quote:Op zondag 31 juli 2011 14:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk dat ze heus wel weet dat iedereen naar haar kijkt als ze in zo'n toeristisch oord over straat gaat, of op een boot zit. Het is heel druk daar.
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
Oh het mooie broekje van Wes weer in de OP
Ronaldo praktijkenquote:Op zondag 31 juli 2011 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
Oh het mooie broekje van Wes weer in de OP
Ja, je hebt gelijk, eigenlijk haat ze dat kind en fantaseert ze over d'r stiekeme date met Antonio B.quote:
Misschien moet je iemand anders quoten, want ik zei ditquote:Op zondag 31 juli 2011 17:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, eigenlijk haat ze dat kind en fantaseert ze over d'r stiekeme date met Antonio B.
Tjongejonge zeg..ze kunnen het ook niet echt goed doen he..
Maar niet bewust van camera's, lijkt me sterk. Ze roepen zelf dat ze in Italië geen enkele straat normaal door kunnenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Maar je hebt gelijk, ze zien er gewoon gelukkig uit met z'n drie
Klopt, Wesley is een tokkie en Yo is een golddigger. Genoeg materiaal voor een [reeks], dat dan weer wel, al zal hun huwelijk waarschijnlijk geen lang leven beschoren zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:31 schreef Vivi het volgende:
Tjongejonge zeg..ze kunnen het ook niet echt goed doen he..
quote:Op zondag 31 juli 2011 18:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt, Wesley is een tokkie en Yo is een golddigger. Genoeg materiaal voor een [reeks], dat dan weer wel, al zal hun huwelijk waarschijnlijk geen lang leven beschoren zijn.
Ik voorspel eerder dat de reeks een minder lang leven beschoren is als hun huwelijk dat wel is...quote:Op zondag 31 juli 2011 18:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt, Wesley is een tokkie en Yo is een golddigger. Genoeg materiaal voor een [reeks], dat dan weer wel, al zal hun huwelijk waarschijnlijk geen lang leven beschoren zijn.
It's so 80's.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef sherezade het volgende:
gadver wat ziet Wesley er toch walgelijk uit in dat korte broekje
Idd.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:53 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk bootje hebben ze gehuurd wel
Gut, zo'n voetballer zakt wel snel uit, he?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:53 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk bootje hebben ze gehuurd wel
Als dwerg blijft het natuurlijk snel plakken, die vakantiekilo's!quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gut, zo'n voetballer zakt wel snel uit, he?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:27 schreef MaLo het volgende:
Moet Yo hem ook maar even te heet wassen, net als zijn broekje, dan komt het wel weer goed
Kies maar uit:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:05 schreef Elske6 het volgende:
de zus van Yo ziet er echt veel beter uit, leuke frisse meid..... ( zie haar twitter, kan de foto niet "jatten " )
quote:Kindje voor Wesley en Yolanthe?
van onze redactie
AMSTERDAM - Jessey (4), het zoontje van voetballer Wesley Sneijder, steekt zijn grootste wens niet onder stoelen of banken: hij wil dolgraag een broertje of zusje!
Jessey's stiefmoeder Yolanthe onthult in Story dat het verlangen om een kindje te krijgen steeds groter wordt. "Wesley en ik praten veel over onze kinderwens. En als ik met Jessey aan het spelen ben, dan begint het bij mij wel te kriebelen om zélf een kindje te krijgen."
Tijdens hun bruiloft vorig jaar lieten Yolanthe en Wesley al weten dat ze dolgraag een gezinnetje willen starten. "We hebben een prachtig leven en ik hoop dat we ons geluk mogen uitbreiden met een groot gezin. Met z'n allen aan een grote eettafel", vertrouwde de voetballer zijn gasten toe.
Volgens het weekblad heeft de presentatrice besloten om zich de komende tijd meer op haar privéleven te richten, dus wie weet gaat Jessey's wens binnenkort in vervulling...
Wesley kreeg zijn zoontje tijdens zijn huwelijk met Ramona Streekstra.
Die kleine is gewoon 1 gezicht met z'n moeder...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:35 schreef alors het volgende:
Wow dat zoontjeis Ramona niet een avondje met Arjen Robben op pad geweest
-ey is de traditiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:00 schreef utrecht1970 het volgende:
Geldt de Y-traditie ook voor meisjes?
Dan wordt het denk ik iets als:
Shirley
Kimberly
Wendy
Nee dat is niet genoeg kamp vemoed ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:00 schreef utrecht1970 het volgende:
Geldt de Y-traditie ook voor meisjes?
Dan wordt het denk ik iets als:
Shirley
Kimberly
Wendy
Dat is wel geniaal gevondenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Zullen we maar een namenpoule starten?
Ik ga voor
Yoey
Een beetje van hem en een beetje van Maggi haar
ja en je vergeet nog :quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat is niet genoeg kamp vemoed ik.
Ik ga voor:
- Chelsey
- Lindsey
- Britney
En Yo wilde eigenlijk de Y-traditie doorbreken las ik lang geleden, dus voor dat geval geef ik mijn pareltje in kampstijl: Priscilla
Maar de naam moet op -ey eindigen hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en je vergeet nog :
- chenaya
- Vanity
- kiyana
- chayena
- Danyscha
- Maribella
- Angel
ow ik dacht dat Yo daar niet aan mee deed , maarja dan kan ze die als reserve in haar achterhoofdd houdenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar de naam moet op -ey eindigen he
Ik denk dat ze wel moet, anders heeft ze een hele kampersfamilie achter zich aanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:35 schreef sherezade het volgende:
[..]
ow ik dacht dat Yo daar niet aan mee deed , maarja dan kan ze die als reserve in haar achterhoofdd houden
nee dat is meer voor Volendam.....Yo moet toch weer iets aparts hebben hoor...met een stuk of 4 voornamen eraan vast geplaktquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor een dochter gok ik dan wel weer op een keurige Anna of Isa of zo.
Gewoon, omdat het kan
wie heeft die achterlijke traditie eigenlijk bedacht? zeker Pa Sneijderquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel moet, anders heeft ze een hele kampersfamilie achter zich aan
Ik denk het, heb even gegoogeld en vader heet Barry, ik was even bang dat hij ook -ey in zijn naam hadquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
wie heeft die achterlijke traditie eigenlijk bedacht? zeker Pa Sneijder
Anna Richarda Chevanity Appelmoessa Sneijder Cabauquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:38 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee dat is meer voor Volendam.....Yo moet toch weer iets aparts hebben hoor...met een stuk of 4 voornamen eraan vast geplakt
Geniaal!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Anna Richarda Chevanity Appelmoessa Sneijder Cabau
Lang zat, toch
Shania en Cheyenne (de ultieme kampersnamen) waren mijn favo 2, maar helaas geen yquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en je vergeet nog :
- chenaya
- Vanity
- kiyana
- chayena
- Danyscha
- Maribella
- Angel
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lang zat, toch
En hoe heet de moeder?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk het, heb even gegoogeld en vader heet Barry, ik was even bang dat hij ook -ey in zijn naam had
of dit:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lang zat, toch
Neuh 1 van die 20 zusjes van Yo zal wel meter worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:48 schreef roos85 het volgende:
Zouden Raf en Sil peter en meter worden?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
of dit:
Anna Richarda Chevanity Creditcard Sneijder Cabau
Oh, dat is ook mooi.... weet je wat één tikje mooier is?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
of dit:
Anna Richarda Chevanity Creditcard Sneijder Cabau
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
of dit:
Anna Richarda Chevanity Creditcardey Sneijder Cabau
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat is ook mooi.... weet je wat één tikje mooier is?
[..]
Yolanthe was thuis in Milaan met haar zus .quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:40 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Zal Yolanthe de foto dit keer hebben genomen?
- Monacoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en je vergeet nog :
- chenaya
- Vanity
- kiyana
- chayena
- Danyscha
- Maribella
- Angel
Zou ze alle 'ze ziet er niet meer uit!'-teksten op Fok, van de laatste tijd, hebben gelezen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Chips en popcorn? Ga zo door Yo, een beetje vlees op de botten misstaat je niet
Naast haar ziet Wesley er lekker en fris uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:40 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Vast voor haar nieuwe rol in een Hollywood blockbuster.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:52 schreef Copycat het volgende:
Waarom heeft Yo haar haren geblondeerd?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:52 schreef Copycat het volgende:
Wesley is ookal zo'n triest geval aan het worden dat hij met iedere celeb/designer of wat dan ook op de foto gekiekt wilt worden....houden Yo en wes soms thuis een plakboek bijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:40 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Wes heeft al een borrel op of is nerveus door Donatellaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:40 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Blond haar kun je moeilijker tattooerenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:52 schreef Copycat het volgende:
De spontaniteit of enthousiasme straalt er bij beide personen ook niet vanaf.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind dat met allerlei celebs op de foto gaan een beetje triest, dat doe je alleen als wanhopige fanboy.
Ik gooi deze kamp naam ook nog maar even erin Desteneyquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar de naam moet op -ey eindigen he
Wesley = desperatequote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind dat met allerlei celebs op de foto gaan een beetje triest, dat doe je alleen als wanhopige fanboy.
Ik zou Yo op deze foto niet herkend hebben. Het is alsof ze haar neus heeft laten vergroten, wat op zich wel een verfrissende nieuwe trend zou zijnquote:
nu je het zegtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:35 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik zou Yo op deze foto niet herkend hebben. Het is alsof ze haar neus heeft laten vergroten, wat op zich wel een verfrissende nieuwe trend zou zijn
Komt omdat ze nu een echt lekkere man naast zich heeft staan. Valt ze een beetje tegen weg.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:15 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Is dat niet een van haar tig zussen?
Ze ziet er zo...eh...normaal uit??
verrek, scherp opgemerkt! het is vast een zus van Yo,quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Yolanthe heeft toch bruine ogen? Deze dame heeft lichte ogen.
omgquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:35 schreef sherezade het volgende:
had ik maar niet gekeken
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/52601
[ afbeelding ]
die zus wat bij haar in milaan was voor een week zag ik net tussen de andere pics staan die heeft blond haar dus het zal yo vast wel zelf zijn zonder al haar hulpstukken en make up en kleurlenzenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
verrek, scherp opgemerkt! het is vast een zus van Yo,
Die foto van die zus in dat linkje dat je net post?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:01 schreef sherezade het volgende:
[..]
die zus wat bij haar in milaan was voor een week zag ik net tussen de andere pics staan die heeft blond haar dus het zal yo vast wel zelf zijn zonder al haar hulpstukken en make up en kleurlenzen
Ik gok op de zus rechts achter, in het rode shirt. Neustechnisch komt die het dichtst in de buurt van de bierfoto. Ook is zij waarschijnlijk de 'blonde' zus van de twitterfoto.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:23 schreef Ole het volgende:
foto van SEMTEX nog een keer
[ afbeelding ]
Edit: Zit Mariska Hulscher er nou ook tussen? (Naast het rode shirt).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:31 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik gok op de zus rechts achter, in het rode shirt. Neustechnisch komt die het dichtst in de buurt van de bierfoto. Ook is zij waarschijnlijk de 'blonde' zus van de twitterfoto.
Jup, op die foto met alle zussen is het de meid rechts achter in het rood, smalle bekkie. Of misschien toch de voorste rechts?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:23 schreef sherezade het volgende:
nee ik bedoelde deze
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/51790
volgens de tekst is het haar zus
Wat leuk elke keer hetzelfde gebaartjequote:
Het is die voorste rechts.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jup, op die foto met alle zussen is het de meid rechts achter in het rood, smalle bekkie. Of misschien toch de voorste rechts?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:15 schreef AnnaStesia het volgende:
Is dat niet een van haar tig zussen?
Ze ziet er zo...eh...normaal uit??
8 zussen. Van welke zus is het neusje nou.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Dat is gewoon haar zus met diens vriend (die dan dus de zwager van Yo is?).
tis ook vervelend als je op zulke hakken de hele dag met 2 koters aan je arm door de stad moet lopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:42 schreef Elske6 het volgende:
wat kijkt ze weer blijt!!!! ( creditcard geblokkeerd???)
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
tis ook vervelend als je op zulke hakken de hele dag met 2 koters aan je arm door de stad moet lopen
Of de kleine teen te laten verwijderen: sommige vrouwen waren ooit zo gek om hakjes van Jimmy Choo aan te kunnen: http://abyteofenews.com/1(...)tic-surgery-stories/quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:53 schreef female81 het volgende:
Straks misschien ook nog plastische chirurgie om permanent de mondhoeken omhoog te laten trekken?
[..]
tis ook vervelend als je op zulke hakken de hele dag met 2 koters aan je arm door de stad moet lopen
jij loopt de hele dag stralend te lachen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:42 schreef Elske6 het volgende:
wat kijkt ze weer blijt!!!! ( creditcard geblokkeerd???)
[..]
Ik hoop toch niet dat ik met zulke hangende mondhoeken rondloopquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij loopt de hele dag stralend te lachen?
Die pyama van Yolanthe heb ik ook.........quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:38 schreef sherezade het volgende:
ik weet niet of deze al geplaatst waren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja door die facings allemaal dan is het nog allemaal groterquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat ik met zulke hangende mondhoeken rondloop.
(Maar dat komt volgens mij ook door haar grote voortanden, dat haar mond zo staat)
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
Het is echt nooit goed, hè?
Staat ze op de ene momentopname stralend te lachen met man en stiefkind, dan is ze nep en doet ze dat alleen maar omdat er op elke hoek van de straat een paparazzo staat. Lacht ze op een andere momentopname op straat niet, dan is er op zeker storm, ruzie en scheiding op komst.
Vermakelijk is het wel.
Eens. Ze lopen nog hand in hand, dus het zal wel meevallen met die ruzie en scheiding.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
Staat ze op de ene momentopname stralend te lachen met man en stiefkind, dan is ze nep en doet ze dat alleen maar omdat er op elke hoek van de straat een paparazzo staat. Lacht ze op een andere momentopname op straat niet, dan is er op zeker storm, ruzie en scheiding op komst.
Vermakelijk is het wel.
Sterker nog; de foto's komen uit dezelfde reeks als die van het eind van het vorige topic, waarop ze vrolijk lachend te zien was.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
Vermakelijk is het wel.
Op deze 2 foto's herken ik ineens die zus (van rechts voor achter, met het smalle bekkie, op de zussenfoto) heel sterkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:38 schreef sherezade het volgende:
ik weet niet of deze al geplaatst waren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is meer dat ze zo door het leven gaat, een camera spot, d'r ene arm om hem heen slaat, de andere arm lafjes op zijn borst legt en lieve kusjes geeft.... tot de camera weer uit beeld isquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
Vermakelijk is het wel.
Maar, maar, maar ... die camera's staan toch constant op ze gericht als ze in het openbaar zijn? Waarom het ene moment er wel zo mee bezig zijn en het andere moment niet?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is meer dat ze zo door het leven gaat, een camera spot, d'r ene arm om hem heen slaat, de andere arm lafjes op zijn borst legt en lieve kusjes geeft.... tot de camera weer uit beeld is
Deze minder vrolijke foto's zijn van dichterbij dan de vrolijk lachende foto's uit dezelfde serie, en het zal allemaal wel met een flinke telelens geschoten zijn, maar dat zal ze gewend zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is meer dat ze zo door het leven gaat, een camera spot, d'r ene arm om hem heen slaat, de andere arm lafjes op zijn borst legt en lieve kusjes geeft.... tot de camera weer uit beeld is
Dat dus, beetje jammer dat ik mobiel niet zo even de foto's (van vorige week) uit het vorige topic kan plukken, want deze hele discussie gaat nergens meer over als de "boze" en de lachende foto's van hetzelfde uitje naast elkaar staan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar, maar, maar ... die camera's staan toch constant op ze gericht als ze in het openbaar zijn? Waarom het ene moment er wel zo mee bezig zijn en het andere moment niet?
Wel erg grappig, al die negatieve invullingen van hoe Yo denkt en doet.
Het zal ook geen vriendin van me worden, gok ik, maar er wordt hier aardig doorgeslagen.
Uiteraard! Maar wel met wat meer fair playquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:47 schreef Cynix ® het volgende:
Of ze nou lacht of huilt, we blijven haar en die dwerg toch wel gewoon uitlachen en zo?
Kijk dat chagrijnige smoelwerk dan!quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk dat chagrijnige smoelwerk dan!
Volgens Wiki 1.70m, maar ik gok dat Yo die eigenhandig heeft aangepast en dat er eerst 1.07m stond.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:54 schreef erik666 het volgende:
Ik lees altijd dat Wesley zo klein is, maar hoe klein is hij dan?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens Wiki 1.70m, maar ik gok dat Yo die eigenhandig heeft aangepast en dat er eerst 1.07m stond.
Ik ga turven!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Lengt van Wes is 1.70
[ afbeelding ]
Tuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:47 schreef Cynix ® het volgende:
Of ze nou lacht of huilt, we blijven haar en die dwerg toch wel gewoon uitlachen en zo?
Jup en jup, over de gemiddelde man en vrouwquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:21 schreef alors het volgende:
De gemiddelde Nederlandse man is toch iets van 183 ofzo? Iig zijn bijna alle vrouwen die ik ken groter dan 1.70 dus dan vind ik dat wel klein.
Hahahhaquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:55 schreef Vivi het volgende:
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/54074
"This morning we went driving horses and swimming with them... So magical!!"
Die foto is natuurlijk nogal vaag maar zien jullie het stuur ergens zitten?
Nee, ze is op Ibiza met Johnny de Mol voor de opnames van "Waar is...". Wes zit in Japan oid?!quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
!
Zijn ze nog op vakantie, locatie ziet er wel lekker uit, ondanks de vaagheid
Ze heeft niet een echt uitgebreide vocabulaire waar het de superlatieven betreft idd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat commentaar bij haar fototjes, zo puberaal steeds doet me denken aan een 16 jarige met haar sweet en lovely de hele tijd en haar xxxjes.
Dat leren ze je al bij Eksfektor, om je fans te behouden lekker veel twittertweepen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Vraag me sowieso af waarom ze haar bezigheden via twitter met de wereld wil delen. Als ik dan al beroemd was zou ik het liever voor mezelf houden.
Of er in ieder geval voor zorgen dat mijn Tweets me niet nog dommer doen lijken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Vraag me sowieso af waarom ze haar bezigheden via twitter met de wereld wil delen. Als ik dan al beroemd was zou ik het liever voor mezelf houden.
Waarschijnlijk om te laten zien dat ze eet? Maar wat een gemuggezift mensen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:23 schreef controlaltdelete het volgende:
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/33095
Very nice meatballs mmm? Zien er niet die gehaktballen van haar, koken is niet haar sterkste kant zo te zien terwijl gehaktballen maken niet zo moeilijk is. Ik vind het maar een gore, vette troep in die pan. Waarom ze zoiets op haar twitter zet?
Nou ja ik denk dat als je een jonge fan bent dat het best leuk is om te volgen wat ze doet en eet enzoquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Very nice meatballs mmm? Zien er niet die gehaktballen van haar, koken is niet haar sterkste kant zo te zien terwijl gehaktballen maken niet zo moeilijk is. Ik vind het maar een gore, vette troep in die pan. Waarom ze zoiets op haar twitter zet?
Foto inmiddels weggehaald?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:55 schreef Vivi het volgende:
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/54074
"This morning we went driving horses and swimming with them... So magical!!"
Die foto is natuurlijk nogal vaag maar zien jullie het stuur ergens zitten?
heb ze gezien, zag er inderdaad vies uit..quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb 'r even getipt via Twitterquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb 'r even getipt via TwitterVond het sjielug.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze heeft echt een vage telefoon waar ze die foto's mee maakt, ook haar eigen foto's hebben bijna altijd een Neat Image lak over de boel heen, en deze ballen hebben een mega flitsquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En gehaktballen krijg je volgens mij sowieso niet smakelijk op een foto
Heb je haar ook gezegd dat je het hier eerst wereldkundig hebt gemaakt, ontzettende weldoener van me?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:49 schreef Vivi het volgende:
Ik heb het eerst tegen haar gezegd. Ik ging er vanuit dat ze niet zo heul snel wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je haar ook gezegd dat je het hier eerst wereldkundig hebt gemaakt, ontzettende weldoener van me?
Alsof ze de gastendoekjes nog terug zouden willen in Volendam...quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:14 schreef blablabla99 het volgende:
Die spelfouten op haar rug, kan je haar daar ook nog 'ns op wijzen?..;-)
Nu de gastendoekjes en de rest van de verhuiswagen nog retour, een her-huwelijk MET smaak en dat is het voor mij weer ok.
Denk het wel, tenzij het WY logo erop staatquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof ze de gastendoekjes nog terug zouden willen in Volendam...
Dat krijg je als je als bekendheid je halve leven op twitter gooit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om te laten zien dat ze eet? Maar wat een gemuggezift mensen.
Zodat je een smoesje kan verzinnen als ze je te eten vraagt? 'Ik moet ineens heeeeeeeel dringend...... ehm........... iets doen'quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:23 schreef controlaltdelete het volgende:
eksfektorquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat leren ze je al bij Eksfektor, om je fans te behouden lekker veel twittertweepen!
Ze heeft wel een keer bij Paul de Leeuw aangegeven dat ze het vervelend vond dat er zo negatief over haar werd geschreven op diverse fora en dat Wes tegen haar zei dat ze het niet meer moest lezen...maarja zo'n mediageil figuur als haar zal heus wel op de hoogte zijn van alles wat er wordt geschreven en alles bijhouden en natuurlijk getipt worden door haar vrienden als weer eens wat vervelends gezegd geschreven wordt over haarquote:
jammer dat het programma '' Mooi weer de Leeuw'' gestopt is, anders had ik jouw wens ingezondenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zou zonder enige twijfel een bloederige tampon van Yolanthe leegzuigen...
Dit keer is haar dankzij die rottige fora toch maar mooi een afgang bespaard gebleven met haar 'horse driving'.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:53 schreef sherezade het volgende:
Ze heeft wel een keer bij Paul de Leeuw aangegeven dat ze het vervelend vond dat er zo negatief over haar werd geschreven op diverse fora...
En nu maar hopen dat ze dit leest he!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Misschien moet iemand het ff aan haar melden..... iemand?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze dit leest he!
Dat kan nog Autocorrect op je mobieltje zijn, maar dat van Yo en haar paard dan weer nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:16 schreef Elske6 het volgende:
sneijder101010 Wesley Sneijder
In Holland with the national team. Preparing for the game on wednesday again England #Wembley
6 uur geleden
Wesley is ook al zo'n kei in Engels....
Misschien is het gewoon fashion bij in Prada in Italië en weten wij van niks?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
Ik hoor net bij Voetbal International dat Wesley op dit moment circa 6.000.000 ¤ netto per jaar toucheert. Ja, nee, voor dat geld kun je natuurlijk geen fatsoenlijke broek kopen.
als je dan al zo'n gedrocht van een broek draagt moet je op zijn minst je looks mee hebben om de schade te compenseren maar aangezien hij ook nog uit ziet als een figurant van Lord of the Rings en een kort lichaam heeft met die korte stompjes van benen slaat hij echt de plank mis...What was he thinking??quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon fashion bij in Prada in Italië en weten wij van niks?
Dit noemen ze vintage* ... heul hip end happening in die kringen. Misschien wil Yo er nog een tweetje over kwijt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon fashion bij in Prada in Italië en weten wij van niks?
Yo heeft vast nog wel ergens een haarextension rondslingeren die hij met wat wimperlijm in zijn nek kan plakken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:02 schreef Andromache het volgende:
het is wachten tot de retro-voetbalmatjes a la John de Wolf, Jan Wouters en Rudi Völler weer in raken. O nee, jammer, daar kan Wes niet aan meedoen met zijn weelderige haargroei
Oh ik dacht dat dat glimmende strakke slipje broekje juist helemaal new and happening wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dit noemen ze vintage* ... heul hip end happening in die kringen. Misschien wil Yo er nog een tweetje over kwijt?
*Vintage is recyclen en dat doen we samen! Dus jouw voetbalbroekje uit de jaren 80 is nu weer helemaal hip and happening.
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan komen die prachtige voetballerssnorren ook weer? Ik zie Wes al lopen, dat ding wordt vast groter dan hij zelf.
Ga er ook maar vanuit dat zij hier als laatste lacht...quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:32 schreef sherezade het volgende:
ga er maar vanuit dat ze dit zelf wel leest
Of wij, als jij haar tampon leegslurptquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ga er ook maar vanuit dat zij hier als laatste lacht...
Mijn beeldscherm!!!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:14 schreef Roguee het volgende:
[..]
Of wij, als jij haar tampon leegslurpt![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Op de boobies of belly? Ik zie niksquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:35 schreef Elske6 het volgende:
http://lockerz.com/s/127201654
er is echt een pondje bij gekomen !!!!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:09 schreef Vivi het volgende:
Nee, ze is op Ibiza met Johnny de Mol voor de opnames van "Waar is...".
heupen!! and ass!! maarja dat krijg je he als je ineens stopt met je komkommerdieet en weer gewoon normaal gaat eten dan komt het weer 2x zo snel eraanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op de boobies of belly? Ik zie niks
Ja. Die heupen zijn nooit slanker geweest, dat is immers bot, dus ik zie vrij weinig verschilquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:36 schreef Copycat het volgende:
Yo heeft volgens mij altijd wel geprononceerde heupen gehad.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. Die heupen zijn nooit slanker geweest, dat is immers bot, dus ik zie vrij weinig verschil
d'r boobies denk???quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op de boobies of belly? Ik zie niks
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
Al is er voor op de buik wat meer vet, misschien doet ze net als Wes, genieten van het goede vakantieleven
Nou idd, Johnny begint een aardige John te wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:36 schreef Copycat het volgende:
Bij Johnny zijn er helemaal wat kilo's bijgekomen. Op weg naar vadsigheid.
Yo heeft volgens mij altijd wel geprononceerde heupen gehad.
wie heeft het hier over vel over been?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, ze is echt vel over been...
[ afbeelding ]
Die broeken vind ik ook vreselijk, maar volgens mij zit dat wel goddelijk, het zwiert daar met zo'n strandwindje om je heupenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou idd, Johnny begint een aardige John te worden
Maar Yo ziet er leuk uit daar. Al snap ik de pyamabroek niet helemaal, maar ik weet dan ook niks van Prada
Dat zeg ik!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:26 schreef Copycat het volgende:
Hardleerse roepende in de woestijn. This is SHO, man. Get used to it or move along.
wanneer is dat zeker? 31?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:45 schreef Roguee het volgende:
@ mod
Ben zo benieuwd waar wesje volgend seizoen gaat spelen!
Ik gok erop dat het niet Manchester Utd wordt....quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:45 schreef Roguee het volgende:
@ mod
Ben zo benieuwd waar wesje volgend seizoen gaat spelen!
Adieu!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik voel me hier niet meer thuis. Terwijl ik deze reeks min of meer gaande heb gehouden...
Vaarwel.
100% Tukker.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:15 schreef Copycat het volgende:
Nee, dat je op een gegeven moment 'de eer' wel aan jezelf zou houden. Verkeerd/te hoog ingeschat, dus.
Neuh, dat doen wij wel even.voor je!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat ik me uit het veld laat slaan?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik voel me hier niet meer thuis. Terwijl ik deze reeks min of meer gaande heb gehouden...
Vaarwel.
Ze kwamkwammer vast om van de hongerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:33 schreef Ole het volgende:
Dat Yo er weer een stuk beter uitziet nu ze gestopt is met haar komkommerdieet
Als je een beetje heupen hebt is de mode van nu in NL juist heel erg fout. Wijd van boven en strak beneden. Daar wordt je met wat heupen een blokje van.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou idd, Johnny begint een aardige John te worden
Maar Yo ziet er leuk uit daar. Al snap ik de pyamabroek niet helemaal, maar ik weet dan ook niks van Prada
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Die laatste foto is net wat ik laatst bedoelde dat ze zo'n fijne camera heeft.Ben je zo stinkend rijk en heb je enkel overbelichte foto's, het is net of er een laag Neat Image overheen gaat voor ze ze post. Je ziet niet eens de tanden meer, enkel een wit vlak
Die crea foto is wel leuk, ben benieuwd wat ze voor kunstige dingen maakt![]()
Idd, altijd van die extreem rode lipstick... leave itquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
vandaar dat haar gezicht altijd zo uit ziet als een schilderspalet , nu vallen alle puzzelstukjes op z'n plaats
Dat doe je als je met familie op de kiek gaat!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:53 schreef sherezade het volgende:
het pornobekkie is er weer
Yo en haar blonde zussen![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat doe je als je met familie op de kiek gaat!![]()
[ afbeelding ]
Wat ziet Wes eruit met die overbelichting, die neus lijkt ineens humangousquote:
Bodyguard, bodyguard!!quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:57 schreef Eleentje86 het volgende:
Echt zonde hoe ze er nu uitziet.Vond der "vroeger"echt mooi.Ben benieuwd hoe ze er over 10 jaar uitziet
Ik vind die middelste zus knapper dan Yo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:53 schreef sherezade het volgende:
het pornobekkie is er weer
[ afbeelding ]
Yo en haar blonde zussen![]()
vis is ook een optie in dit gevalquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:02 schreef Cyan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog steeds een duckface ...
Da's Rebeccaquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind die middelste zus knapper dan Yo.
Die rechtse, dat is net een neushoorn, vreemde verhoudingen in het gezichtquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die rechtse, dat is net een neushoorn, vreemde verhoudingen in het gezichtNee ik vind Yo de mooiste van alle zussen, de rest niks bijzonders...
Aparte naam en 'aparte' neus.quote:
Mijn 3jarige zegt: "Heb die meneer óók lippenstift???"quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ziet Wes eruit met die overbelichting, die neus lijkt ineens humangous
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:42 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Mijn 3jarige zegt: "Heb die meneer óók lippenstift???"
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef Vivi het volgende:
Kennen jullie deze al btw
http://heiniez.nl/
Een hele site op internet over je vriendschap, het is net zo schattig als de 'mijn lieve mannetje xoxo lof joe schattie' berichtjes van Yoquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef Vivi het volgende:
Kennen jullie deze al btw
http://heiniez.nl/
Ja, dat kunt je soms zien.quote:waar iedereen kunt zien hoe moeilijk het is om in de entertainment wereld door te breken
Als ze maar niet 100000 twittertweets per dag rondsturen ala Glennis Gracequote:
hier bij ons is het een beetje een scheldwoord hier zeggen ze altijd achterlijke heiniequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:23 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
![]()
Nou, daar gaan we zeker nog wat van horen!
(Ik snap het niet... "zo'n ontzettende band, dat zorgde ervoor dat ze besloten zich de Heiniez te noemen"?? Wat is een Heinie? Een soort ductape? )
Terwijl je zou denken dat ze nog jong genoeg is om zich de Engelse lessen nog wel te kunnen herinnerenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:13 schreef Vivi het volgende:
Oh joh, da's nog niks, die Jennifer Cooke heeft echt tenenkrommende Engelse misspellingen op d'r twittert. Voel me beetje gemeen want ze komt wel heul aardig over verder.
quote:sneijder101010Wesley Sneijder
Ibiza was great, but home even better!!! Can't wait for a nice meal of my wife♥
Uhu, ze mist de mode. 't Is niet zo dat niemand het in zijn hoofd haalt een bureau in te schakelen dat drie ton extra rekent, nee, ze mist de modequote:Rossana Kluivert stopt met haar bedrijf
AMSTERDAM - Rossana Kluivert heeft besloten te stoppen met haar bedrijf The Class Company.“Het is te veel om het te combineren en ik mis de mode”.
Dat heeft de echtgenote van ex-voetballer Patrick Kluivert verteld aan het blad Kek Mama. Rossanna runde het evenementebureau samen met onder andere Anouk Smulders. The Class Company organiseerde onder andere de bruiloft van Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder.
Het huwelijk van Yolanthe en Wesley liep uit op een klein drama. The Class Company organiseerde de complete bruiloft, inclusief de styling van het bruidspaar en hun gasten. Er ontstond een conflict over extra gemaakte kosten, waardoor het bureau na het huwlijksfeest bijna drie ton extra in rekening bracht.
*ril*quote:het blad Kek Mama.
Oh ik vind het een leuk bladquote:
Noooooooooo hij gaat haar opetenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:06 schreef Vivi het volgende:
Of ze willen suggereren dat ze lekkere achterwerken hebben en gezien hun steenkolen-Engels...
Maareh..wie voelt zich geroepen?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |