Ik weet hetquote:
Die was om 3 uur gisteren al opgeruimt, oke net nog wel even het laatste beetje dat Annie schoon had gemaakt opgeruimdquote:
Hey Enfequote:
Hey D-equote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet het
[..]
Die was om 3 uur gisteren al opgeruimt, oke net nog wel even het laatste beetje dat Annie schoon had gemaakt opgeruimd
[..]
Hey Enfe![]()
Ja zo, moet de was opvouwen, wc even afnemen en zo
en dan nog even wat opbakken
[..]
Hey D-e![]()
Nog wat sate, had satestokjes ontdooit maar helemaal niet gebruikt, gisteren al wat gebakken maar te lui om alles te bakken dus nu zo nog wel even de rest doenquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh joh dat valt toch mee?Wat moet je opbakken? Aardappels?
![]()
XD Lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog wat sate, had satestokjes ontdooit maar helemaal niet gebruikt, gisteren al wat gebakken maar te lui om alles te bakken dus nu zo nog wel even de rest doen
* Solique schenkt bakkie inquote:
Ik ken het, wel blij dat ik nu vakantie hebquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:08 schreef littledrummergirl het volgende:
en ja hoor, wordt het een dag stralend weer, heb ik weer ja gezegd om te werken
![]()
Ik ga die lui gewoon allemaal op het dakterras parkeren
ik ben morgen gelukkig ook vrij, en woensdag overdagquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, wel blij dat ik nu vakantie heb
de mijne heeft een trompetquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:09 schreef douche-eendje het volgende:
Ow en even eenvoor 1 augustus. Mn huisgenoot is nu weg! Geen vals gedwarsfluit meer aanhoren.
mijn huisgenoot speelt nooit in huis op haar trompet. Sterker nog hij staat bij haar ouders.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de mijne heeft een trompetwaar ie op speelt als ie dronken is
Jammer dat het vals was want anders hadden jullie samen kunnen spelenquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:09 schreef douche-eendje het volgende:
Ow en even eenvoor 1 augustus. Mn huisgenoot is nu weg! Geen vals gedwarsfluit meer aanhoren.
Ook fijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Volgens mij de hele week welquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben morgen gelukkig ook vrij, en woensdag overdaghoop dat het dan ook nog lekker is
Zij speelde alleen maar kerkmuziek. Heel fijn eentonig en saaaaaai.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Oehhhquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik ze anders straks even brengen?ik kom toch nog langs gouda
![]()
Het zijn er 5quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OehhhIk wilde idd ook nasi eten, komen die stokjes wel goed van pas dan
XD Oh bak ze maar hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zijn er 5is maar een kleine moeite voor me
maar wil je ze dan gebakken of doe je dat liever zelf?
Niet pittig(vind ik dan)quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Oh bak ze maar hoorzijn ze erg pittig of niet?
Zo te zien verveeld hij zich in zijn vakantiequote:Op maandag 1 augustus 2011 12:22 schreef Solique het volgende:
Wok, kap eens. Gedeelte van het netwerk stort in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |