niet aan je moeder vertellen dusquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
Mijn jurkje is echt veel te kort. Mijn moeder vermoord me als ik zo over straat ga.
Blijkbaarquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb mijn collega's dus goed geïnstrueerd
Als mensen geld naar je gooien of geven weet je dat het fout zit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
Mijn jurkje is echt veel te kort. Mijn moeder vermoord me als ik zo over straat ga.
ook als je er iets onder aan doet?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
ook als je er iets onder aan doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die BH kan ook echt niet, maar zonder kan ook niet. Dilemma's.Dan krijg ik ruzie met iemand anders vrees ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
ook als je er iets onder aan doet?
met mij alles goed hoorquote:
de kat van de buren??quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:41 schreef Myraela het volgende:
Dan krijg ik ruzie met iemand anders vrees ik.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:41 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat er aan ligt wat je er onder aan doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die BH kan ook echt niet, maar zonder kan ook niet. Dilemma's.
[..]
Dan krijg ik ruzie met iemand anders vrees ik.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:41 schreef Myraela het volgende:
jurkje kan primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die BH kan ook echt niet, maar zonder kan ook niet. Dilemma's.
[..]
Dan krijg ik ruzie met iemand anders vrees ik.
maar die BH kan niet
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Wit is te wit, jurkje is meer ivoorig. En dat heb ik niet. Ik heb wel een corselletje die strapless kan. Even proberen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:43 schreef Trevland het volgende:
Myr heb je anders geen witte BH die kan?
Ga ik in meequote:Op maandag 1 augustus 2011 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jurkje kan prima
maar die BH kan niet
Dat is altijd goedquote:
Gewoon doen, ben je der vanaf.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:58 schreef Trevland het volgende:
Bleg, moet nog wel even wat dingen in huis doen maar heb ik helemaal geen zin in
De bende van de meet opruimen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:58 schreef Trevland het volgende:
Bleg, moet nog wel even wat dingen in huis doen maar heb ik helemaal geen zin in
Vort jijquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:58 schreef Trevland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |