er is geen limietquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:44 schreef Poezebeest het volgende:
Allemaal leuke kleertjes vandaag gekocht, heb alleen echt geen idee hoeveel ik van iedere maat nodig heb. Hoeveel heb ik minimaal nodig zonder dagelijks te moeten wassen?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:44 schreef Poezebeest het volgende:
Allemaal leuke kleertjes vandaag gekocht, heb alleen echt geen idee hoeveel ik van iedere maat nodig heb. Hoeveel heb ik minimaal nodig zonder dagelijks te moeten wassen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou gematigd zijn in maat 50/56 en je uitleven in 62 of desnoods 68. Die kleinste maat zijn ze zo uit, over het algemeen. Je hebt uitzonderingen uiteraardquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:44 schreef Poezebeest het volgende:
Ja belachelijk hè, kind is 2, toch minder pokon in z'n eten doen.quote:
Die komt morgenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:00 schreef Meimeltje het volgende:
Twinkly, dat is nog eens een koopje!! Leuke jas!! Ben nog steeds erg benieuwd hoe die blauwe jas gaat staan, maar zal hm vast ook goed staan!
[ afbeelding ]
Voor een modderpool moet je natuurlijk nog een derde jasje hebben hequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef Twinkly het volgende:
Dan moet hij ze wel vies makenIk zal hem sommeren door een modderpoel te rollen
Volgens mij is iedereen al voorzienquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef ymme het volgende:
Ik ga een lindex bestelling doen zo.
Als iemand mee wilt doen graag binnen 30 min pm, dan kan het nog.
Pm mij even de link van dat shirtje!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:37 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen al voorzien
Jammer, ik wil een shirtje!
Wat lief!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:42 schreef ymme het volgende:
[..]
Pm mij even de link van dat shirtje!
Bestel ik deze erbij voor jouw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |