Ik heb 6 echt maat 74 rompers en die worden nu te klein (petit bateau en rompers uit een franse supermarkt), De rest is Hema, waarvan het meeste nog wel past. Ik begreep dat 86/92 Hema enorm valt zeker in vergelijking met de 74/80, is dat ook jullie ervaring? En Spewey, past Name-it in die tussenfase nog wel? Tenzij je geen Hema rompers gebruikt, dan zul je het antwoord vermoedelijk niet weten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:03 schreef Spewey het volgende:
Ik heb hier vrij veel name-it rompers, maat 80 is ook echt maat 80 en ze blijven lang mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het dragen-en-voeden forumquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:29 schreef Sandous het volgende:
mignonne wat is d&v?
Ik kijk alleen bij vraag en aanbod, of is er nog ergens binnen fok leuke kleertjes te zien
k maak zo een foto van de buit van vndg.
Ik wacht wel op de uitverkoop denk ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:39 schreef mefke79 het volgende:
Twinkly, wat staat het shirt mooi! Driekus heeft em ook, maar nog niet aangehad.
Enne, die sterretjes van Noppies hebben ze ook in de peutercollectie, gewoon op de site van noppies te krijgen!
superleuk!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:47 schreef Spewey het volgende:
Heel erg leuk Mefke, ik hou van rood (en sterretjes).
Vandaag nieuwe pyjama voor Zoë binnen gekregen, ik vind hem zo lief, milk & cookie zijn er op geborduurd, lijkt wel wat op haar threadless t-shirt.
[ afbeelding ]
ik wilde zeggen die met die hondjes maar die heeft ie al begrijp ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:53 schreef Twinkly het volgende:
Maar welk shirt is leuker?Ik kan niet kiezen
*proest!*quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:59 schreef Spewey het volgende:
Zoë heeft dat shirt maar dan wel van threadless (kwam er helaas te laat achter dat Primark hem ook had) heeft daar toevallig vandaag haar risotto overheen gebraakt, volgens mij vond ze hem niet mooi.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |