Slaap lekker!quote:
ah k zal ff kijken zo. maar die trainingen zijn zwaar iddquote:
Dr. Frankquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:14 schreef PatriQue89 het volgende:
even wat googlen naar hippe dieeetjes
Ik heb vandaag zo weinig gegeten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:14 schreef PatriQue89 het volgende:
even wat googlen naar hippe dieeetjes
Je moet wel eten, anders ga je stuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zo weinig gegeten.
Ik scheur echt van de honger nu.![]()
Maar ik wil niet eten.
Ik heb 3x gegeten vandaag en ik heb zo'n gevoel van ik mag maar 3 keer eten, hou vol.quote:
moet je niet beter 6x kleinere porties eten over de hele dag ipv 3x. beter voor je stofwisseling enzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb 3x gegeten vandaag en ik heb zo'n gevoel van ik mag maar 3 keer eten, hou vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:23 schreef iBenny het volgende:
kjoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:22 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga het eierdieet doen.. 39 eieren in de week.. rené will like it
Dat moet wel kunnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb 3x gegeten vandaag en ik heb zo'n gevoel van ik mag maar 3 keer eten, hou vol.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:23 schreef iBenny het volgende:
Ik zou echt gaan gillen als een wijf en wegrennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik denk dat ik irl eerst zou vloeken, en daarna een ongediertebestrijder zou bellen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou echt gaan gillen als een wijf en wegrennen.
Ja zoiets, maar ik had twee broodjes eerst kipfilet en tonijn daarna en toen een klein bordje nasi met kip.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:23 schreef gomi het volgende:
[..]
moet je niet beter 6x kleinere porties eten over de hele dag ipv 3x. beter voor je stofwisseling enzo
Ja dat daarna.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik irl eerst zou vloeken, en daarna een ongediertebestrijder zou bellen.
Ik zou 'm oppakken en naar buiten gooienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou echt gaan gillen als een wijf en wegrennen.
Ik ga naast Benny wonen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou 'm oppakken en naar buiten gooien
Volgens mij is dat beest net zo groot als jij bent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou 'm oppakken en naar buiten gooien
Ik vind die spinnetjes vooral smerig.quote:
Nee johquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij is dat beest net zo groot als jij bent.
Ze zouden hier rekening moeten gaan houden met mensen die ergens vreselijk bang voor zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind die spinnetjes vooral smerig.
Maar die grote, DIE BIG MOTHERFUCKER MAN![]()
![]()
Dat bespaart kosten op de ongediertebestrijder.quote:
Ik ben over het algemeen niet bang voor spinnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze zouden hier rekening moeten gaan houden met mensen die ergens vreselijk bang voor zijn
Ohw, maar als ik hem naar buiten gooi lopen ze misschien wel naar jou toequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat bespaart kosten op de ongediertebestrijder.
Ghehe ik moest oprecht lachen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
denk maar aan bella..
oh.. wacht... dan krijg je een stijfjen.. kan je nog niet slapen..
Snel een fapje doen dan, slaap je beter vanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
denk maar aan bella..
oh.. wacht... dan krijg je een stijfjen.. kan je nog niet slapen..
kloptquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Snel een fapje doen dan, slaap je beter van
Echt je eigen warme melk maken een beter slaapmiddel bestaat niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Snel een fapje doen dan, slaap je beter van
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt je eigen warme melk maken een beter slaapmiddel bestaat niet.
"warme melk maken" heet dat tegenwoordig zo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt je eigen warme melk maken een beter slaapmiddel bestaat niet.
Dan kan je lachen ik val meteen in slaap zodra ik me omdraai dan.quote:
quote:
Slaap lekker jongens.quote:
Nee ik vond hem wel toepasselijk omdat veel mensen warme melk drinken voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
"warme melk maken" heet dat tegenwoordig zo?
Dat dronk ik vroeger, met anijs. Verschrikkelijk dat ik het vondquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik vond hem wel toepasselijk omdat veel mensen warme melk drinken voor het slapen gaan.
Ik wil voor de middag wakker zijn, de rest vind ik wel prima.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:35 schreef ValHallen het volgende:
Trusten Gomi
Kut ik moet morgen ook vroeg opstaanMijn ritme is echt verschrikkelijk
Ik ben hem leren waarderen door Bellaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:40 schreef iBenny het volgende:
Firework
Blijft een fakking bazennummer
Ik moet morgen met een enorme omweg naar het Centrum dus ik moet ook echt vroeg opstaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:35 schreef ValHallen het volgende:
Trusten Gomi
Kut ik moet morgen ook vroeg opstaanMijn ritme is echt verschrikkelijk
Ze doet gekke dingen met je.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben hem leren waarderen door Bella
Daarvoor deed je dat niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent echt verliefd he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet speciaal neequote:
Ik denk dat het weinig met verliefdheid te maken heeft.quote:
Onmogelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet speciaal neeHet nummer viel me nooit op.
Dat is dus stelletje nummer hoeveel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben echt zo gelukkig dat zij daten.quote:
Met je ogen is niks mis merk ik.quote:
Ik had er ook wel bij willen zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |