Maar deze keer is ie niet uit een boom gedonderd?quote:Op zondag 31 juli 2011 10:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zou m graag ff jennen (altijd als ie gedronken heeft) gaan ze met een groepje 'mannen' in het bos zitten, kampvuurtje maken en stoer zijn.
En ik misselijk van die brandlucht in mn bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou die jas is zeker leuk, en dan met die pet erbijquote:Op zondag 31 juli 2011 11:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh tof draadjes! Vooral de zwarte jas!!!!
Dank jequote:Draadjes wat super superleuk!![]()
RipCurl
dat is lang geleden zeg
daar nam mn moeder altijd heel veel kleding van mee voor me uit Indonesie, spotgoedkoop daar en nep wsl maar boeiend
![]()
Je kleed je zoon echt hoe mijn toekomstige zoon ooit ook wel zou willen kleden. Erg leuk <3
Grotendeels wel blijkbaarquote:Op zondag 31 juli 2011 14:07 schreef pessie het volgende:
DML wow wat fijn!
Sonnetje, kennelijk hebben wij eenzelfde smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow smal is goed!quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:20 schreef p_iglet het volgende:
Meimeltje, hier veel tumble and dry kleding, en niet echt het idee dat het klein valt. Wel smal, maar dat is hier juist fijn.
uhuhquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heb jij na de bevestiging van je bestelling nu dus weer een mailtje gehad KD? Dan is de mijne namelijk ook nog niet eens in behandeling genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |