.....dan heb je geen handdoeken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:51 schreef Myraela het volgende:
Mijn droger is nog niet klaar en ik moet nog douchen en alles. Waarom ben ik altijd zo laat.
Neem maar een half uur extra, ik heb tijd overquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:51 schreef Myraela het volgende:
Mijn droger is nog niet klaar en ik moet nog douchen en alles. Waarom ben ik altijd zo laat.
Go jijquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Nouja, ik werk 32 uur per week en soms werk ik 6 dagen
Gelukkig is dat straks ook niet meer het geval
![]()
![]()
Nog maar 9 dagen werken totaal![]()
Ja, ik zat de afgelopen tien minuten even onafgebroken naar mijn scherm te starenquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mart, hij zit in je PMbox
Oh, hmm okay.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen omdat ik haar nog niet gezien had noemde ik haar nog niet mijn vriendin
Zal wel niet gebeuren, je hebt een toffe voor zover ik weet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zodra ik iets anders zou willen is het idd tijd voor n goed gesprek
Geen handdoeken indd, ofja, die heb ik wel, maar ik heb ze het liefst net uit de droger en aangezien ik toch een was aan het doen was, kon dat, maar dan moest die wel opschieten en dat doet die niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
.....dan heb je geen handdoeken?of wat is het probleem?
XD
Danku.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Neem maar een half uur extra, ik heb tijd over
Ah okequote:Op maandag 1 augustus 2011 10:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Go jij
Ik maak dagen van 8.5 uur en werk maar 5 dagen in de weeken dan meestal donderdags 6.5 uur. Als ik wil zou ik de zaterdag ook nog wel kunnen gaan werken maar dat is me iets te veel van het goede
Stomquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, hmm okay.
[..]
Zal wel niet gebeuren, je hebt een toffe voor zover ik weet.
[..]
Geen handdoeken indd, ofja, die heb ik wel, maar ik heb ze het liefst net uit de droger en aangezien ik toch een was aan het doen was, kon dat, maar dan moest die wel opschieten en dat doet die niet.
[..]
Danku.
Mee eens, ik werk om te levenquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah okeNou idd
Je leeft niet om te werken!
Geniet er vanquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:54 schreef summer2bird het volgende:
He bah, wat voelt mijn keel weer dik
Zometeen even een groot glas melk drinken.. dat helpt vaak wel voor 5 minuten
Straks naar de stad, zomerkleren kopen en een externe cd drive kopen..
Vandaag en zaterdag en zondag ben ik vrij![]()
Ik ben nu al 3 dagen verkopersassistent (quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mee eens, ik werk om te leven
[..]
Geniet er van
wat voor een werk doe je nu? bij de slagerij was je toch weg?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zal wel niet gebeuren, je hebt een toffe voor zover ik weet.
we hebben hier geen appelsap, maar wel dubbelfris, even proberenquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mee eens, ik werk om te leven
[..]
Geniet er van
wat voor een werk doe je nu? bij de slagerij was je toch weg?
Neem anders iets van appelsap of dubbelfris, werkt hier goed
Oeh, die rooie is lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
we hebben hier geen appelsap, maar wel dubbelfris, even proberen
Duhquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die neem ik altijd mee de bioscoop
Natuurlijk wel verstopt in mijn tas
Zolang je het er maar na je zin hebt is het toch goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben nu al 3 dagen verkopersassistent () bij de Wibra.
Ze zijn helemaal weg van me, aangezien ik de kassa na 5 minuten al onder de knie had en alles extreem snel oppik
Bij de slagerij ben ik idd weg
Of het echt helpt maar het gaat wel makkelijk naar binnen als je het gevoel hebt dat je keel dicht zitquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
we hebben hier geen appelsap, maar wel dubbelfris, even proberen
Nietquote:
Bis Later Enfequote:Op maandag 1 augustus 2011 10:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Duhafzetters daar
ik neem ook altijd spullen mee van te voren!
Even naar de stad, tot zo
Jah, een flesje cola voor 5 euroquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Duhafzetters daar
ik neem ook altijd spullen mee van te voren!
Even naar de stad, tot zo
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:59 schreef Myraela het volgende:
Oeps, anders smeer je jezelf even in met Vaseline cocoa boter, body oil. Nu glij ik letterlijk van mijn stoel af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |