Ik lees eigenlijk nooit van dit soort artikels maar deze vond ik toch ergens vermakelijkquote:Op zondag 24 juli 2011 12:19 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
laatste zin:
[..]
Wel beetje traag van AD en Telegraaf zeg.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:37 schreef merel1986 het volgende:
geen idee of dit al bekend was maar;
http://www.telegraaf.nl/p(...)etekend__.html?p=1,1
heeft ie niet laatst een plaatje van zn ex 'weggeboend' ? sommigen leren het ook nooit he...
Ja precies, het kruis zit um haast in zijn ballen. Een über-gay-zomerbroekje als je het mij vraagt. Al ziet Yo er inmiddels wat beter uit ze blijven een smaakloos stel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Heeft 'ie het broekje van z'n zoon aan?
Toen het tijdens de RLS van Jessica Simpson (newly weds) over het inrichten van het huis ging zei ze dat ze daar een interieur-ontwerper voor zou laten komen, omdat ze zelf "toch niet weet wat mooi is..."quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja precies, het kruis zit um haast in zijn ballen. Een über-gay-zomerbroekje als je het mij vraagt. Al ziet Yo er inmiddels wat beter uit ze blijven een smaakloos stel.
Je eigen stijl gaandeweg verliezen omdat je zonodig bij de mode- of voetbalvrouwen-incrowd wilt horen of zo, en zo langzaam maar zeker veranderen in een kloon van vele anderen in de jetset-wereld, vind ik nou niet bepaald een verbetering.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Al ziet Yo er inmiddels wat beter uit...
Ik vind haar op de foto's weer een beetje als de Yo van vroeger eruit zien. Verder denk ik dat haast elk mens zijn kledingstijl wel eens verandert/aanpast nav je omgeving of je werk. Zeker als je wat meer hebt te besteden ga je ook duurdere merken kopen, althans een hoop vrouwen wel. Verder blijven ze een onsympathiek koppeltje. Denk dat ze van dat imago maar lastig afkomen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:40 schreef female81 het volgende:
[..]
Je eigen stijl gaandeweg verliezen omdat je zonodig bij de mode- of voetbalvrouwen-incrowd wilt horen of zo, en zo langzaam maar zeker veranderen in een kloon van vele anderen in de jetset-wereld, vind ik nou niet bepaald een verbetering.
Ben ik met je eens. Minder mager, haar niet langs het strijkijzer gehaald, wmb een hele verbetering (voor zolang het duurt)quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind haar op de foto's weer een beetje als de Yo van vroeger eruit zien.
Ja vind ik ook, ze lijkt ook weer wat voller, en minder make-up (al weten we niet wat er onder de zonnebril zitquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Minder mager, haar niet langs het strijkijzer gehaald, wmb een hele verbetering (voor zolang het duurt)
Dat ze hem maar lekker ff lang vast gaat houdenquote:
Inderdaad, afgezien van die shorts en de imo onnodige boobjob, zien ze er hier leuk uit!quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ze hem maar lekker ff lang vast gaat houden
Afgaande op Wesley z'n nieuwe tattoo zou hij meer op z'n plaats zijn op een willekeurige 2-sterren camping in Frankrijk, onderuitgezakt op een campingstoel voor z'n Tabbert dubbel-asser met 4 lege kratten bier langs de voortent en een kwijlende Duitse herder aan z'n voeten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:13 schreef Elske6 het volgende:
waarom in godsnaam naar St. Tropez met een kind? Wat heeft hij nu met dat jetset gedoe?? Ga lekker naar een pretpark !!! Zit de Telegraaf trouwens weer eens fout, die melden dat ze in Turkey op vakantie zijn...
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:40 schreef Cynix ® het volgende:
Heb je mijn vakantiefoto's toevallig gezien?
Gangsterchickie Yolanthe die eerst met Baas B gingquote:
toch ziet ze hier weer iets voller uit , dat staat haar beterquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:00 schreef Ole het volgende:
Hopla!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Wat een kneuzen actie toch...quote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef roos85 het volgende:
hier een foto waar de tattoo beter te zien is
[ afbeelding ]
Het lijkt een beetje zo'n Tattoo Bob tattoo, die van die baggerlelijke portretten van Frans Bauer tattoeëert, of dezequote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:07 schreef solea het volgende:
[..]
Wat een kneuzen actie toch...![]()
Degene die deze tattoo heeft gezet, verdient overigens een nekschot; wat een bagger werk! Sorry Wesley maar ik had even een retourtje LA aangeschaft voor bezoekje aan Kat von D.
wie moet dat eigenlijk voorstellen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:29 schreef Moja het volgende:
Zo'n foute fan tattoo. Net als deze idioot [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |