Ik ben benieuwd! Dat wil ik ook nog doen voor Nielsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bj, ik heb inmiddels drie shirts gepimpt voor lars, zal ze morgen eens op de foto zetten...iig bedankt voor de supertip!!!
you're welcome! ben erg benieuwd naar het resultaat; ik zal zelf ook binnenkort voor mijn meiden weer eens aan de slag; dit GMK jurkje heb ik ook gepimpt voor Evie:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bj, ik heb inmiddels drie shirts gepimpt voor lars, zal ze morgen eens op de foto zetten...iig bedankt voor de supertip!!!
Groen!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:53 schreef Twinkly het volgende:
Maar welk shirt is leuker?Ik kan niet kiezen
Argh! Ja maar jij bent ook groenverslaafdquote:
Ja, ik ben veel te bang dat ik anders op het strafstoeltje moetquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:24 schreef bodpa09 het volgende:
Tenminste iemand die luistert! Hehe, ik heb ze toch die opvoedskills!
Dat moet je niet zeggen natuurlijk!quote:
ik had ze toen bij www.strijkapplicaties.nl besteld; maar er zijn echt heeeeel veel sites met applicaties en het is zooo makkelijk!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:19 schreef mefke79 het volgende:
BJ waar heb je applicaties vandaan?
Voor de (oker)geel liefhebbers: ik zag vandaag effen shirts bij v&d in die kleur, vanaf 92.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |