ja de leggings zien er iets anders uit dan ik had verwacht, maar wel even positief hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee, ik heb hem met 2,76 in de brievenbus gedouwd en dat was wat ik aan kosten van je gevraagd had.
Weird dat ze dat zonder bijbetaling bij de pakketjespost gestopt hebben dan.
Fijn dat het er is en je er blij mee bent
Ow, wat had je ook alweer? Die gestreepte jurk toch, o.a.? Valt die maat dus echt als 80en zit het precies of zit het een beetje aan de ruime kant?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:07 schreef octopussy het volgende:
Oeh, mijn Boden bestelling is al binnen![]()
Het is mooi spul en de maat is echt spot-on. Hannah heeft maat 80 en ik heb de kleertje in 1,5-2y genomen. Ze kan het nu al aan.
Haha had je dat niet gezien dan? Ik ging er vanuit dat je hem voor Polle alvast aangeschaft had.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja de leggings zien er iets anders uit dan ik had verwacht, maar wel even positief hoor
alleen staat er op elins kont straks dat ze de king of animals is, maar dat geeft niet want er staan een hoop sterretjes op verder
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, wat had je ook alweer? Die gestreepte jurk toch, o.a.? Valt die maat dus echt als 80en zit het precies of zit het een beetje aan de ruime kant?
Yo bedankt, voor o.a. de spulletjes hieronder.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:58 schreef pessie het volgende:
Bij ik en mijn kind sale van name-it. Ook winterkleding![]()
leuk truitje.
Toch maar vast aan het inslaan dus.
Balen dat broekjes prijzig blijven.
helllllllllllllllllllllllllldddddddddddddddddddddquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:49 schreef Sandous het volgende:
KD k heb net de gele maillot voor je gehaald 98-104. Hij is mooi!! stuur maar berichtje met gegevens enzo, doe ik m op de post.
Was in de primark (hoofddorp) mennnn wat een drukte, was meteen naar de kids doorgelopen, en heb een aantal rekjes goed bekeken, had er geen zin. Wel schattige dingetjes voor de herfst (nog veel zomerspul. Heb zwarte schoentjes gehaald voor buiten spelen enzo en een wollen jurkje. Foto strakks.
Bij de h&m hebben ze mooie broekjes/treggings alleen alle maten behalve 98. Heb een lichte versie gehaald, wilde liever de donkere.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:22 schreef mefke79 het volgende:
Twinkly, goed om te horen!
* mefke79 slingert lindex alvast aan
Shirt heeft Ryan ook, na 1 keer wassen liet de helft van de aap los, <censored>shirt.quote:
Ik heb 6 echt maat 74 rompers en die worden nu te klein (petit bateau en rompers uit een franse supermarkt), De rest is Hema, waarvan het meeste nog wel past. Ik begreep dat 86/92 Hema enorm valt zeker in vergelijking met de 74/80, is dat ook jullie ervaring? En Spewey, past Name-it in die tussenfase nog wel? Tenzij je geen Hema rompers gebruikt, dan zul je het antwoord vermoedelijk niet weten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:03 schreef Spewey het volgende:
Ik heb hier vrij veel name-it rompers, maat 80 is ook echt maat 80 en ze blijven lang mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het dragen-en-voeden forumquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:29 schreef Sandous het volgende:
mignonne wat is d&v?
Ik kijk alleen bij vraag en aanbod, of is er nog ergens binnen fok leuke kleertjes te zien
k maak zo een foto van de buit van vndg.
Ik wacht wel op de uitverkoop denk ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:39 schreef mefke79 het volgende:
Twinkly, wat staat het shirt mooi! Driekus heeft em ook, maar nog niet aangehad.
Enne, die sterretjes van Noppies hebben ze ook in de peutercollectie, gewoon op de site van noppies te krijgen!
superleuk!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:47 schreef Spewey het volgende:
Heel erg leuk Mefke, ik hou van rood (en sterretjes).
Vandaag nieuwe pyjama voor Zoë binnen gekregen, ik vind hem zo lief, milk & cookie zijn er op geborduurd, lijkt wel wat op haar threadless t-shirt.
[ afbeelding ]
ik wilde zeggen die met die hondjes maar die heeft ie al begrijp ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:53 schreef Twinkly het volgende:
Maar welk shirt is leuker?Ik kan niet kiezen
*proest!*quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:59 schreef Spewey het volgende:
Zoë heeft dat shirt maar dan wel van threadless (kwam er helaas te laat achter dat Primark hem ook had) heeft daar toevallig vandaag haar risotto overheen gebraakt, volgens mij vond ze hem niet mooi.![]()
quote:
Ik ben benieuwd! Dat wil ik ook nog doen voor Nielsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bj, ik heb inmiddels drie shirts gepimpt voor lars, zal ze morgen eens op de foto zetten...iig bedankt voor de supertip!!!
you're welcome! ben erg benieuwd naar het resultaat; ik zal zelf ook binnenkort voor mijn meiden weer eens aan de slag; dit GMK jurkje heb ik ook gepimpt voor Evie:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bj, ik heb inmiddels drie shirts gepimpt voor lars, zal ze morgen eens op de foto zetten...iig bedankt voor de supertip!!!
Groen!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:53 schreef Twinkly het volgende:
Maar welk shirt is leuker?Ik kan niet kiezen
Argh! Ja maar jij bent ook groenverslaafdquote:
Ja, ik ben veel te bang dat ik anders op het strafstoeltje moetquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:24 schreef bodpa09 het volgende:
Tenminste iemand die luistert! Hehe, ik heb ze toch die opvoedskills!
Dat moet je niet zeggen natuurlijk!quote:
ik had ze toen bij www.strijkapplicaties.nl besteld; maar er zijn echt heeeeel veel sites met applicaties en het is zooo makkelijk!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:19 schreef mefke79 het volgende:
BJ waar heb je applicaties vandaan?
Voor de (oker)geel liefhebbers: ik zag vandaag effen shirts bij v&d in die kleur, vanaf 92.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |