt een meisje was ofzo.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe oud jong dan?![]()
Ik dacht dat jij nog echt een meisje was ofzo.
Dat valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:07 schreef Avey het volgende:
[..]
Bouwjaar 1987
Maar stiekem ben ik nog heel kinderachtig
Beste bouwjaar ooitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:07 schreef Avey het volgende:
[..]
Bouwjaar 1987
Juist ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
gast, doe normaal ofzo. het is half 10 in de midda
Oh jong van geest dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:07 schreef Avey het volgende:
[..]
Bouwjaar 1987
Bouwjaar of kinderachtigheid?quote:
Goed geantwoordquote:
quote:
Ik ook.quote:
Ik heb lunch overgeslagen, nu wel spijt vanquote:
Om deze tijd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb net een boterham met palingworst op.
Respect.quote:
Dat was ook zo ongeveer het laatste wat ik had.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:22 schreef Avey het volgende:
[..]
Respect.Ik heb helemaal niets in huis, moet wachten
quote:Geschatte leverdatum: 16-8-2011
Transportbedrijf: Niet verzonden
Volgnummer: Niet verzonden
Jezus wat langquote:
Latahquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik werd zwetend wakker, wordt het gewoon 26 graden vandaag
Ik ga mijn tuin onkruid vrij maken
Tot later
noem je me nu een saaie burgertrut?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:25 schreef ValHallen het volgende:
3 dodelijk saaie burgertrutten sjanzen met me
Oh, 4 saaie burgertrutten blijkbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
noem je me nu een saaie burgertrut?
terug sjansenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh, 4 saaie burgertrutten blijkbaar.
Dan ga ik deze week voor massamoordenaar spelen, goed?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:30 schreef Lutte het volgende:
Benny, ze verwachten een muggenplaag deze week
Jij mag datquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ga ik deze week voor massamoordenaar spelen, goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |