quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Heksje? Die wijn is nu in de aanbieding bij de gall & gallStaat in de folder
Lekker fietsenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga straks wel even fietsen en neem een paar flessen mee, kan nooit bederven
Nou wel blijven staan hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga straks wel even fietsen en neem een paar flessen mee, kan nooit bederven
Aah, wat enorm leuk en liefquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:50 schreef iBenny het volgende:
Mijn vader is vandaag jarig... hij heeft zijn eigen bier gekregen.
Op het etiket staan de voetafdrukken van mij en mijn 3 broertjes van toen we nog klein waren.
Gefeliciteerd met je vaders verjaardagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:50 schreef iBenny het volgende:
Op het etiket staan de voetafdrukken van mij en mijn 3 broertjes van toen we nog klein waren.
Volgende week staat het er allemaal toch weer door de regen, ed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
De groene bak zit al helemaal volen moet nog heel de zijkant van mijn huis en de achtertuin
Ja maar nu is het echt mega hoog, wacht ik maak een fotoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgende week staat het er allemaal toch weer door de regen, ed.
Waarom zou je dat allemaal doen?quote:
oh wat een leuk kado, en gefeli bennyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:50 schreef iBenny het volgende:
Ik kan je foto niet zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
Dat hoort erbij hè de zijkant van je huis
De gemeente komt dat echt niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |