ja de leggings zien er iets anders uit dan ik had verwacht, maar wel even positief hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee, ik heb hem met 2,76 in de brievenbus gedouwd en dat was wat ik aan kosten van je gevraagd had.
Weird dat ze dat zonder bijbetaling bij de pakketjespost gestopt hebben dan.
Fijn dat het er is en je er blij mee bent
Ow, wat had je ook alweer? Die gestreepte jurk toch, o.a.? Valt die maat dus echt als 80en zit het precies of zit het een beetje aan de ruime kant?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:07 schreef octopussy het volgende:
Oeh, mijn Boden bestelling is al binnen![]()
Het is mooi spul en de maat is echt spot-on. Hannah heeft maat 80 en ik heb de kleertje in 1,5-2y genomen. Ze kan het nu al aan.
Haha had je dat niet gezien dan? Ik ging er vanuit dat je hem voor Polle alvast aangeschaft had.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja de leggings zien er iets anders uit dan ik had verwacht, maar wel even positief hoor
alleen staat er op elins kont straks dat ze de king of animals is, maar dat geeft niet want er staan een hoop sterretjes op verder
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, wat had je ook alweer? Die gestreepte jurk toch, o.a.? Valt die maat dus echt als 80en zit het precies of zit het een beetje aan de ruime kant?
Yo bedankt, voor o.a. de spulletjes hieronder.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:58 schreef pessie het volgende:
Bij ik en mijn kind sale van name-it. Ook winterkleding![]()
leuk truitje.
Toch maar vast aan het inslaan dus.
Balen dat broekjes prijzig blijven.
helllllllllllllllllllllllllldddddddddddddddddddddquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:49 schreef Sandous het volgende:
KD k heb net de gele maillot voor je gehaald 98-104. Hij is mooi!! stuur maar berichtje met gegevens enzo, doe ik m op de post.
Was in de primark (hoofddorp) mennnn wat een drukte, was meteen naar de kids doorgelopen, en heb een aantal rekjes goed bekeken, had er geen zin. Wel schattige dingetjes voor de herfst (nog veel zomerspul. Heb zwarte schoentjes gehaald voor buiten spelen enzo en een wollen jurkje. Foto strakks.
Bij de h&m hebben ze mooie broekjes/treggings alleen alle maten behalve 98. Heb een lichte versie gehaald, wilde liever de donkere.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:22 schreef mefke79 het volgende:
Twinkly, goed om te horen!
* mefke79 slingert lindex alvast aan
Shirt heeft Ryan ook, na 1 keer wassen liet de helft van de aap los, <censored>shirt.quote:
Ik heb 6 echt maat 74 rompers en die worden nu te klein (petit bateau en rompers uit een franse supermarkt), De rest is Hema, waarvan het meeste nog wel past. Ik begreep dat 86/92 Hema enorm valt zeker in vergelijking met de 74/80, is dat ook jullie ervaring? En Spewey, past Name-it in die tussenfase nog wel? Tenzij je geen Hema rompers gebruikt, dan zul je het antwoord vermoedelijk niet weten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:03 schreef Spewey het volgende:
Ik heb hier vrij veel name-it rompers, maat 80 is ook echt maat 80 en ze blijven lang mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het dragen-en-voeden forumquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:29 schreef Sandous het volgende:
mignonne wat is d&v?
Ik kijk alleen bij vraag en aanbod, of is er nog ergens binnen fok leuke kleertjes te zien
k maak zo een foto van de buit van vndg.
Ik wacht wel op de uitverkoop denk ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:39 schreef mefke79 het volgende:
Twinkly, wat staat het shirt mooi! Driekus heeft em ook, maar nog niet aangehad.
Enne, die sterretjes van Noppies hebben ze ook in de peutercollectie, gewoon op de site van noppies te krijgen!
superleuk!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:47 schreef Spewey het volgende:
Heel erg leuk Mefke, ik hou van rood (en sterretjes).
Vandaag nieuwe pyjama voor Zoë binnen gekregen, ik vind hem zo lief, milk & cookie zijn er op geborduurd, lijkt wel wat op haar threadless t-shirt.
[ afbeelding ]
ik wilde zeggen die met die hondjes maar die heeft ie al begrijp ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:53 schreef Twinkly het volgende:
Maar welk shirt is leuker?Ik kan niet kiezen
*proest!*quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:59 schreef Spewey het volgende:
Zoë heeft dat shirt maar dan wel van threadless (kwam er helaas te laat achter dat Primark hem ook had) heeft daar toevallig vandaag haar risotto overheen gebraakt, volgens mij vond ze hem niet mooi.![]()
quote:
Ik ben benieuwd! Dat wil ik ook nog doen voor Nielsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bj, ik heb inmiddels drie shirts gepimpt voor lars, zal ze morgen eens op de foto zetten...iig bedankt voor de supertip!!!
you're welcome! ben erg benieuwd naar het resultaat; ik zal zelf ook binnenkort voor mijn meiden weer eens aan de slag; dit GMK jurkje heb ik ook gepimpt voor Evie:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bj, ik heb inmiddels drie shirts gepimpt voor lars, zal ze morgen eens op de foto zetten...iig bedankt voor de supertip!!!
Groen!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:53 schreef Twinkly het volgende:
Maar welk shirt is leuker?Ik kan niet kiezen
Argh! Ja maar jij bent ook groenverslaafdquote:
Ja, ik ben veel te bang dat ik anders op het strafstoeltje moetquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:24 schreef bodpa09 het volgende:
Tenminste iemand die luistert! Hehe, ik heb ze toch die opvoedskills!
Dat moet je niet zeggen natuurlijk!quote:
ik had ze toen bij www.strijkapplicaties.nl besteld; maar er zijn echt heeeeel veel sites met applicaties en het is zooo makkelijk!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:19 schreef mefke79 het volgende:
BJ waar heb je applicaties vandaan?
Voor de (oker)geel liefhebbers: ik zag vandaag effen shirts bij v&d in die kleur, vanaf 92.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:48 schreef mefke79 het volgende:
BJ, thanks! Dat is best een puik plan, gewoon shirtjes van de hema Zeeman en strijken maar. Dat kan ik zelfs.
als ik het kan, dan kan iedereen hetquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:48 schreef mefke79 het volgende:
BJ, thanks! Dat is best een puik plan, gewoon shirtjes van de hema en strijken maar. Dat kan ik zelfs.
Als hij binnen is foto maken he! En mocht hij toch niet staan dan neem ik hm wel van je overquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:46 schreef Twinkly het volgende:
Ik vond het ook echt een Meimeltje-jas, ik moest aan je denken!
Het is wel een gok, sommige tinten blauw staan Niels namelijk helemaal niet. Maar hij is zo leuk!
Is afgesprokenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:51 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Als hij binnen is foto maken he! En mocht hij toch niet staan dan neem ik hm wel van je over![]()
Ik zit zelf toch nog te hopen op een leuke jas in de Zara collectie, zit al elke dag te spieken maar zal wel pas later komen.
Zara, deze wordt et denk ik voor Nathan deze winterquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:51 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Als hij binnen is foto maken he! En mocht hij toch niet staan dan neem ik hm wel van je over![]()
Ik zit zelf toch nog te hopen op een leuke jas in de Zara collectie, zit al elke dag te spieken maar zal wel pas later komen.
Ja!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:53 schreef Twinkly het volgende:
Was strijkapplicaties.nl ook de site waar je extra applicaties cadeau kreeg Karin?
Ja dat vind ik zeker een leuke jas! Die heeft Sonnetje volgens mij ook gekocht! Helaas staat rood alleen niet echt bij die bleekscheetjes van mij.... Denk dat die kleur rood van de capuchon iets te rood voor Dyon is.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:57 schreef mefke79 het volgende:
Meimeltje, noppies! Zie mijn post van eerder deze avond.
mn geeltjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:04 schreef Sandous het volgende:
Buit vandaag:
[ afbeelding ]
met je geeltje KD
ze moest de schoentjes aan en op tafel staan
het zijn leuke schoentjes voor klim/val en maak vies in 3 dagen schoenen.
Ja, ik heb vandaag het spijkerbroekje wat ik vorige week in maat 74 had gekocht, ook nog in maat 80 gekocht, om diezelfde redenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:08 schreef Meimeltje het volgende:
Ik heb net als Mefke ook lekker goedkoop bij de Mexx geshoptGisteren kocht ik er in eerste instantie alleen een blousje en broek, totdat bij de kassa bleek dat e rnog eens 20% vanaf ging. Heb dus snel nog wat spul erbij gepakt
Wat kun je toch blij worden van die sale hequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:13 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, ik heb vandaag het spijkerbroekje wat ik vorige week in maat 74 had gekocht, ook nog in maat 80 gekocht, om diezelfde reden
is ze al zindelijk? want zonder luier ga je zo 3 maten achteruit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:22 schreef Sandous het volgende:
ik paste 98 dingen hier, maar een skinny is gewoon skinny en alles past qua lengte.. ik dacht ze kan er nog tot volgend jaar maart mee.
104 wil ik niet, gaat te snellll
Nog niet...ik twijfel nog steedsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:02 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik zeker een leuke jas! Die heeft Sonnetje volgens mij ook gekocht! Helaas staat rood alleen niet echt bij die bleekscheetjes van mij.... Denk dat die kleur rood van de capuchon iets te rood voor Dyon is.
Weet je het zeker? Heel zeker??quote:Op zondag 31 juli 2011 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb vannacht alles in Polles kast op zitten vouwen, kolere manik heb nu alleen 56, 62 en klein vallende 68 in de kast gepropt, de rest zit in curverboxen.
Ik begin eindelijk in te zien dat hij wel genoeg heeft nu
Foto!quote:Op zondag 31 juli 2011 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb vannacht alles in Polles kast op zitten vouwen, kolere manik heb nu alleen 56, 62 en klein vallende 68 in de kast gepropt, de rest zit in curverboxen.
Ik begin eindelijk in te zien dat hij wel genoeg heeft nu
Dat zeg ik, fotoquote:Op zondag 31 juli 2011 09:14 schreef Kleurdoos het volgende:
als ik nu foto's ga maken dan denk ik dat papa errrrug chag wordt
Maar deze keer is ie niet uit een boom gedonderd?quote:Op zondag 31 juli 2011 10:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zou m graag ff jennen (altijd als ie gedronken heeft) gaan ze met een groepje 'mannen' in het bos zitten, kampvuurtje maken en stoer zijn.
En ik misselijk van die brandlucht in mn bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou die jas is zeker leuk, en dan met die pet erbijquote:Op zondag 31 juli 2011 11:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh tof draadjes! Vooral de zwarte jas!!!!
Dank jequote:Draadjes wat super superleuk!![]()
RipCurl
dat is lang geleden zeg
daar nam mn moeder altijd heel veel kleding van mee voor me uit Indonesie, spotgoedkoop daar en nep wsl maar boeiend
![]()
Je kleed je zoon echt hoe mijn toekomstige zoon ooit ook wel zou willen kleden. Erg leuk <3
Grotendeels wel blijkbaarquote:Op zondag 31 juli 2011 14:07 schreef pessie het volgende:
DML wow wat fijn!
Sonnetje, kennelijk hebben wij eenzelfde smaak
Ow smal is goed!quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:20 schreef p_iglet het volgende:
Meimeltje, hier veel tumble and dry kleding, en niet echt het idee dat het klein valt. Wel smal, maar dat is hier juist fijn.
uhuhquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heb jij na de bevestiging van je bestelling nu dus weer een mailtje gehad KD? Dan is de mijne namelijk ook nog niet eens in behandeling genomen
Meer het gezicht van: Kan je niet even oprotten voor de tv vandaan!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:53 schreef TimeJumper het volgende:
Whahahah Tally en op de tweede foto kijkt ze ook zo van "kan ik er wat aan doen dat ik zo "gescheten" heb
Thanks! Groen klinkt ook wel tof. Effe mn moeder vragen of die daar nog moet zijn van de weekquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:33 schreef Twinkly het volgende:
Bij de V&D in E de en het was de enige die er nog was. Et hingen wel nog een stuk of zes groen geruite jassen, maar ik weet niet of daar 92 bij zat.
je kan m toch T&Ténquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:04 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk met H&M? Er staat dat ik geen bestellingen meer heb die nog verstuurd moeten worden en dat mijn bestelling 28072011 verzonden is. Dat was donderdag. Dan zou het er nu toch wel moeten zijn, potver?
er is geen limietquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:44 schreef Poezebeest het volgende:
Allemaal leuke kleertjes vandaag gekocht, heb alleen echt geen idee hoeveel ik van iedere maat nodig heb. Hoeveel heb ik minimaal nodig zonder dagelijks te moeten wassen?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:44 schreef Poezebeest het volgende:
Allemaal leuke kleertjes vandaag gekocht, heb alleen echt geen idee hoeveel ik van iedere maat nodig heb. Hoeveel heb ik minimaal nodig zonder dagelijks te moeten wassen?
Ik zou gematigd zijn in maat 50/56 en je uitleven in 62 of desnoods 68. Die kleinste maat zijn ze zo uit, over het algemeen. Je hebt uitzonderingen uiteraardquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:44 schreef Poezebeest het volgende:
Ja belachelijk hè, kind is 2, toch minder pokon in z'n eten doen.quote:
Die komt morgenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:00 schreef Meimeltje het volgende:
Twinkly, dat is nog eens een koopje!! Leuke jas!! Ben nog steeds erg benieuwd hoe die blauwe jas gaat staan, maar zal hm vast ook goed staan!
[ afbeelding ]
Voor een modderpool moet je natuurlijk nog een derde jasje hebben hequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef Twinkly het volgende:
Dan moet hij ze wel vies makenIk zal hem sommeren door een modderpoel te rollen
Volgens mij is iedereen al voorzienquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef ymme het volgende:
Ik ga een lindex bestelling doen zo.
Als iemand mee wilt doen graag binnen 30 min pm, dan kan het nog.
Pm mij even de link van dat shirtje!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:37 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen al voorzien
Jammer, ik wil een shirtje!
Wat lief!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:42 schreef ymme het volgende:
[..]
Pm mij even de link van dat shirtje!
Bestel ik deze erbij voor jouw!
Ja die site is geweldig, daar komen Zoë's frugi en snoozy jurkjes vandaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:17 schreef Sannne het volgende:
Voor de meisjesmama's: Kennen jullie deze al? http://www.kleinejurkjes.nl/![]()
![]()
Nathan heeft vandaag ook weer es een korte broek met T-shirt aan. Het is hier 23 graden in de schaduw dus niet heel warm, maar aangezien we toch meestal binnen zijn..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:21 schreef mefke79 het volgende:
Twinkly, hij is super die jas! En ja, blauw staat em goed.
Ik heb Tienus zijn zomerpakje juist aan gelaten, het is hier al bijna 27 graden namelijk.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De meisjes mama's moeten eens bij deze verkoper op Marktplaats kijken. Niet goedkoop maar zooo leuk! http://verkopers.marktplaats.nl/3094695
best prijzig iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De meisjes mama's moeten eens bij deze verkoper op Marktplaats kijken. Niet goedkoop maar zooo leuk! http://verkopers.marktplaats.nl/3094695
Mijn pakje ligt nog bij postnlquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:47 schreef pessie het volgende:
Mijn ikenmijnkind.nl pakje is binnen. Ligt het aan mij of valt name-it groot? Ik heb maat 80 en het is allemaal best groot, wel goed want het is spul voor komend najaar/winter maar er staat in 9-12 maanden. Nou, als hij er nu al echt nog niet in past...
![]()
Het is wel echt heel mooi spul trouwens! En snel bezorgd, beat H&M!![]()
![]()
name it valt groot ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:47 schreef pessie het volgende:
Mijn ikenmijnkind.nl pakje is binnen. Ligt het aan mij of valt name-it groot? Ik heb maat 80 en het is allemaal best groot, wel goed want het is spul voor komend najaar/winter maar er staat in 9-12 maanden. Nou, als hij er nu al echt nog niet in past...
![]()
Het is wel echt heel mooi spul trouwens! En snel bezorgd, beat H&M!![]()
![]()
Ik vond de jurkjes van mp ook mooi trouwens, maar ik heb een jongetje. Daarnaast vind ik het voor handgemaakt niet zo duur, het zag er namelijk wel vrij ingewikkeld uit. Ik bedoel, een simpel mexx jurkje kost hetzelfde (als het niet meer is).
Het staat Niels goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:42 schreef Twinkly het volgende:
Het jasje is binnen!!
Je merkt wel kwaliteitsverschil zeg tussen V&D of Mexx, dit jasje is veel zachter en mooier afgewerkt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:23 schreef Fannetje het volgende:
SpeweyFannetje, bekend probleem. Anne Zoë heeft een aantal van haar zomerjurkjes gewoon nog nooit aangehad
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:15 schreef Fannetje het volgende:
[..]inderdaad!
[ afbeelding ]
En mijn kind is gegroeid sinds de laatste keer dat het weer was voor jurkjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |