quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k pakt laptop weer van de grond![]()
duidelijk waarom sommige KSCers zo onder de indruk waren
nu ben ik ook nieuwsgierig!quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k pakt laptop weer van de grond![]()
duidelijk waarom sommige KSCers zo onder de indruk waren
Hihiquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind trev en zn verliefdheid helemaal cute![]()
jammmer dat die head over heels, hoteldebotel,kan over niks anders praten- tijd in verhouding zo kort is altijd
Dat valt toch wel mee? Sommige lopen maanden lang blij te doen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind trev en zn verliefdheid helemaal cute![]()
jammmer dat die head over heels, hoteldebotel,kan over niks anders praten- tijd in verhouding zo kort is altijd
oh dat is meer algemeenquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hihi, heb je het in het onderste ook over mij? want ik snap het niet
Is maar goed dat je me nu niet zietquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh dat is meer algemeenover n tijdje wen je een beetje aan het feit dat je n geweldig leuk vriendinnetje hebt en dan wordt die drang om iedere scheet te delen weer wat minder. Jammer is dat, deze periode is echt het leukste imho
maanden is ook niet langquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Sommige lopen maanden lang blij te doen.
dat kriebel in je buik, hart maakt een sprongetje als je naar een foto kijkt of je telefoon een geluidje maakt- gevoelquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is maar goed dat je me nu niet ziet![]()
voel me helemaal hyper van binnen
En nu stop ik met het schenden van de privacy van Squote:Op maandag 1 augustus 2011 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu ben ik ook nieuwsgierig!
Trevquote:
Oh, heerlijk dat soort weken, ik ken zequote:Op maandag 1 augustus 2011 10:46 schreef summer2bird het volgende:
ZoVrijdagavond heb ik 42 uur gewerkt in een week
Dat doe je goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:46 schreef summer2bird het volgende:
ZoVrijdagavond heb ik 42 uur gewerkt in een week
Maar alleen pas begin juli haar voor het eerst gezienquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:47 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Trev al onwijs lang een vriendin had.
Oh, ik vind maanden wel lang.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maanden is ook niet langik heb nu ook nog wel af en toe te behoefte om even te spuien dat mijn
de leukste geweldigste lekkerste oid is
maar uiteindelijk wordt het allemaal gewoon normaal
Dat vond ik ook. Kan je nagaan, vorige week woensdag had ik daar nog een sollicitatiegesprekquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe je goed
[..]
Maar alleen pas begin juli haar voor het eerst gezien
Waitwhut. Het was al je vriendin, voordat je haar had gezien?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe je goed
[..]
Maar alleen pas begin juli haar voor het eerst gezien
Is het erg dat ik haast niet beter weet dan dat ik zulke weken draaiquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trev![]()
![]()
[..]
Oh, heerlijk dat soort weken, ik ken ze![]()
Serieus?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het erg dat ik haast niet beter weet dan dat ik zulke weken draai, gelukkig na mijn vakantie weer judo en dan zit ik op de 40.5 uur per week
Alleen omdat ik haar nog niet gezien had noemde ik haar nog niet mijn vriendinquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waitwhut. Het was al je vriendin, voordat je haar had gezien?
zodra ik iets anders zou willen is het idd tijd voor n goed gesprekquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik vind maanden wel lang.
Zolang het maar niet normaal en saai word en dat je iets anders gaat willen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |