Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 31-07-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 152 Fha
02. 135 JJH
03. 135 Trevland
04. 102 wel.o.k
05. 092 Dr_Flash
06. 090 RockNijntje
07. 085 KapiteinGasthof
08. 085 Joysa
09. 074 littledrummergirl
10. 070 DaMart
11. 059 D.Rose
12. 058 Koen66
13. 055 Woeste_Woerd
14. 051 cablegunmaster
15. 051 Yuki
16. 049 goldfinger1963
17. 038 Myraela
18. 036 Whiskers2009
19. 033 rechtsedirecte
20. 032 pgrferrari
Reeks-statistieken!
Nog... 'Al' bedoel je!quote:
OAquote:Op maandag 1 augustus 2011 06:48 schreef OA het volgende:
O, wacht, er staat 'niemand' en niet 'iemand'
8 uur beginnen, 7.15 de deur uit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 06:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
OA
jij moet ook vroeg gaan werken
ik hier ookquote:
heb ik al gedaanquote:
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:28 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
Joepie de nieuwe werkweek is weer begonnen![]()
Goedemorgenquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:13 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
alle werk-posters hebben vakantie![]()
ach misschien dat we vandaag dan daadwerkelijk wat af krijgen!
Mogguh Martquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:55 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik was echt heel snel in dromenland gisterenavond.
Yukiquote:
Lovelyquote:
Geniet er van, het is er goed weer voor.quote:
Ik vind het iets té goed weer, vergeleken met het weekend en voor een werkdagquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Geniet er van, het is er goed weer voor.![]()
Veel plezierquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga vandaag lekker naar KinderdijkNaar de molentjes
Lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga vandaag lekker naar KinderdijkNaar de molentjes
Hey Myrquote:
tja, eigenlijk wel. Maar wat doe je er tegen, zit in de zon te werken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het iets té goed weer, vergeleken met het weekend en voor een werkdag.
Dankje Solquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Lekker
Veel plezier
[..]
Hey Myr![]()
Als het kan nog even blijven liggen dan.
[..]
tja, eigenlijk wel. Maar wat doe je er tegen, zit in de zon te werken.
Op balkon werken... dat is voor later geen slecht planquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Lekker
Veel plezier
[..]
Hey Myr![]()
Als het kan nog even blijven liggen dan.
[..]
tja, eigenlijk wel. Maar wat doe je er tegen, zit in de zon te werken.
Werk niet op een balkonquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op balkon werken... dat is voor later geen slecht plan.
'Da's lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Werk niet op een balkon
Zit gewoon binnen, maar zon schijnt naar binnen
Toekquote:
Zekerquote:
Geniet ook van een fijne dag Lovelyquote:
bwah!quote:
Je bent net 25 gekkie!quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bwah!
voor ik het weet ben ik 75!
Ik ga vandaag naar de molentjes in kinderdijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:59 schreef Toekito het volgende:
Hoor ik ergens molens? Daar vlakbij ben ik opgegroeid!
Laat je ze wel staan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga vandaag naar de molentjes in kinderdijk
ah dat verklaardquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:59 schreef Toekito het volgende:
Hoor ik ergens molens? Daar vlakbij ben ik opgegroeid!
Ik wil ook vakantiequote:Op maandag 1 augustus 2011 09:37 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, goedemorgen
vakantie![]()
en ben een partij druk nog
Als het maar mooi weer is met lowlands en de week ernaquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil ook vakantie.
Maar als de huidige weersverwachting voor volgende week niet wordt bijgesteld naar mooi weer, dan stel ik het misschien maar een week uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee het sneeuwt tijdens LL omdat Muck niet kan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het maar mooi weer is met lowlands en de week erna
neequote:Op maandag 1 augustus 2011 09:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogguh knuffeltjesAllemaal weer braaf aan het werk?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:02 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Oeh, Oehnog maar goed 8.5 uur en dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
even koffie pauze op het balkonquote:
Ik moet nog wat dingen doen voordat ik vanmiddag naar Zestienhoven ga omquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
even koffie pauze op het balkon
en straks naar de wikjes toe
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
even koffie pauze op het balkon
en straks naar de wikjes toe
Heeft dus al duidelijk een eigen wilquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:09 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
4 jaar, is al bezig met rekenen en schrijven, maar het huis is te klein als ik de teletubbies afzet.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:09 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
4 jaar, is al bezig met rekenen en schrijven, maar het huis is te klein als ik de teletubbies afzet.
ik heb 3 weken en vanaf morgen de wokjes 2/2,5 weken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoe lang heb je vakantie Wok? En kom je nog een keer in de buurt van Utrecht?
Dan moeten we over 2,5 week maar even kijken, ik ben nu wel erg benieuwd naar de man die alles kanquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb 3 weken en vanaf morgen de wokjes 2/2,5 weken.
geen idee of ik in de buurt van Utrecht kom
Sterkte er meequote:Op maandag 1 augustus 2011 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
o shitdat heb ik straks ook 2 weken
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
Gewoon met harde hand opvoeden dat tuig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
Teletubbies zijn dan ook bazen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:09 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
ik was er in noordwijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan moeten we over 2,5 week maar even kijken, ik ben nu wel erg benieuwd naar de man die alles kan
ik heb een mattenklopperquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gewoon met harde hand opvoeden dat tuig.
Die week erna kan ik geen vakantie nemen, dus doe dan maar de week ervoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het maar mooi weer is met lowlands en de week erna
JuniorBravoquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:09 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Ja van die zinnige gesprekkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was er in noordwijk
de vent die al die vrouwen een nek massage gaf
Ach ja, je kan niet altijd met iedereen pratenquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja van die zinnige gesprekkenIk heb in Noordwijk maar 1 iemand beter leren kennen, voor de rest was ik in het begin van de avond nog te veel heen en weer aan het sjeezen en later op de avond spraken we allemaal Alchohol
Ik doelde meer op een kop koffie en een nuchter gesprek
Gimmeh!quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:17 schreef wel.o.k het volgende:
de vent die al die vrouwen een nek massage gaf
Maar je kende S. uit N. toen toch al?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja van die zinnige gesprekkenIk heb in Noordwijk maar 1 iemand beter leren kennen, voor de rest was ik in het begin van de avond nog te veel heen en weer aan het sjeezen en later op de avond spraken we allemaal Alchohol
Ik doelde meer op een kop koffie en een nuchter gesprek
Klopt, daarom is het wel leuk om nog eens een kop koffie te doenquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja, je kan niet altijd met iedereen praten
Die heb ik die avond ook niet beter leren kennenquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je kende S. uit N. toen toch al?.
Dat zeker, gewoon lekker op een terrasje hangenquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klopt, daarom is het wel leuk om nog eens een kop koffie te doen
Het was een andere S, uit K(SC)?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die heb ik die avond ook niet beter leren kennen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, gewoon lekker op een terrasje hangen
quote:
S uit N, de Noordwijkse Droomvrouw van een paar KSC-ers. En tot een tijdje geleden mijn hoofd receptiequote:Op maandag 1 augustus 2011 10:24 schreef Myraela het volgende:
Doe eens niet die afkortingen, ik snap het niet meer.
Klopt, alleen de komende 3 weken heb ik vakantie en ben ik veel al samen met mijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Sowieso zouden we nog een afspraak maken voor de biercola-meet
[..]Jij denkt foute dingen
Pics?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
S uit N, de Noordwijkse Droomvrouw van een paar KSC-ers. En tot een tijdje geleden mijn hoofd receptie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |