Serieus?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:46 schreef Lovechild het volgende:
Oh, ik weet het toevallig: het is Henk-Jan Smits. Die gast heeft meegedaan met een van die programma's (gok Idols), Johan ofzoiets.
Heb toen het item gezien dat hij hem liet zetten.
Meen je dit?? Nu ik het weet, en flink heb lopen staren kan ik het er net uit halen..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:46 schreef Lovechild het volgende:
Oh, ik weet het toevallig: het is Henk-Jan Smits. Die gast heeft meegedaan met een van die programma's (gok Idols), Johan ofzoiets.
Die zonnebril zou beter zijn inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:50 schreef lady-wrb het volgende:
dr had ook een zonnebril op het voorhoofd getatoeerd bij moeten staan.
(ik dacht ook dat het dries was)
Wat een gelul zeg. Yolanthe gebruikt dat zoontje alleen maar als PR-object. She's so full of shit. Maar ze heeft idd skills om mensen te overtuigen (inclusief jou) dat ze zo ontzettend "echt" is.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:20 schreef Vivi het volgende:
Volgens mij is het gewoon een hele lieve meid. Kijk hoe leuk ze is met Wesley's zoontje..dat kan je echt niet spelen hoor.
(En ja, op die foto's waarop ze met zijn drietjes lopen lijkt het een beetje of ze met twee kids op stap isMaar ik vind het toch een schattig stel bij elkaar zo). En ze ziet er prima uit.
Ach..je kan er natuurlijk voor kiezen om altijd over iets slechts in te zien...ik doe dat liever niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Yolanthe gebruikt dat zoontje alleen maar als PR-object. She's so full of shit. Maar ze heeft idd skills om mensen te overtuigen (inclusief jou) dat ze zo ontzettend "echt" is.
Wat denk je als ze zien dat er foto's gemaakt wordenquote:
Als dat kind huilt knijpt ze hem vast hard met die neppe nagelsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Yolanthe gebruikt dat zoontje alleen maar als PR-object. She's so full of shit. Maar ze heeft idd skills om mensen te overtuigen (inclusief jou) dat ze zo ontzettend "echt" is.
Dat kan nog heel goed opdrogen hoor...voor jouw karakter heb ik minder hoop.quote:
Wel eens van een telelens gehoord..? Ik denk echt niet dat die fotograaf aan de scheepsboeg hing hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat denk je als ze zien dat er foto's gemaakt worden
Maar je hebt gelijk, ze zien er gewoon gelukkig uit met z'n drie
Het zou me niks verbazen als je dat kind eens goed bekijkt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:35 schreef alors het volgende:
Wow dat zoontjeis Ramona niet een avondje met Arjen Robben op pad geweest
Nee, hij heet Andre Pronk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:46 schreef Lovechild het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:35 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:35 schreef alors het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |