quote:Op zondag 31 juli 2011 14:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk dat ze heus wel weet dat iedereen naar haar kijkt als ze in zo'n toeristisch oord over straat gaat, of op een boot zit. Het is heel druk daar.
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
Oh het mooie broekje van Wes weer in de OP
Ronaldo praktijkenquote:Op zondag 31 juli 2011 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
Oh het mooie broekje van Wes weer in de OP
Ja, je hebt gelijk, eigenlijk haat ze dat kind en fantaseert ze over d'r stiekeme date met Antonio B.quote:
Misschien moet je iemand anders quoten, want ik zei ditquote:Op zondag 31 juli 2011 17:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, eigenlijk haat ze dat kind en fantaseert ze over d'r stiekeme date met Antonio B.
Tjongejonge zeg..ze kunnen het ook niet echt goed doen he..
Maar niet bewust van camera's, lijkt me sterk. Ze roepen zelf dat ze in Italië geen enkele straat normaal door kunnenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Maar je hebt gelijk, ze zien er gewoon gelukkig uit met z'n drie
Klopt, Wesley is een tokkie en Yo is een golddigger. Genoeg materiaal voor een [reeks], dat dan weer wel, al zal hun huwelijk waarschijnlijk geen lang leven beschoren zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:31 schreef Vivi het volgende:
Tjongejonge zeg..ze kunnen het ook niet echt goed doen he..
quote:Op zondag 31 juli 2011 18:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt, Wesley is een tokkie en Yo is een golddigger. Genoeg materiaal voor een [reeks], dat dan weer wel, al zal hun huwelijk waarschijnlijk geen lang leven beschoren zijn.
Ik voorspel eerder dat de reeks een minder lang leven beschoren is als hun huwelijk dat wel is...quote:Op zondag 31 juli 2011 18:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt, Wesley is een tokkie en Yo is een golddigger. Genoeg materiaal voor een [reeks], dat dan weer wel, al zal hun huwelijk waarschijnlijk geen lang leven beschoren zijn.
It's so 80's.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef sherezade het volgende:
gadver wat ziet Wesley er toch walgelijk uit in dat korte broekje
Idd.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:53 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk bootje hebben ze gehuurd wel
Gut, zo'n voetballer zakt wel snel uit, he?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:53 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk bootje hebben ze gehuurd wel
Als dwerg blijft het natuurlijk snel plakken, die vakantiekilo's!quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gut, zo'n voetballer zakt wel snel uit, he?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:27 schreef MaLo het volgende:
Moet Yo hem ook maar even te heet wassen, net als zijn broekje, dan komt het wel weer goed
Kies maar uit:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:05 schreef Elske6 het volgende:
de zus van Yo ziet er echt veel beter uit, leuke frisse meid..... ( zie haar twitter, kan de foto niet "jatten " )
quote:Kindje voor Wesley en Yolanthe?
van onze redactie
AMSTERDAM - Jessey (4), het zoontje van voetballer Wesley Sneijder, steekt zijn grootste wens niet onder stoelen of banken: hij wil dolgraag een broertje of zusje!
Jessey's stiefmoeder Yolanthe onthult in Story dat het verlangen om een kindje te krijgen steeds groter wordt. "Wesley en ik praten veel over onze kinderwens. En als ik met Jessey aan het spelen ben, dan begint het bij mij wel te kriebelen om zélf een kindje te krijgen."
Tijdens hun bruiloft vorig jaar lieten Yolanthe en Wesley al weten dat ze dolgraag een gezinnetje willen starten. "We hebben een prachtig leven en ik hoop dat we ons geluk mogen uitbreiden met een groot gezin. Met z'n allen aan een grote eettafel", vertrouwde de voetballer zijn gasten toe.
Volgens het weekblad heeft de presentatrice besloten om zich de komende tijd meer op haar privéleven te richten, dus wie weet gaat Jessey's wens binnenkort in vervulling...
Wesley kreeg zijn zoontje tijdens zijn huwelijk met Ramona Streekstra.
Die kleine is gewoon 1 gezicht met z'n moeder...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:35 schreef alors het volgende:
Wow dat zoontjeis Ramona niet een avondje met Arjen Robben op pad geweest
-ey is de traditiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:00 schreef utrecht1970 het volgende:
Geldt de Y-traditie ook voor meisjes?
Dan wordt het denk ik iets als:
Shirley
Kimberly
Wendy
Nee dat is niet genoeg kamp vemoed ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:00 schreef utrecht1970 het volgende:
Geldt de Y-traditie ook voor meisjes?
Dan wordt het denk ik iets als:
Shirley
Kimberly
Wendy
Dat is wel geniaal gevondenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Zullen we maar een namenpoule starten?
Ik ga voor
Yoey
Een beetje van hem en een beetje van Maggi haar
ja en je vergeet nog :quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat is niet genoeg kamp vemoed ik.
Ik ga voor:
- Chelsey
- Lindsey
- Britney
En Yo wilde eigenlijk de Y-traditie doorbreken las ik lang geleden, dus voor dat geval geef ik mijn pareltje in kampstijl: Priscilla
Maar de naam moet op -ey eindigen hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en je vergeet nog :
- chenaya
- Vanity
- kiyana
- chayena
- Danyscha
- Maribella
- Angel
ow ik dacht dat Yo daar niet aan mee deed , maarja dan kan ze die als reserve in haar achterhoofdd houdenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar de naam moet op -ey eindigen he
Ik denk dat ze wel moet, anders heeft ze een hele kampersfamilie achter zich aanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:35 schreef sherezade het volgende:
[..]
ow ik dacht dat Yo daar niet aan mee deed , maarja dan kan ze die als reserve in haar achterhoofdd houden
nee dat is meer voor Volendam.....Yo moet toch weer iets aparts hebben hoor...met een stuk of 4 voornamen eraan vast geplaktquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor een dochter gok ik dan wel weer op een keurige Anna of Isa of zo.
Gewoon, omdat het kan
wie heeft die achterlijke traditie eigenlijk bedacht? zeker Pa Sneijderquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel moet, anders heeft ze een hele kampersfamilie achter zich aan
Ik denk het, heb even gegoogeld en vader heet Barry, ik was even bang dat hij ook -ey in zijn naam hadquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
wie heeft die achterlijke traditie eigenlijk bedacht? zeker Pa Sneijder
Anna Richarda Chevanity Appelmoessa Sneijder Cabauquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:38 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee dat is meer voor Volendam.....Yo moet toch weer iets aparts hebben hoor...met een stuk of 4 voornamen eraan vast geplakt
Geniaal!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Anna Richarda Chevanity Appelmoessa Sneijder Cabau
Lang zat, toch
Shania en Cheyenne (de ultieme kampersnamen) waren mijn favo 2, maar helaas geen yquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en je vergeet nog :
- chenaya
- Vanity
- kiyana
- chayena
- Danyscha
- Maribella
- Angel
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lang zat, toch
En hoe heet de moeder?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk het, heb even gegoogeld en vader heet Barry, ik was even bang dat hij ook -ey in zijn naam had
of dit:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lang zat, toch
Neuh 1 van die 20 zusjes van Yo zal wel meter worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:48 schreef roos85 het volgende:
Zouden Raf en Sil peter en meter worden?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
of dit:
Anna Richarda Chevanity Creditcard Sneijder Cabau
Oh, dat is ook mooi.... weet je wat één tikje mooier is?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
of dit:
Anna Richarda Chevanity Creditcard Sneijder Cabau
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
of dit:
Anna Richarda Chevanity Creditcardey Sneijder Cabau
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat is ook mooi.... weet je wat één tikje mooier is?
[..]
Yolanthe was thuis in Milaan met haar zus .quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:40 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Zal Yolanthe de foto dit keer hebben genomen?
- Monacoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en je vergeet nog :
- chenaya
- Vanity
- kiyana
- chayena
- Danyscha
- Maribella
- Angel
Zou ze alle 'ze ziet er niet meer uit!'-teksten op Fok, van de laatste tijd, hebben gelezen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Chips en popcorn? Ga zo door Yo, een beetje vlees op de botten misstaat je niet
Naast haar ziet Wesley er lekker en fris uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:40 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Vast voor haar nieuwe rol in een Hollywood blockbuster.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:52 schreef Copycat het volgende:
Waarom heeft Yo haar haren geblondeerd?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:52 schreef Copycat het volgende:
Wesley is ookal zo'n triest geval aan het worden dat hij met iedere celeb/designer of wat dan ook op de foto gekiekt wilt worden....houden Yo en wes soms thuis een plakboek bijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:40 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Wes heeft al een borrel op of is nerveus door Donatellaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:40 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Blond haar kun je moeilijker tattooerenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:52 schreef Copycat het volgende:
De spontaniteit of enthousiasme straalt er bij beide personen ook niet vanaf.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind dat met allerlei celebs op de foto gaan een beetje triest, dat doe je alleen als wanhopige fanboy.
Ik gooi deze kamp naam ook nog maar even erin Desteneyquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar de naam moet op -ey eindigen he
Wesley = desperatequote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind dat met allerlei celebs op de foto gaan een beetje triest, dat doe je alleen als wanhopige fanboy.
Ik zou Yo op deze foto niet herkend hebben. Het is alsof ze haar neus heeft laten vergroten, wat op zich wel een verfrissende nieuwe trend zou zijnquote:
nu je het zegtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:35 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik zou Yo op deze foto niet herkend hebben. Het is alsof ze haar neus heeft laten vergroten, wat op zich wel een verfrissende nieuwe trend zou zijn
Komt omdat ze nu een echt lekkere man naast zich heeft staan. Valt ze een beetje tegen weg.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:15 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Is dat niet een van haar tig zussen?
Ze ziet er zo...eh...normaal uit??
verrek, scherp opgemerkt! het is vast een zus van Yo,quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Yolanthe heeft toch bruine ogen? Deze dame heeft lichte ogen.
omgquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:35 schreef sherezade het volgende:
had ik maar niet gekeken
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/52601
[ afbeelding ]
die zus wat bij haar in milaan was voor een week zag ik net tussen de andere pics staan die heeft blond haar dus het zal yo vast wel zelf zijn zonder al haar hulpstukken en make up en kleurlenzenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
verrek, scherp opgemerkt! het is vast een zus van Yo,
Die foto van die zus in dat linkje dat je net post?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:01 schreef sherezade het volgende:
[..]
die zus wat bij haar in milaan was voor een week zag ik net tussen de andere pics staan die heeft blond haar dus het zal yo vast wel zelf zijn zonder al haar hulpstukken en make up en kleurlenzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |