abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100189283
ik pleit voor sterren...maar strepen zijn ook leuk :P
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 1 augustus 2011 @ 12:30:57 #202
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100189685
Strepen vind ik tof! Maar omdat Nathan's kleerkast al zeer gestreept is zou ik persoonlijk voor sterren gaan, hangt er dus van af wat je al hebt.
pi_100189868
Ik zou voor de sterren gaan, helemaal leuk, mooie kleur ook, sowieso hebben ze bij Next leuk kinderspul, vorig jaar veel zomerjumpsuitjes voor Zoë gekocht, te schattig gewoon.

Ik ben opzoek naar een longsleeve van Ubang babblechat (groene t-rex) maar nergens kan ik z'n maat vinden, echt frustrerend! :(

Edit: Yay plaatje gevonden maar ook weer niet in z'n maat. (zo geinig met die tanden in de oksel)

[ Bericht 28% gewijzigd door Spewey op 01-08-2011 12:49:18 ]
pi_100190285
Even Zoë dr nieuwe kleding showen.

Spijkerbroekje van de H&M en blouseje van de Zeeman.
En dr dikke spekbeentjes van haar zelf O+ ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 1 augustus 2011 @ 12:51:52 #205
259886 pessie
pi_100190307
Tally geweldig!
  maandag 1 augustus 2011 @ 12:54:02 #206
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_100190374
wat gaaaf Tally!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_100190449
Heel leuk spijkerbroekje maar MmMmm wat een heerlijke beentjes en armpjes. :Y)
pi_100190631
Op vakantie heb ik een hele zooi blousejes gekocht bij de Zeeman. Die hadden uitverkoop. Sommige blousejes waren 75 eurocent :') Bij H&M wat pyama's, dit broekje, een ander spijkerbroekje en voornamelijk rompertjes met lange mouwen in leuke kleurtjes.
Bij Terstal heb ik nog een giletje en bolero gekocht. Voor de rest nog veeeeeeeel sokjes.
Alles wat ze had aan sokjes was te klein. De kast van mijn kleine is weer gevuld O+

En ja die armpjes en beentjes O+
pi_100191912
Heel lang heeft ze niet genoten van dr tuinbroekje want mevrouw had een spuitongelukje.
Kwam uit beide pijpjes van dr broek :')

Dus weer dr nieuwe broekje aan van H&M (gelukkig heeft ze genoeg kleding :D )
pi_100191987
Wat een leuke combi, Tally! O+
  maandag 1 augustus 2011 @ 13:53:10 #211
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100192319
Whahahah Tally en op de tweede foto kijkt ze ook zo van "kan ik er wat aan doen dat ik zo "gescheten" heb _O-
Rayen 2½ jaar!
pi_100192605
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:53 schreef TimeJumper het volgende:
Whahahah Tally en op de tweede foto kijkt ze ook zo van "kan ik er wat aan doen dat ik zo "gescheten" heb _O-
Meer het gezicht van: Kan je niet even oprotten voor de tv vandaan! :(

:')
pi_100195489
o mn baba pakje is ook verzonden!

voor de rood met witte stippen moeders

nieuwe babycollectie zeeman al gezien :o?
pi_100196030
mijnes is ook verzonden *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100196514
Hey KD : Great news! Your order has been dispatched *O*
Ook je ooievaarpakje is on it's way, stuk sneller dan de vorige keer uit belgië.
pi_100197484
OYA LELEEEEE IK VOEL ME PLOTS WEER ZO OYAAAAAAAAAAAAAA LELEEEEEEEEEEEE

[/elin]

jeej!
pi_100197775
Super cute Tally O+

TIP!
Bij de Hema hebben ze hele schattige babyregenlaarsjes met sterren erop (helaas maar tot mt 21)

Kijk nou wat ik vond, afgeprijst tot 12 euro O+ Van wol (en andere ingrediënten ;) ) Dat bruin staan hem zo mooi! Maar er is al een jas on the way :X

beetje wazig want het moest snel, een winterjas is een beetje warm nu ;)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_100199552
Oeh die jas voor 12 euro O+ waar? waar? hier uit de stad Twinkly??? en weet je toevallig of er nog een 92 was?
k wil er nog een tweede jasje bij
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_100199649
Bij de V&D in E de en het was de enige die er nog was. Et hingen wel nog een stuk of zes groen geruite jassen, maar ik weet niet of daar 92 bij zat.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_100199743
zo 1 wil ik zelfs wel voor elin :+ maar ik heb ook al 2 jassen onderweg :+
pi_100199763
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:33 schreef Twinkly het volgende:
Bij de V&D in E de en het was de enige die er nog was. Et hingen wel nog een stuk of zes groen geruite jassen, maar ik weet niet of daar 92 bij zat.
Thanks! Groen klinkt ook wel tof. Effe mn moeder vragen of die daar nog moet zijn van de week
online staat ie trouwens niet, stom.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_100199923
Nee, hij is van vorig jaar.
Ik weet niet of die groene hetzelfde model had hoor!
pi_100200581
Niels O+ Echt geen geld zeg!
pi_100200716
Hoe zit dat nou eigenlijk met H&M? Er staat dat ik geen bestellingen meer heb die nog verstuurd moeten worden en dat mijn bestelling 28072011 verzonden is. Dat was donderdag. Dan zou het er nu toch wel moeten zijn, potver?
pi_100200796
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:04 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk met H&M? Er staat dat ik geen bestellingen meer heb die nog verstuurd moeten worden en dat mijn bestelling 28072011 verzonden is. Dat was donderdag. Dan zou het er nu toch wel moeten zijn, potver?
je kan m toch T&Tén

mijne staat ook op verzonden 30-7 terwijl ie vandaag pas is aangemeld bij TNT
pi_100200856
Zover heb ik helemaal niet gekeken. :') Zo ff doen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Ssserpente op 01-08-2011 19:00:55 ]
pi_100201109
Mm ja, mijn bestelling heeft nog 5 dagen op 'aangemeld' gestaan voordat hij verder ging.
Nu is het trouwens helemaal mooi. Ik had een bestelling gedaan met verzenddatum 1-5 augustus en een paar dingen die een week later gingen. Nu hebben ze de bestelling van 1-5 augustus doodleuk uitgesteld tot 8-12 augustus, 1 van de latere artikelen erbij gezet waardoor de latere bestelling (1 jurkje) onder het minimum bedrag komt. Die hebben ze nu maar gewoon helemaal verwijderd 8)7

Wat een gekut zeg!
pi_100201982
Allemaal leuke kleertjes vandaag gekocht, heb alleen echt geen idee hoeveel ik van iedere maat nodig heb. Hoeveel heb ik minimaal nodig zonder dagelijks te moeten wassen?
pi_100202195
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:44 schreef Poezebeest het volgende:
Allemaal leuke kleertjes vandaag gekocht, heb alleen echt geen idee hoeveel ik van iedere maat nodig heb. Hoeveel heb ik minimaal nodig zonder dagelijks te moeten wassen?
er is geen limiet

wel een minimum: HEEL VEEL
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:52:31 #230
259886 pessie
pi_100202264
quote:
:')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100202736
quote:
Ik zou gematigd zijn in maat 50/56 en je uitleven in 62 of desnoods 68. Die kleinste maat zijn ze zo uit, over het algemeen. Je hebt uitzonderingen uiteraard :+
Je moet ook nog rekening houden met de seizoenen dus niet te hard van stapel lopen. Lange mouwen rompers zijn in de zomer best warm namelijk en hemdrompers als het vriest best koud :P
The way you rock'n'roll
pi_100203327
Ik sluit me bij KD en Dml aan, veel en mt 62.

Wookiee is blij met z'n Wookiee-shirt. O+

(maat 5 year :X )
pi_100203545
Ik had (en heb) zoveel dat k na 2 weken denk: nu móet k wel gaan wassen. En das meer dat de kast leeg gaat lijken, dan echt leeg is. En hij heeft iedere dag schone kleding aan. Broeken soms 2dagen...
Móet zeggen dat dat ook ligt aan t feit dat ie broeken maat 68 en 74 past.

En kijk dml :D

Let niet op de bewogen foto's
pi_100205262
Mini spewey O+ en 5 year?? :o

Floris O+ O+ En yay voor de warme dagen *O*
The way you rock'n'roll
pi_100205617
Leuk dat shirt Spewey!
En die jas is ook leuk zeg Twinkly! Staat m goed!

DML, idd fijn dat t een beetje mooi weer is vandaag :D Voordeel van de maat is dat ie m voorlopig ook nog wel past (dus als we in de winter op vakantie gaan, dat ie m nog aan kan)
pi_100205641
Ok, ik begrijp het al, gewoon los gaan, wassen moet ik toch 8-)
pi_100205697
Juist, je snapt m :D
pi_100206160
Vandaag even wat baby-basics gekocht bij H&M.

Maar belangrijkste nieuws wat ik net las, de Lindex bulk bestelling is onderweg en komt woensdag aan *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100206990
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mini spewey O+ en 5 year?? :o
Ja belachelijk hè, kind is 2, toch minder pokon in z'n eten doen.

Ow Floris wat ben jij al een hele man! O+

Heb je die hoodie nog gekocht DML?

Niels wat heb jij een geweldige jas! Staat je ook heel mooi. :Y
pi_100207612
Twinkly, dat is nog eens een koopje!! Leuke jas!! Ben nog steeds erg benieuwd hoe die blauwe jas gaat staan, maar zal hm vast ook goed staan!

Spewey, je zoontje lijkt erg heel erg op een jongetje die ik ken, maar die is al 4 :P

Floris aan de wandel O+

Ik heb net de jas die ik vannacht ( :X ) besteld had opgehaald. Ze had hm tijdelijk van de site gehaald en dus maat 92 en 98 voor me gereserveerd. Hij bleek echter helemaal niet kleiner te vallen en heb dus maat 92 genomen.

pi_100207980
Floris O+ Zo klein, maar zo hard aan het rondlopen!

Stoere jas Meimeltje, ik vind de biesjes op de zijzakken zo'n leuk detail. Haha, grappig dat je er 's nachts over lag te piekeren, dat heb ik ook wel eens :') echt slecht.

Dat Wookiee shirt _O_ Je moet je haar nog wel wat laten groeien Ryan :+
Ik ben voor Pokon, dan kan Niels hem snel van je overnemen ;)

quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:00 schreef Meimeltje het volgende:
Twinkly, dat is nog eens een koopje!! Leuke jas!! Ben nog steeds erg benieuwd hoe die blauwe jas gaat staan, maar zal hm vast ook goed staan!
[ afbeelding ]
Die komt morgen :) twee wollen jassen is wel erg overdreven, toch? Maar ik had de jas Niels aangetrokken in de winkel en het stond hem zo goed dat ik hem echt niet kon laten hangen voor die prijs.
pi_100208113
2 jassen is altidj handig Twinks! En voor dat geld is t helemaal leuk :D

En t gaat om de broek bij Floris he ;)
Die had ik van dml overgenomen haha.
En hij wandelt echt wat af. Niet normaal. Hij is echt van t moment dat ie beneden komt tot ie s avonds gaat slapen (plus zn overdag slaapjes natuurlijk) aan t wandelen. Niet gek dat ie zo goed slaapt ;) Hij zit geen seconde stil.
pi_100208191
Twinkly, ik lag er echt niet over te piekeren hoor haha, ik heb hm echter gewoon pas vannacht besteld....moest nog andere dingen doen op de laptop :D

Voor dat geld mag Niels best 2 wollen jassen hebben toch ;) Is best handig hoor meerdere jassen!
pi_100208442
Ik ga een lindex bestelling doen zo.
Als iemand mee wilt doen graag binnen 30 min pm, dan kan het nog.
pi_100208452
Dan moet hij ze wel vies maken :P Ik zal hem sommeren door een modderpoel te rollen :+
pi_100208561
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef Twinkly het volgende:
Dan moet hij ze wel vies maken :P Ik zal hem sommeren door een modderpoel te rollen :+
Voor een modderpool moet je natuurlijk nog een derde jasje hebben he :P
Ik heb nog 2 jassen als reserve, van Kyllian geweest. Ik hoop maar dat de Zara GEEN leuke jasjes erbij krijgen :P
pi_100209434
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef ymme het volgende:
Ik ga een lindex bestelling doen zo.
Als iemand mee wilt doen graag binnen 30 min pm, dan kan het nog.

Volgens mij is iedereen al voorzien :P
Jammer, ik wil een shirtje!
pi_100209671
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:37 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Volgens mij is iedereen al voorzien :P
Jammer, ik wil een shirtje!
Pm mij even de link van dat shirtje!
Bestel ik deze erbij voor jouw!
pi_100209734
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:42 schreef ymme het volgende:

[..]

Pm mij even de link van dat shirtje!
Bestel ik deze erbij voor jouw!
Wat lief!
pi_100210502
Mén, dacht dat lindex paypal optie had!
Jammer :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')