Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 31-07-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 152 Fha
02. 135 JJH
03. 135 Trevland
04. 102 wel.o.k
05. 092 Dr_Flash
06. 090 RockNijntje
07. 085 KapiteinGasthof
08. 085 Joysa
09. 074 littledrummergirl
10. 070 DaMart
11. 059 D.Rose
12. 058 Koen66
13. 055 Woeste_Woerd
14. 051 cablegunmaster
15. 051 Yuki
16. 049 goldfinger1963
17. 038 Myraela
18. 036 Whiskers2009
19. 033 rechtsedirecte
20. 032 pgrferrari
Reeks-statistieken!
Nog... 'Al' bedoel je!quote:
OAquote:Op maandag 1 augustus 2011 06:48 schreef OA het volgende:
O, wacht, er staat 'niemand' en niet 'iemand'
8 uur beginnen, 7.15 de deur uit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 06:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
OA
jij moet ook vroeg gaan werken
ik hier ookquote:
heb ik al gedaanquote:
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:28 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
Joepie de nieuwe werkweek is weer begonnen![]()
Goedemorgenquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:13 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
alle werk-posters hebben vakantie![]()
ach misschien dat we vandaag dan daadwerkelijk wat af krijgen!
Mogguh Martquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:55 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik was echt heel snel in dromenland gisterenavond.
Yukiquote:
Lovelyquote:
Geniet er van, het is er goed weer voor.quote:
Ik vind het iets té goed weer, vergeleken met het weekend en voor een werkdagquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Geniet er van, het is er goed weer voor.![]()
Veel plezierquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga vandaag lekker naar KinderdijkNaar de molentjes
Lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga vandaag lekker naar KinderdijkNaar de molentjes
Hey Myrquote:
tja, eigenlijk wel. Maar wat doe je er tegen, zit in de zon te werken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het iets té goed weer, vergeleken met het weekend en voor een werkdag.
Dankje Solquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Lekker
Veel plezier
[..]
Hey Myr![]()
Als het kan nog even blijven liggen dan.
[..]
tja, eigenlijk wel. Maar wat doe je er tegen, zit in de zon te werken.
Op balkon werken... dat is voor later geen slecht planquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Lekker
Veel plezier
[..]
Hey Myr![]()
Als het kan nog even blijven liggen dan.
[..]
tja, eigenlijk wel. Maar wat doe je er tegen, zit in de zon te werken.
Werk niet op een balkonquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op balkon werken... dat is voor later geen slecht plan.
'Da's lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Werk niet op een balkon
Zit gewoon binnen, maar zon schijnt naar binnen
Toekquote:
Zekerquote:
Geniet ook van een fijne dag Lovelyquote:
bwah!quote:
Je bent net 25 gekkie!quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bwah!
voor ik het weet ben ik 75!
Ik ga vandaag naar de molentjes in kinderdijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:59 schreef Toekito het volgende:
Hoor ik ergens molens? Daar vlakbij ben ik opgegroeid!
Laat je ze wel staan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga vandaag naar de molentjes in kinderdijk
ah dat verklaardquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:59 schreef Toekito het volgende:
Hoor ik ergens molens? Daar vlakbij ben ik opgegroeid!
Ik wil ook vakantiequote:Op maandag 1 augustus 2011 09:37 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, goedemorgen
vakantie![]()
en ben een partij druk nog
Als het maar mooi weer is met lowlands en de week ernaquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil ook vakantie.
Maar als de huidige weersverwachting voor volgende week niet wordt bijgesteld naar mooi weer, dan stel ik het misschien maar een week uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee het sneeuwt tijdens LL omdat Muck niet kan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het maar mooi weer is met lowlands en de week erna
neequote:Op maandag 1 augustus 2011 09:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogguh knuffeltjesAllemaal weer braaf aan het werk?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:02 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Oeh, Oehnog maar goed 8.5 uur en dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
even koffie pauze op het balkonquote:
Ik moet nog wat dingen doen voordat ik vanmiddag naar Zestienhoven ga omquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
even koffie pauze op het balkon
en straks naar de wikjes toe
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
even koffie pauze op het balkon
en straks naar de wikjes toe
Heeft dus al duidelijk een eigen wilquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:09 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
4 jaar, is al bezig met rekenen en schrijven, maar het huis is te klein als ik de teletubbies afzet.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:09 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
4 jaar, is al bezig met rekenen en schrijven, maar het huis is te klein als ik de teletubbies afzet.
ik heb 3 weken en vanaf morgen de wokjes 2/2,5 weken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoe lang heb je vakantie Wok? En kom je nog een keer in de buurt van Utrecht?
Dan moeten we over 2,5 week maar even kijken, ik ben nu wel erg benieuwd naar de man die alles kanquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb 3 weken en vanaf morgen de wokjes 2/2,5 weken.
geen idee of ik in de buurt van Utrecht kom
Sterkte er meequote:Op maandag 1 augustus 2011 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
o shitdat heb ik straks ook 2 weken
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
Gewoon met harde hand opvoeden dat tuig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
Teletubbies zijn dan ook bazen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:09 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
ik was er in noordwijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan moeten we over 2,5 week maar even kijken, ik ben nu wel erg benieuwd naar de man die alles kan
ik heb een mattenklopperquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gewoon met harde hand opvoeden dat tuig.
Die week erna kan ik geen vakantie nemen, dus doe dan maar de week ervoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het maar mooi weer is met lowlands en de week erna
JuniorBravoquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:09 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Ja van die zinnige gesprekkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was er in noordwijk
de vent die al die vrouwen een nek massage gaf
Ach ja, je kan niet altijd met iedereen pratenquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja van die zinnige gesprekkenIk heb in Noordwijk maar 1 iemand beter leren kennen, voor de rest was ik in het begin van de avond nog te veel heen en weer aan het sjeezen en later op de avond spraken we allemaal Alchohol
Ik doelde meer op een kop koffie en een nuchter gesprek
Gimmeh!quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:17 schreef wel.o.k het volgende:
de vent die al die vrouwen een nek massage gaf
Maar je kende S. uit N. toen toch al?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja van die zinnige gesprekkenIk heb in Noordwijk maar 1 iemand beter leren kennen, voor de rest was ik in het begin van de avond nog te veel heen en weer aan het sjeezen en later op de avond spraken we allemaal Alchohol
Klopt, daarom is het wel leuk om nog eens een kop koffie te doenquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja, je kan niet altijd met iedereen praten
Die heb ik die avond ook niet beter leren kennenquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je kende S. uit N. toen toch al?.
Dat zeker, gewoon lekker op een terrasje hangenquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klopt, daarom is het wel leuk om nog eens een kop koffie te doen
Het was een andere S, uit K(SC)?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die heb ik die avond ook niet beter leren kennen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, gewoon lekker op een terrasje hangen
quote:
S uit N, de Noordwijkse Droomvrouw van een paar KSC-ers. En tot een tijdje geleden mijn hoofd receptiequote:Op maandag 1 augustus 2011 10:24 schreef Myraela het volgende:
Doe eens niet die afkortingen, ik snap het niet meer.
Klopt, alleen de komende 3 weken heb ik vakantie en ben ik veel al samen met mijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Sowieso zouden we nog een afspraak maken voor de biercola-meet
[..]Jij denkt foute dingen
Pics?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
S uit N, de Noordwijkse Droomvrouw van een paar KSC-ers. En tot een tijdje geleden mijn hoofd receptie
En je bent veel te druk met keiharde neuQsekx.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, alleen de komende 3 weken heb ik vakantie en ben ik veel al samen met mijnen dus niet hier
Sowieso denk ik handiger buiten de vakantieperiode omquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, alleen de komende 3 weken heb ik vakantie en ben ik veel al samen met mijnen dus niet hier
quote:
Niet alleen daar meequote:Op maandag 1 augustus 2011 10:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
En je bent veel te druk met keiharde neuQsekx.
Lijkt me ook geen slecht ideequote:Op maandag 1 augustus 2011 10:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sowieso denk ik handiger buiten de vakantieperiode om
[..]Waar?
Ah bedoel je datquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer is gezellig praten, fout?
Dan ben ik wel heel benieuwd wie je wel bedoeltquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah bedoel je datDat is niet fout
Maar dan nog nee
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
die heb ik gemistquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
S uit N, de Noordwijkse Droomvrouw van een paar KSC-ers. En tot een tijdje geleden mijn hoofd receptie
Nu je het trouwens zegt was dat misschien wel een goed idee geweest, nu kom ik misschien iets te oppervlakkig over bij LLquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben ik wel heel benieuwd wie je wel bedoelt.
Relaxtquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]![]()
dat moet te regelen zijn
[..]
die heb ik gemist
Bedoel je dit?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
LDG.
[..]
Ben je al aan het aftellen, Trev?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:02 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Oeh, Oehnog maar goed 8.5 uur en dan
Ik heb er ook een lolly-foto van S bij gedaanquote:
Heb ik die foto ook al eens gezien?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb er ook een lolly-foto van S bij gedaan
* wel.o.k pakt laptop weer van de grondquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb er ook een lolly-foto van S bij gedaan
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k pakt laptop weer van de grond![]()
duidelijk waarom sommige KSCers zo onder de indruk waren
nu ben ik ook nieuwsgierig!quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k pakt laptop weer van de grond![]()
duidelijk waarom sommige KSCers zo onder de indruk waren
Hihiquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind trev en zn verliefdheid helemaal cute![]()
jammmer dat die head over heels, hoteldebotel,kan over niks anders praten- tijd in verhouding zo kort is altijd
Dat valt toch wel mee? Sommige lopen maanden lang blij te doen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind trev en zn verliefdheid helemaal cute![]()
jammmer dat die head over heels, hoteldebotel,kan over niks anders praten- tijd in verhouding zo kort is altijd
oh dat is meer algemeenquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hihi, heb je het in het onderste ook over mij? want ik snap het niet
Is maar goed dat je me nu niet zietquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh dat is meer algemeenover n tijdje wen je een beetje aan het feit dat je n geweldig leuk vriendinnetje hebt en dan wordt die drang om iedere scheet te delen weer wat minder. Jammer is dat, deze periode is echt het leukste imho
maanden is ook niet langquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Sommige lopen maanden lang blij te doen.
dat kriebel in je buik, hart maakt een sprongetje als je naar een foto kijkt of je telefoon een geluidje maakt- gevoelquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is maar goed dat je me nu niet ziet![]()
voel me helemaal hyper van binnen
En nu stop ik met het schenden van de privacy van Squote:Op maandag 1 augustus 2011 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu ben ik ook nieuwsgierig!
Trevquote:
Oh, heerlijk dat soort weken, ik ken zequote:Op maandag 1 augustus 2011 10:46 schreef summer2bird het volgende:
ZoVrijdagavond heb ik 42 uur gewerkt in een week
Dat doe je goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:46 schreef summer2bird het volgende:
ZoVrijdagavond heb ik 42 uur gewerkt in een week
Maar alleen pas begin juli haar voor het eerst gezienquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:47 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Trev al onwijs lang een vriendin had.
Oh, ik vind maanden wel lang.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maanden is ook niet langik heb nu ook nog wel af en toe te behoefte om even te spuien dat mijn
de leukste geweldigste lekkerste oid is
maar uiteindelijk wordt het allemaal gewoon normaal
Dat vond ik ook. Kan je nagaan, vorige week woensdag had ik daar nog een sollicitatiegesprekquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe je goed
[..]
Maar alleen pas begin juli haar voor het eerst gezien
Waitwhut. Het was al je vriendin, voordat je haar had gezien?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe je goed
[..]
Maar alleen pas begin juli haar voor het eerst gezien
Is het erg dat ik haast niet beter weet dan dat ik zulke weken draaiquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trev![]()
![]()
[..]
Oh, heerlijk dat soort weken, ik ken ze![]()
Serieus?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het erg dat ik haast niet beter weet dan dat ik zulke weken draai, gelukkig na mijn vakantie weer judo en dan zit ik op de 40.5 uur per week
Alleen omdat ik haar nog niet gezien had noemde ik haar nog niet mijn vriendinquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waitwhut. Het was al je vriendin, voordat je haar had gezien?
zodra ik iets anders zou willen is het idd tijd voor n goed gesprekquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik vind maanden wel lang.
Zolang het maar niet normaal en saai word en dat je iets anders gaat willen enzo.
.....dan heb je geen handdoeken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:51 schreef Myraela het volgende:
Mijn droger is nog niet klaar en ik moet nog douchen en alles. Waarom ben ik altijd zo laat.
Neem maar een half uur extra, ik heb tijd overquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:51 schreef Myraela het volgende:
Mijn droger is nog niet klaar en ik moet nog douchen en alles. Waarom ben ik altijd zo laat.
Go jijquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Nouja, ik werk 32 uur per week en soms werk ik 6 dagen
Gelukkig is dat straks ook niet meer het geval
![]()
![]()
Nog maar 9 dagen werken totaal![]()
Ja, ik zat de afgelopen tien minuten even onafgebroken naar mijn scherm te starenquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mart, hij zit in je PMbox
Oh, hmm okay.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen omdat ik haar nog niet gezien had noemde ik haar nog niet mijn vriendin
Zal wel niet gebeuren, je hebt een toffe voor zover ik weet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zodra ik iets anders zou willen is het idd tijd voor n goed gesprek
Geen handdoeken indd, ofja, die heb ik wel, maar ik heb ze het liefst net uit de droger en aangezien ik toch een was aan het doen was, kon dat, maar dan moest die wel opschieten en dat doet die niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
.....dan heb je geen handdoeken?of wat is het probleem?
XD
Danku.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Neem maar een half uur extra, ik heb tijd over
Ah okequote:Op maandag 1 augustus 2011 10:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Go jij
Ik maak dagen van 8.5 uur en werk maar 5 dagen in de weeken dan meestal donderdags 6.5 uur. Als ik wil zou ik de zaterdag ook nog wel kunnen gaan werken maar dat is me iets te veel van het goede
Stomquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, hmm okay.
[..]
Zal wel niet gebeuren, je hebt een toffe voor zover ik weet.
[..]
Geen handdoeken indd, ofja, die heb ik wel, maar ik heb ze het liefst net uit de droger en aangezien ik toch een was aan het doen was, kon dat, maar dan moest die wel opschieten en dat doet die niet.
[..]
Danku.
Mee eens, ik werk om te levenquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah okeNou idd
Je leeft niet om te werken!
Geniet er vanquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:54 schreef summer2bird het volgende:
He bah, wat voelt mijn keel weer dik
Zometeen even een groot glas melk drinken.. dat helpt vaak wel voor 5 minuten
Straks naar de stad, zomerkleren kopen en een externe cd drive kopen..
Vandaag en zaterdag en zondag ben ik vrij![]()
Ik ben nu al 3 dagen verkopersassistent (quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mee eens, ik werk om te leven
[..]
Geniet er van
wat voor een werk doe je nu? bij de slagerij was je toch weg?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zal wel niet gebeuren, je hebt een toffe voor zover ik weet.
we hebben hier geen appelsap, maar wel dubbelfris, even proberenquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mee eens, ik werk om te leven
[..]
Geniet er van
wat voor een werk doe je nu? bij de slagerij was je toch weg?
Neem anders iets van appelsap of dubbelfris, werkt hier goed
Oeh, die rooie is lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
we hebben hier geen appelsap, maar wel dubbelfris, even proberen
Duhquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die neem ik altijd mee de bioscoop
Natuurlijk wel verstopt in mijn tas
Zolang je het er maar na je zin hebt is het toch goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben nu al 3 dagen verkopersassistent () bij de Wibra.
Ze zijn helemaal weg van me, aangezien ik de kassa na 5 minuten al onder de knie had en alles extreem snel oppik
Bij de slagerij ben ik idd weg
Of het echt helpt maar het gaat wel makkelijk naar binnen als je het gevoel hebt dat je keel dicht zitquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
we hebben hier geen appelsap, maar wel dubbelfris, even proberen
Nietquote:
Bis Later Enfequote:Op maandag 1 augustus 2011 10:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Duhafzetters daar
ik neem ook altijd spullen mee van te voren!
Even naar de stad, tot zo
Jah, een flesje cola voor 5 euroquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Duhafzetters daar
ik neem ook altijd spullen mee van te voren!
Even naar de stad, tot zo
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:59 schreef Myraela het volgende:
Oeps, anders smeer je jezelf even in met Vaseline cocoa boter, body oil. Nu glij ik letterlijk van mijn stoel af.
Ik moest even wat opzoeken sorryquote:
Allstars, echt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik moest even wat opzoeken sorry
Hmm, straks ook even naar dolcis, die hebben allstars schoenen afgeprijst
Ik heb paarse, zwarte, bruine(met lichtbruin ruitjes), roze(met rode bloemetjes) en zwart-witte.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Allstars, echt?![]()
Ik heb zwarte, rode en grijze, ik wil moar.
TOFF!quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb paarse, zwarte, bruine(met lichtbruin ruitjes), roze(met rode bloemetjes) en zwart-witte.Die ik in de stad zag waren wit met zilvere sterretjes
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:17 schreef Myraela het volgende:
Eerst hadden we kattenbrokjes die mijn katten niet aten, nu heb ik nieuwe gehaald en eten alle buurt katten weer hier. Misschien ook niet helemaal de bedoeling maar ik vind ze lief.
Ik neem de midden weg met een 3 kwart broekquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:21 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga me maar eens omkleden
Lange broek of 2 kwart broek?
Oh ja, ik bedoelde 3 kwart broekquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem de midden weg met een 3 kwart broek
Lange broek.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:21 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga me maar eens omkleden
Lange broek of 2 kwart broek?
Ja en, ik nog niet eensquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh ja, ik bedoelde 3 kwart broek
Ben nog maar 3 uur wakker hoor!![]()
Denk niet langquote:
Wat voor lens heb je?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:31 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga even met mijn nieuwe lens spelen![]()
Stop eens met alles over de muur te gooienquote:
ik heb mijn collega's dus goed geïnstrueerdquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Stop eens met alles over de muur te gooien
Niet aanstellenquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
Mijn jurkje is echt veel te kort. Mijn moeder vermoord me als ik zo over straat ga.
niet aan je moeder vertellen dusquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
Mijn jurkje is echt veel te kort. Mijn moeder vermoord me als ik zo over straat ga.
Blijkbaarquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb mijn collega's dus goed geïnstrueerd
Als mensen geld naar je gooien of geven weet je dat het fout zit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
ook als je er iets onder aan doet?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
ook als je er iets onder aan doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die BH kan ook echt niet, maar zonder kan ook niet. Dilemma's.Dan krijg ik ruzie met iemand anders vrees ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
ook als je er iets onder aan doet?
met mij alles goed hoorquote:
de kat van de buren??quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:41 schreef Myraela het volgende:
Dan krijg ik ruzie met iemand anders vrees ik.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:41 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat er aan ligt wat je er onder aan doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die BH kan ook echt niet, maar zonder kan ook niet. Dilemma's.
[..]
Dan krijg ik ruzie met iemand anders vrees ik.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:41 schreef Myraela het volgende:
jurkje kan primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die BH kan ook echt niet, maar zonder kan ook niet. Dilemma's.
[..]
Dan krijg ik ruzie met iemand anders vrees ik.
maar die BH kan niet
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Wit is te wit, jurkje is meer ivoorig. En dat heb ik niet. Ik heb wel een corselletje die strapless kan. Even proberen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:43 schreef Trevland het volgende:
Myr heb je anders geen witte BH die kan?
Ga ik in meequote:Op maandag 1 augustus 2011 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jurkje kan prima
maar die BH kan niet
Dat is altijd goedquote:
Gewoon doen, ben je der vanaf.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:58 schreef Trevland het volgende:
Bleg, moet nog wel even wat dingen in huis doen maar heb ik helemaal geen zin in
De bende van de meet opruimen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:58 schreef Trevland het volgende:
Bleg, moet nog wel even wat dingen in huis doen maar heb ik helemaal geen zin in
Vort jijquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:58 schreef Trevland het volgende:
Ik weet hetquote:
Die was om 3 uur gisteren al opgeruimt, oke net nog wel even het laatste beetje dat Annie schoon had gemaakt opgeruimdquote:
Hey Enfequote:
Hey D-equote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet het
[..]
Die was om 3 uur gisteren al opgeruimt, oke net nog wel even het laatste beetje dat Annie schoon had gemaakt opgeruimd
[..]
Hey Enfe![]()
Ja zo, moet de was opvouwen, wc even afnemen en zo
en dan nog even wat opbakken
[..]
Hey D-e![]()
Nog wat sate, had satestokjes ontdooit maar helemaal niet gebruikt, gisteren al wat gebakken maar te lui om alles te bakken dus nu zo nog wel even de rest doenquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh joh dat valt toch mee?Wat moet je opbakken? Aardappels?
![]()
XD Lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog wat sate, had satestokjes ontdooit maar helemaal niet gebruikt, gisteren al wat gebakken maar te lui om alles te bakken dus nu zo nog wel even de rest doen
* Solique schenkt bakkie inquote:
Ik ken het, wel blij dat ik nu vakantie hebquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:08 schreef littledrummergirl het volgende:
en ja hoor, wordt het een dag stralend weer, heb ik weer ja gezegd om te werken
![]()
Ik ga die lui gewoon allemaal op het dakterras parkeren
ik ben morgen gelukkig ook vrij, en woensdag overdagquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, wel blij dat ik nu vakantie heb
de mijne heeft een trompetquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:09 schreef douche-eendje het volgende:
Ow en even eenvoor 1 augustus. Mn huisgenoot is nu weg! Geen vals gedwarsfluit meer aanhoren.
mijn huisgenoot speelt nooit in huis op haar trompet. Sterker nog hij staat bij haar ouders.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de mijne heeft een trompetwaar ie op speelt als ie dronken is
Jammer dat het vals was want anders hadden jullie samen kunnen spelenquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:09 schreef douche-eendje het volgende:
Ow en even eenvoor 1 augustus. Mn huisgenoot is nu weg! Geen vals gedwarsfluit meer aanhoren.
Ook fijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Volgens mij de hele week welquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben morgen gelukkig ook vrij, en woensdag overdaghoop dat het dan ook nog lekker is
Zij speelde alleen maar kerkmuziek. Heel fijn eentonig en saaaaaai.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Oehhhquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik ze anders straks even brengen?ik kom toch nog langs gouda
![]()
Het zijn er 5quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OehhhIk wilde idd ook nasi eten, komen die stokjes wel goed van pas dan
XD Oh bak ze maar hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zijn er 5is maar een kleine moeite voor me
maar wil je ze dan gebakken of doe je dat liever zelf?
Niet pittig(vind ik dan)quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Oh bak ze maar hoorzijn ze erg pittig of niet?
Zo te zien verveeld hij zich in zijn vakantiequote:Op maandag 1 augustus 2011 12:22 schreef Solique het volgende:
Wok, kap eens. Gedeelte van het netwerk stort in.
Dan is het goedquote:
XDquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:21 schreef Trevland het volgende:
Is het erg als ze van het stokje af zijn?
Mooiquote:
Gewoon omdat het dan makkelijker baktquote:[..]
XDGewoon kip dus?
EHEC-kip of ist een biokipje?
ok.... ik ga nu toch naar de wokjes toe dus je hebt een rustige middagquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:22 schreef Solique het volgende:
Wok, kap eens. Gedeelte van het netwerk stort in.
Veel plezier en Bis Later Wokquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok.... ik ga nu toch naar de wokjes toe dus je hebt een rustige middag
XDquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:46 schreef Trevland het volgende:
Maar Enfe wil jij dan je adres pmen zodat ik het straks kan komen brengen
He jammer, dan ben ik hier nog niet wegquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Ik ben straks werken, heel lief van je, maar ik ben rond 3 uur al weg thuis
quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
He jammer, dan ben ik hier nog niet weg
Dat moeten ze zeker hier ook doen, ik weet wel een paar plekkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:03 schreef Enfermera het volgende:
Omfghttp://www.nrcnext.nl/blo(...)opeens-in-je-garage/
Waarom woon ik niet in de US of A![]()
zoooo damnquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat moeten ze zeker hier ook doen, ik weet wel een paar plekken
prima toch als je daar genoegen mee neemtquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:24 schreef littledrummergirl het volgende:
nescafe choco cappucino uit desenseo
is best ok
quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:04 schreef Solique het volgende:
Zo, net terug van lunch. Kon toch niet werken.
Ja, het is rustigquote:
Ik gebruik mijn aanwezigheid nu ook als rustperiodequote:Op maandag 1 augustus 2011 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
maar ik voel me ook een beetje een zombie nu.
Mja, ik wil heel veel doen, maar ik krijg wat minder werk in de dag gepropt dan ik zou willenquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn aanwezigheid nu ook als rustperiode
Nou!quote:
XD Ist zo rustig op je werk?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn aanwezigheid nu ook als rustperiode
Storingen her en der, dus werk komt niet doorquote:
He, irritantquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Storingen her en der, dus werk komt niet door
ja, zeker. Maar kan in ieder geval al inloggen op mijn systeem.quote:
XD Dat scheelt al jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:30 schreef Solique het volgende:
[..]
ja, zeker. Maar kan in ieder geval al inloggen op mijn systeem.
Is meer dan de laatste 2 uur.
Wat ben jij een goed vriendjequote:Op maandag 1 augustus 2011 14:39 schreef Trevland het volgende:
Zo, gegeten, getankt
en wat boodschapjes gedaan(bosje bloemen en bodymilk voor
)
Nu even weer lekker niks
Werk in de IT inderdaad, alleen hier word alles beheerd vanuit een centraal punt in de UK.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Dat scheelt al ja
Mijn man werkt ook in de IT (neem aan dat jij daar ook in werkt, ofzo?)En ze hebben ook zo'n verschrikkelijke afdeling die altijd zeurt, nooit hun werk doet, en dan bij hen komt zeiken dat er iets niet klopt ofzo. Dus ik zei ook; maak een meme en hang die buiten jullie afdeling! (je komt er niet in zonder pasje
)
Zoiets dus:
[ afbeelding ]Vond ie wel mooi
Ahquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Werk in de IT inderdaad, alleen hier word alles beheerd vanuit een centraal punt in de UK.
En die communicatie loopt niet altijd vlekkeloos
De eerste keer dat ik naar haar toe ging kon ik al geen bloemen meer kopenquote:
haha, voor ons is/was het wel duidelijk.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik naar haar toe ging kon ik al geen bloemen meer kopenen nu is ze een beetje verbrand zegt ze dus dan ga ik haar lekker masseren
quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik naar haar toe ging kon ik al geen bloemen meer kopenen nu is ze een beetje verbrand zegt ze dus dan ga ik haar lekker masseren
XD Zo istquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:55 schreef Solique het volgende:
[..]
haha, voor ons is/was het wel duidelijk.
Maar duurt even voordat het aan de andere kant duidelijk is.
Maar ik maak mijzelf er niet druk om, ben maar ingehuurd.
[..]
wat lief!quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Werk zequote:Op maandag 1 augustus 2011 15:00 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ga maar eens werkenTot later!
Merk je het nu al?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat lief!
ach jah.. vroegah..
als je later getrouwd bent....
Werk zequote:Op maandag 1 augustus 2011 15:00 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ga maar eens werkenTot later!
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn lieve schattige pluizeNijn?
Door wie? /bovenderivierse-opmerkingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |