Ik moest even wat opzoeken sorryquote:
Allstars, echt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik moest even wat opzoeken sorry
Hmm, straks ook even naar dolcis, die hebben allstars schoenen afgeprijst
Ik heb paarse, zwarte, bruine(met lichtbruin ruitjes), roze(met rode bloemetjes) en zwart-witte.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Allstars, echt?![]()
Ik heb zwarte, rode en grijze, ik wil moar.
TOFF!quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb paarse, zwarte, bruine(met lichtbruin ruitjes), roze(met rode bloemetjes) en zwart-witte.Die ik in de stad zag waren wit met zilvere sterretjes
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:17 schreef Myraela het volgende:
Eerst hadden we kattenbrokjes die mijn katten niet aten, nu heb ik nieuwe gehaald en eten alle buurt katten weer hier. Misschien ook niet helemaal de bedoeling maar ik vind ze lief.
Ik neem de midden weg met een 3 kwart broekquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:21 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga me maar eens omkleden
Lange broek of 2 kwart broek?
Oh ja, ik bedoelde 3 kwart broekquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem de midden weg met een 3 kwart broek
Lange broek.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:21 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga me maar eens omkleden
Lange broek of 2 kwart broek?
Ja en, ik nog niet eensquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh ja, ik bedoelde 3 kwart broek
Ben nog maar 3 uur wakker hoor!![]()
Denk niet langquote:
Wat voor lens heb je?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:31 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga even met mijn nieuwe lens spelen![]()
Stop eens met alles over de muur te gooienquote:
ik heb mijn collega's dus goed geïnstrueerdquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Stop eens met alles over de muur te gooien
Niet aanstellenquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
Mijn jurkje is echt veel te kort. Mijn moeder vermoord me als ik zo over straat ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |