SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:"i will not bow" as i "Dance with the devil" i will take my last "Breath" in this world
that is "So cold" i'v "Had enough" with "You" crawling under my "Skin" im an
"unknown soldier" an "Evil angel" if you will so "Give me a sign" of life. Never mind just "Forget it" as god will "Blow me away" to the heavens but not "Until the end"
Vind het liedje niet echt passen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:44 schreef Weissman het volgende:
Speciaal voor msnk het filmpje wat mijn een euforisch gevoel geeft.
Ik welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Vind het liedje niet echt passen eerlijk gezegd
Thema is wel oké ja, maar de beelden die ze erbij hebben gezet vind ik niet zoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Zal voor mij wel de combinatie zijn van; verleden, flink trainen en herstellende zijn van een depressie. En nog wat andere dingen
Tja, daarom zijn we ook mensen he, smaken verschillenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Thema is wel oké ja, maar de beelden die ze erbij hebben gezet vind ik niet zoHet bindt de kijker niet bepaald.
Ken je het liedje daarvan?
Als dat je muzieksmaak is kan ik je wel het een en ander qua bands aanraden denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tja, daarom zijn we ook mensen he, smaken verschillen
Vooral die overgang op 00:51
Edit: ja, ik ken het liedje daarvan. Ook deze groep. Sowieso is het liedje ook![]()
Ik heb een zeer brede muzieksmaak.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Als dat je muzieksmaak is kan ik je wel het een en ander qua bands aanraden denk ik
Zanger Rinus - Met Ramona op de scooterquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb een zeer brede muzieksmaak.
So, you is welcome![]()
Het liefst PM.
Zo breed is mijn muzieksmaak ook weer nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zanger Rinus - Met Ramona op de scooter
De rest van zijn oeuvre verdient ook alle aandacht.
Vriend, post nooit meer zulke dingen. Nee, serieus niet.quote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:07 schreef Weissman het volgende:
Trouwens, msnk. Ik kom er nu achter dat het origineel van die commercial een ander muziekje heeft
Grasshopperquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zit YT-links te verzamelen met omschrijving en alles. Geduld grasshopper
sutculer in isparta uiteraard, ik wil lekker blijven liggen waar ik ter aarde word gebrachtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:06 schreef msnk het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk besloten? Leuk onderwerp misschien. Turkije, zo ja dorp van herkomst?, oder Nederland oder was?
watskebeurt?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:38 schreef BradSpit het volgende:
ik vind dat we stil moeten staan bij het vertrek van de Turkse legertop![]()
Tsunami van islamisering..
ik lees het ook zojuist, maar het fijne ervan, wat is er echt gebeurd? kan me niet herinneren of iets soortgelijks eerder gebeurd isquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-leiders-stappen-op/.
Voor de vitamientjesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:17 schreef amenth het volgende:
alles goed hier dan ik chill nu rustig met assie
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:46 schreef Weissman het volgende:
Gunaydin lannen, ben zojuist wakker gebeld met het nieuws dat mijn opa is verleden. Ik moet straks mijn moeder gaan vertellen dat haar vader er niet meer is.
Vandaag geen nummer bir.
Weet nog niet precies, ik mag uit zo'n beetje alle mogelijke vakken kiezen.quote:
gecondoleerd man..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:46 schreef Weissman het volgende:
Gunaydin lannen, ben zojuist wakker gebeld met het nieuws dat mijn opa is verleden. Ik moet straks mijn moeder gaan vertellen dat haar vader er niet meer is.
Vandaag geen nummer bir.
Het fijne ervan is dat de hoofddoekjes aan de macht komen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik lees het ook zojuist, maar het fijne ervan, wat is er echt gebeurd? kan me niet herinneren of iets soortgelijks eerder gebeurd is
Başın(ız) sağolsun. Sterkte.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:46 schreef Weissman het volgende:
Vandaag geen nummer bir.
Pfrt, doemdenkers.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Het fijne ervan is dat de hoofddoekjes aan de macht komen.
Turkije gaat richting de afgrond, jammergenoeg.
In een islamitisch land is dat heel vreemd, ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:39 schreef amenth het volgende:
ja man de islamisering is zwaar aan toenemen weer
De islamieten hebben Turkije anders de laatste jaren sterk verbeterd. Werd tijd dat de leger(top) zijn macht kwijtraakte.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Het fijne ervan is dat de hoofddoekjes aan de macht komen.
Turkije gaat richting de afgrond, jammergenoeg.
Positief zijn heeft geen nut, er is altijd wel wat.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:44 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
De islamieten hebben Turkije anders de laatste jaren sterk verbeterd. Werd tijd dat de leger(top) zijn macht kwijtraakte.
Ze willen liever een niet-democratische leger die het overneemt zodra er iets is wat hun niet bevaltquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Positief zijn heeft geen nut, er is altijd wel wat.
Ze hebben alleen hunzelf sterk verbeterd. Ze zijn allemaal rijk en maken hun naasten rijk. Alleen mensen van hun kant worden rijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:44 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
De islamieten hebben Turkije anders de laatste jaren sterk verbeterd. Werd tijd dat de leger(top) zijn macht kwijtraakte.
Atatürk leefde in een heel ander tijdperk. Alles was anders. Niets is voor altijd (cliché's daargelaten). Globalisering. Yada yada yada.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:44 schreef amenth het volgende:
ik vind dat Ataturks visie voor altijd gevolgd zal moeten worden
Bullshit van een mooi kaliber ja. Erdogan heeft bv. miljarden vorig jaar toegezegd aan het armere oosten van Turkije en om te investeren in onderwijs, infrastructuur en de mensen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze hebben alleen hunzelf sterk verbeterd. Ze zijn allemaal rijk en maken hun naasten rijk. Alleen mensen van hun kant worden rijk.
Ze hebben alles geprivatiseerd. Dus tijdelijk heeft de regering veel geld in de kas, maar over een aantal jaren is dat ook op en dan zakt Turkije in.
Normaal zou privatisering goed zijn, maar als je maar 1 bedrijf hebt in een bepaalde sector dan is het alleen maar profit voor de kopende partij ( bijv. Turk telekom)
Oftewel ik zelf geef het nog 5 jaar daarna zakt het in
Het is weer eens tijd voor het codewoord. Het codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik dit topic heel snel zal (terug)vinden, nadat het eenmaal geïndexeerd is door Google: 2016'daGörüşmekÜzere.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze hebben alleen hunzelf sterk verbeterd. Ze zijn allemaal rijk en maken hun naasten rijk. Alleen mensen van hun kant worden rijk.
Ze hebben alles geprivatiseerd. Dus tijdelijk heeft de regering veel geld in de kas, maar over een aantal jaren is dat ook op en dan zakt Turkije in.
Normaal zou privatisering goed zijn, maar als je maar 1 bedrijf hebt in een bepaalde sector dan is het alleen maar profit voor de kopende partij ( bijv. Turk telekom)
Oftewel ik zelf geef het nog 5 jaar daarna zakt het in
Doe je dat echtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is weer eens tijd voor het codewoord. Het codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik dit topic heel snel zal (terug)vinden, nadat het eenmaal geïndexeerd is door Google: 2016'daGörüşmekÜzere.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:56 schreef amenth het volgende:
nee man jij wel zargon? zouden mn spieren niet goed doen
Privatisering -> economische groei ( tijdelijk ) -> stoer doenerij ( dankzij akp lenen we niet meer bij IMF ( weer tijdelijk)) -> geld van privatisering op(over paar jaar) -> hey das toevallig dan is het huidige bestuur niet meer in de regering...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:57 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Bullshit van een mooi kaliber ja. Erdogan heeft bv. miljarden vorig jaar toegezegd aan het armere oosten van Turkije en om te investeren in onderwijs, infrastructuur en de mensen natuurlijk.
En daarnaast maakt Turkije economisch gezien een veel sterkere groei dan voorheen.
Ja. De eerste drie had ik niet genummerd, maar desondanks kunnen die ook makkelijk teruggevonden worden.quote:
En ondertussen heb je een regering in Turkije die sinds het republiek het flikt om driemaal gekozen te worden. Met telkens meer stemmen. Is er eindelijk stabiliteit (want hé, voordat de AKP er was, was het een puinhoop), is men nog niet blij.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Privatisering -> economische groei ( tijdelijk ) -> stoer doenerij ( dankzij akp lenen we niet meer bij IMF ( weer tijdelijk)) -> geld van privatisering op(over paar jaar) -> hey das toevallig dan is het huidige bestuur niet meer in de regering...
Tsja, wat kun je ervan vinden. 'Apart', 'creatief' en 'doldwaas'.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:02 schreef amenth het volgende:
wat vind je nou van onze buurtscooter zargon
[ afbeelding ]staat ergens in bosjes iedereen mag m pakke
Wat staat er nou onder? 'Verzekeringsnummer'?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:10 schreef amenth het volgende:
ik moest echt lachen om die kenteken mattie had dat gedaan zag het pas laat
jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat staat er nou onder? 'Verzekeringsnummer'?
Ja en 40% van de bevolking is analfabeet en een hele hoop mensen zijn ilk okul terk.. Oftewel een hoop mensen zijn makkelijk beinvloedbaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
En ondertussen heb je een regering in Turkije die sinds het republiek het flikt om driemaal gekozen te worden. Met telkens meer stemmen. Is er eindelijk stabiliteit (want hé, voordat de AKP er was, was het een puinhoop), is men nog niet blij.
De afgelopen jaren spreken voor zich. Wat jij verwacht, niet.
Wacht even.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja en 40% van de bevolking is analfabeet en een hele hoop mensen zijn ilk okul terk.. Oftewel een hoop mensen zijn makkelijk beinvloedbaar.
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:46 schreef Weissman het volgende:
Vandaag geen nummer bir.
40% van de Turken is analfabeet? Wat een onzin!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja en 40% van de bevolking is analfabeet en een hele hoop mensen zijn ilk okul terk.. Oftewel een hoop mensen zijn makkelijk beinvloedbaar.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:30 schreef Ayca het volgende:
Nou stiekem ben ik een 40 jaar oude man maar niet doorvertellen hoorhihi
Euhm aangezien de media in de macht is van akp, maken ze propaganda via de media.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wacht even.
Die 40% van de bevolking is sinds AKP analfabeet? Of waren ze ervoor ook al? If so, waarom is dat sinds de AKP een probleem? Toen - ik noem maar wat - DSP, MHP & ANAP aan de macht waren, vormde dat geen probleem?
En waarom is dat bij AKP een probleem en bij andere partijen niet? En media in de macht van AKP? Je vergeet Doğan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Euhm aangezien de media in de macht is van akp, maken ze propaganda via de media.
Daar zit copyright op hequote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:51 schreef msnk het volgende:
Tjah, niemand gebruikte hem en hij maakt mij blij iedere keer dat ik 'm zie. Er moest een oplossing komen
Neuh zet er zelf niks op. Het een auto-dl script die torrents automatisch leecht naar m'n seedbox en op mijn pc word elke ochtend automatisch via sFTP alles gedownloadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:00 schreef msnk het volgende:
Mag dit eigenlijk wel van mods?
Zet je er uberhaupt nog zelf spul op? ik bedoel scc is wel easy met archive, maar de rest :/
Torrentleech is bagger manquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:01 schreef msnk het volgende:
Ik zat ook ooit op een bits, tvbits dacht ik, die vond ik wel neptorrentleech of zo mis ik dan wel
Weet ik veel, was 4/5 jaar geleden manquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Torrentleech is bagger manHeb je dezelfde film 40 keer lol
.................???????????????quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aanwijzend voornaamwoord.
Niet dat je begrijpt wat ik hiermee bedoel, maar ach.
Gecondoleerd met je verlies, sterkte.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:46 schreef Weissman het volgende:
Vandaag geen nummer bir.
No shitquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:42 schreef amenth het volgende:
ja man echt klote voor je weissman mijne was 2 jaar geleden ook dood gegaan kreeg wel veel erfenis maar dat maakt niks goed eigelyk
Goed gespeeld?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:05 schreef amenth het volgende:
twente goed gespeeld man tegen ajax respect
Zou jij niet liever een Mini hebben?quote:
Jij hebt echt stront in je ogen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:05 schreef amenth het volgende:
twente goed gespeeld man tegen ajax respect
Ik zou sowieso geen auto kopen van m'n erfenis.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zou jij niet liever een Mini hebben?
Eigenlijk ik wel, en ben geeneens een vrouwswezen noch een ibne-achtige
laatste jaren is het een en al drama, hiddink heb ik sowieso nooit vertrouwen in gehad, welke nederlandse coach is ook maar 1 keer succesvol geweest in turkije?! en nu zitten we in een micky mouse poule bij de kwalificatie en nog gaat het niet lukken, daar twijfel ik niet aan, maar ga wel proberen de "uitwedstrijd" te kijken in het stadionquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:02 schreef msnk het volgende:
Turkije gaat weer falen en 2014 niet halen, mark my words.
Doe maar google, cache, codewoord, dinges, gebeuren zG
quote:
Beste 8 nr2s doen play-off (dus er valt maar 1 nr 2 af, want 9 groepen). Maar ik zie het gewoon niet gebeuren.quote:Op zondag 31 juli 2011 02:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Als tweede in de poule maken de Turken toch nog een kans? tegen een andere tweede spelen of iets dergelijks...
De Hongaren en Roemenen hebben ook geen grote namen meer, ik noem een Pupesco.
De Turken hebben dan wel geen Hakan Sukur meer maar wel een neger, voor de bonus
neuken?quote:Op zondag 31 juli 2011 02:16 schreef msnk het volgende:
Nou ja moed. Zo heel veel doet het mij nou ook weer niet. Het is gewoon leuk als Turkije er bij is vind ik.
Dat moet je niet willen weten, laat de mystiek zijn werk doen lan!quote:Op zondag 31 juli 2011 02:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Google Translate zegt: "wat er moet naar beneden gaan".
Wat bedoel je daarmee?.
leer engels manquote:Op zondag 31 juli 2011 02:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Google Translate zegt: "wat er moet naar beneden gaan".
Wat bedoel je daarmee?.
En als Turkije dan weer eens blut is heeft het IMF geen geld, dus dan moet Ankara op de knietjes voor Beijing, yippyquote:Op zondag 31 juli 2011 02:46 schreef amenth het volgende:
ik ben echt blij als amerika failliet is zal niet lang meer duren staatschuld neemt toe elke seconde met 650 dolar kan je nagaan over 2 jaar haha zo zullen ze steeds zwakker worden en alle vijanden die ze over de afgelopen 100 jaren gemaakt ehbben zullen binnen 50 jaar toeslaan RIP amerika
ABI LAN JIJ BENT ZO POETISCH JIJ ALTIJD NUMARA BIR LAN ABI ALTIJD sorry abi ik zeg gen lan meer. Ik heb je vereeuwigd in mijn signatuur.quote:
haal wegquote:Op zondag 31 juli 2011 02:53 schreef msnk het volgende:
[..]
ABI LAN JIJ BENT ZO POETISCH JIJ ALTIJD NUMARA BIR LAN ABI ALTIJD sorry abi ik zeg gen lan meer. Ik heb je vereeuwigd in mijn signatuur.
Abi waarom? Jouw poëtische teksten moeten door iedereen gevoeld en ervaren worden. Sorry abi. Uw, uw teksten. U bent een meester. U bent een heerscher.quote:
hoe zou jij het oplossen ustaquote:Op zondag 31 juli 2011 02:46 schreef amenth het volgende:
ik ben echt blij als amerika failliet is zal niet lang meer duren staatschuld neemt toe elke seconde met 650 dolar kan je nagaan over 2 jaar haha zo zullen ze steeds zwakker worden en alle vijanden die ze over de afgelopen 100 jaren gemaakt ehbben zullen binnen 50 jaar toeslaan RIP amerika
turkije bij de eu nemen en eerst zorgen dat china zonder amerika voort kan economeren n zo moet de handel via middenoosten tot cHina toe lopen zonder amerikaquote:
vu? masters? geen idee wat het is maar dat betekent niet dat je gelijk er wat van snap miss kan je gewoon goed lerenquote:Op zondag 31 juli 2011 03:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet.
Als Econoom VU met master's, trouwens
Klopt! de mooiste parels komen onverwacht, ga jij trouwens met die M3 naar Turkije? dan trek je vast veel bekijks... veel Nederlanders weten wellicht niet van het bestaan van de M3 af maar Turken kennen pas wagens.quote:Op zondag 31 juli 2011 03:16 schreef amenth het volgende:
[..]
vu? masters? geen idee wat het is maar dat betekent niet dat je gelijk er wat van snap miss kan je gewoon goed leren
thallaquote:Op zondag 31 juli 2011 03:25 schreef amenth het volgende:
ik ga slapen man moet om 9 uur op ga racen pernis
succes in penis word eerste we counten op jequote:Op zondag 31 juli 2011 03:25 schreef amenth het volgende:
ik ga slapen man moet om 9 uur op ga racen pernis
quote:78
FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .
Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is
het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel.
. En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .
IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat
zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.
Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.
Leuke dynamische boel dus
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:19 schreef Triggershot het volgende:
Haha wtf is dit dan :
[..]
http://www.stimuleringsfo(...)ternet._okt_2010.pdf
quote:fok.nl
Tactvol met banners is een topic waar men het heeft over ongelukkig geplaatste banners of
zinnen bij serieuze artikelen, wat op de lachstuipen van de lezers werkt. Bijvoorbeeld een
banner van de Rabobank met als leus: “Spaar voor uw kind tot het volwassen is. Of tot u
vindt dat het volwassen is”. En dat dan vervolgens bij een artikel over het minderjarige
zeilmeisje Laura met haar vader. Of de banner van een autoverzekering “bereken hier je
premie” bij een artikel over de dood van een fietser in Den Bosch.
De topic Amerikaanse Webshobs is het vervolg op een ander topic Chinese
Webshops. Deze topic is erg populair, omdat het een aantal webshobs noemt waar men
voordelig producten kan bestellen. Zeker nu de euro zo gunstig ten opzichte van de dollar
staat scheelt het veel geld, zonder dat je daarvoor naar Amerika hoeft te reizen. De topic
wordt vooral gedomineerd door te praten over welke producten en kleding er te bestellen valt
en wat de prijzen zijn.
De topic Wat vinden jullie van Turken is een topic waarin men zijn mening geeft over
Turken. Opvallend is dat men algemeen begint “Bij ons in het dorp maken ze lekkere
shoarma”. Dat vervolgens een aantal personen erg positief is: “Ze zijn lief”. Vervolgens worden Turken vergeleken met Marokkanen: “Ik ken wel wat Turken en ze zijn wel lief. Marokkanen zijn wel stom”. Vervolgens gaat het over de aantallen en dat Turken terug moeten naar Turkije: “Het gaat niet om wat we van de personen vinden, maar om de
aantallen en 300.000 zijn veeeel te veel Turken in Nederland. Nederlanders horen in Nederland en Turken horen in Turkije. Dus of integreer eens en noem jezelf Nederlands of ga daar waar de Turken zich hedendaags vestigen, op het voormalig Byzantijnse rijk waar twintig miljoen christenen bruut uitgemoord zijn. Wij als Europeanen eisen schadevergoeding voor de twintig miljoen Christenen die jullie hebben uitgemoord + rente en het grondgebied terug naar Europa!” Vervolgens een hoop gescheld en gespot over Turken. Toch is er een centrale topic speciaal voor Turken, blijkt uit een topic speciaal gericht op Turkse bezoekers. Te vergelijken met een etnische site, maar in plaats daarvan een Turkse topic. Het blijkt vooral een dialoog tussen een aantal Turkse bezoekers te zijn:
Damn, inmiddels al een jaar verder.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:58 schreef zarGon het volgende:
Wat vinden jullie van Turken?.
Goed topic..
Hoe vind je die shitquote:Op zondag 31 juli 2011 16:19 schreef Triggershot het volgende:
Haha wtf is dit dan :
[..]
http://www.stimuleringsfo(...)ternet._okt_2010.pdf
echt hequote:Op zondag 31 juli 2011 18:27 schreef amenth het volgende:
msnk ik mag jou echt niet bijdehande `[^[\`\^
hij heeft zwarde bant judo en karate en doet aan mma heefd twee keer gezeten wegens het veroorzaken van hersenbloedingen van msnk moet je afblijvenquote:Op zondag 31 juli 2011 18:27 schreef amenth het volgende:
msnk ik mag jou echt niet bijdehande `[^[\`\^
Je had het ook per ongeluk getypt?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:51 schreef Ayca het volgende:
ja nvmdrukte perongeluk invoeren
gare laptop
Oude topics doorlezen is altijd leuk.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:55 schreef Ayca het volgende:
Argh neetov vorig jaar ramadan bedoelde ik dus (was even naar een oud topic aan het kijken
)
Ik mis Bilmi, waar ben je!
Bilmi is pony rijdenquote:Op zondag 31 juli 2011 18:55 schreef Ayca het volgende:
Argh neetov vorig jaar ramadan bedoelde ik dus (was even naar een oud topic aan het kijken
)
Ik mis Bilmi, waar ben je!
Genoegquote:Op zondag 31 juli 2011 19:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oude topics doorlezen is altijd leuk.. Nog iets leuks tegengekomen?
Hehe, zij had altijd wel iets te melden.
top man ik ben door 20 man i nelkaar geslagen en pak ze nu nog 1 voor 1 terug dus kom maarquote:Op zondag 31 juli 2011 18:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
hij heeft zwarde bant judo en karate en doet aan mma heefd twee keer gezeten wegens het veroorzaken van hersenbloedingen van msnk moet je afblijven
wat heb je gedaan 20 man komen niet zomaar op je af of overdrijf je nu is je rectum al hersteld trouwens wanneer was dit man zo ga je toch niet o met amenthquote:Op zondag 31 juli 2011 19:11 schreef amenth het volgende:
[..]
top man ik ben door 20 man i nelkaar geslagen en pak ze nu nog 1 voor 1 terug dus kom maar
Sowieso!quote:Op zondag 31 juli 2011 19:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Genoegen Ali moet hier weer posten
Ben benieuwd of ze over is
dat is in sleidregt altijd in gropejes tege idereen die er niet vandaan kom ik was gewoon uitgaan daarquote:Op zondag 31 juli 2011 19:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat heb je gedaan 20 man komen niet zomaar op je af of overdrijf je nu is je rectum al hersteld trouwens wanneer was dit man zo ga je toch niet o met amenth
kom dan kk zwerver ik maak je kapotquote:Op zondag 31 juli 2011 19:11 schreef amenth het volgende:
[..]
top man ik ben door 20 man i nelkaar geslagen en pak ze nu nog 1 voor 1 terug dus kom maar
Wat bedoel je met 'moeilijk doen'? Zolang je documenten in orde zijn zullen er geen problemen ontstaan, lijkt me.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:53 schreef dvdfreak het volgende:
Wie reist er alleen maar met zijn ned paspoort naar Turkije en doe ze daar moeilijk bij de douane?
Ned paspoort en turks kimlik moet ook geen probleem zijn?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'moeilijk doen'? Zolang je documenten in orde zijn zullen er geen problemen ontstaan, lijkt me.
Je hebt wel een visum nodig toch, met een Nederlands paspoort?
Ik heet Fatih geboren in hoefkade, me vader had daar een kapperszaak, later naar Zoetermeer verhuist daarna weer naar Zwolle omdat mijn vader beter werk kon krijgen.quote:
Volgens http://www.egm.gov.tr/hizmet.pasaport.giris.asp is het tonen van een Turks paspoort verplicht voor burgers met een dubbele nationaliteit én krijgen deze burgers geen visum.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:53 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Ned paspoort en turks kimlik moet ook geen probleem zijn?
Ambitie. Netjes.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:11 schreef Aktepe079 het volgende:
[..]
Ik heet Fatih geboren in hoefkade, me vader had daar een kapperszaak, later naar Zoetermeer verhuist daarna weer naar Zwolle omdat mijn vader beter werk kon krijgen.
Werk nu bij een soort restaurant en doe sinds kort een managersopleiding in Amsterdam om in het bedrijf waar ik nu zit manager te worden.Dat is trouwens mbo 3 niveau.
Hobby's uitgaan en auto's, en gewoon genieten van het leven
Hoe ik vroeger heette op fok: Zwollesjappie, Gulmez en nu Aktepe079
Verzet/uitgesteld.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:17 schreef amenth het volgende:
hebben jullie ook betaald voor dienstpligt opheffing
Vertrek morgen al naar Turkije .Vele hebben mij verteld dat je met Nederlands paspoort en Turks kimlik ook kan reizen.Maar vertrouw dit het niet zo je weet hoe ze bij de douane zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens http://www.egm.gov.tr/hizmet.pasaport.giris.asp is het tonen van een Turks paspoort verplicht voor burgers met een dubbele nationaliteit én krijgen deze burgers geen visum.
Het ziet ernaar uit dat een Turks paspoort verplicht is (als je een dubbele nationaliteit hebt). Is op zich ook logisch, op een ID-kaart kun je geen stempels plaatsen.
Bel anders eens naar het Turkse consulaat.
jaquote:Op zondag 31 juli 2011 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ambitie. Netjes.
Gebruik je bij elke nieuwe gebruikersnaam een nieuw mailadres?.
Ja, ik denk dat je met de juiste documenten (Nederlands paspoort + visum) wel binnenkomt.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:27 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Vertrek morgen al naar Turkije .Vele hebben mij verteld da je met Nederlands paspoort en Turks visa ook kan reizen
Te laat met het aanvragen van nieuw Turks paspoort bij het consulaatquote:Op zondag 31 juli 2011 21:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je met de juiste documenten (Nederlands paspoort + visum) wel binnenkomt.
Ik heb er verder weinig weet van, vertaal alleen wat ik lees. Heb altijd m'n Turkse paspoort en ID-kaart bij me. Die personen zullen wel ervaring hebben en vast ook gelijk..
Euh, was het niet rond de 5000 euro?quote:
Dat is altijd pokkenwerk om te doen.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:32 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Te laat met het aanvragen van nieuw Turks paspoort bij het consulaat
Ik zou ramadan (in Turkije) juist vermijden. Sfeer en dergelijke zaken zijn natuurlijk een stuk leuker dan hier in Nederland, maar in Turkije is vasten veel zwaarder (mits je vast).quote:
Drie weken vakantie!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:34 schreef amenth het volgende:
k zou deze maand gaan maar ga nu binnekort ja
Gaziantep here i come dus in de avond veel Antep baklava etenquote:Op zondag 31 juli 2011 21:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou ramadan (in Turkije) juist vermijden. Sfeer en dergelijke zaken zijn natuurlijk een stuk leuker dan hier in Nederland, maar in Turkije is vasten veel zwaarder (mits je vast).
Geen Maraş? Wel fucking jaloers... Baklava!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:37 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Gaziantep here i come dus in de avond veel Antep baklava eten![]()
waarom neem je telkens nederlandse man is er iets verkeerd met de turkse meisjes ofzo lekker eten koken alles bij de turken man wat is dezequote:Op zondag 31 juli 2011 21:45 schreef amenth het volgende:
hahaha k had vandaag boerenkol op bij me vrinedin wat kenne nederlandes slecht koke zeg dat was echt te vies voor woorde
De naam Zwollesjappie komt me wel bekend voorquote:Op zondag 31 juli 2011 21:11 schreef Aktepe079 het volgende:
[..]
Ik heet Fatih geboren in hoefkade, me vader had daar een kapperszaak, later naar Zoetermeer verhuist daarna weer naar Zwolle omdat mijn vader beter werk kon krijgen.
Werk nu bij een soort restaurant en doe sinds kort een managersopleiding in Amsterdam om in het bedrijf waar ik nu zit manager te worden.Dat is trouwens mbo 3 niveau.
Hobby's uitgaan en auto's, en gewoon genieten van het leven
Hoe ik vroeger heette op fok: Zwollesjappie, Gulmez en nu Aktepe079
k vind nederlandse meisjes chiller manquote:Op zondag 31 juli 2011 21:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom neem je telkens nederlandse man is er iets verkeerd met de turkse meisjes ofzo lekker eten koken alles bij de turken man wat is deze
BrandX-post maar niet centraal? Does not compute!quote:
Kizin babasi keser manquote:Op zondag 31 juli 2011 21:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom neem je telkens nederlandse man is er iets verkeerd met de turkse meisjes ofzo lekker eten koken alles bij de turken man wat is deze
Soort zoek soort, eh. Kesmeyen bir baba bulur.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:51 schreef msnk het volgende:
[..]
BrandX-post maar niet centraal? Does not compute!
[..]
Kizin babasi keser man
seksueel jaquote:Op zondag 31 juli 2011 21:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
qua wat bedoel je in de omgang of seksueel haha
Misschien is nog niet zekerquote:Op zondag 31 juli 2011 21:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen Maraş? Wel fucking jaloers... Baklava!,
,
!
Het zuidoosten lijkt me echt niet plezierig rond deze tijd, vooral in de middagen.
BAM JONGEN.quote:
quote:Beste Denise
De n in goedendag en goedenavond toont ons een stukje Nederlandse taalgeschiedenis: het is een oude naamvals-n die behouden gebleven is. Je zou er trouwens versteld van staan in hoeveel Nederlanse woorden en uitdrukkingen nog naamvalskenmerken terug te vinden zijn: 's morgens (< des morgens), met dien verstande, te allen tijde enz.
Allemaal goed en wel, zal je denken, maar waarom dan wel goedendag en goedenavond, maar niet *goedenmiddag, *goedenmorgen of *goedennacht? Wel, dat heeft met de uitspraak te maken.
Vroeger hadden al deze woorden een n, want ze zijn alle vijf mannelijk en mannelijke woorden kregen vaak een n (vgl. bv. in gewestelijke taal den boer vs. de boerin). In goedemiddag, goedemorgen en goedenacht is deze n in de loop der tijden uit de spreektaal verdwenen, om de simpele reden dat hij niet hoorbaar was door de daaropvolgende m of n van middag, morgen en nacht.
In goedenavond en goedendag is de n wel hoorbaar en kon hij zich handhaven. De d van dag lokt het uitspreken van de n zelfs uit: beide klanken zijn dentaal, d.w.z. ze worden bij de tanden gevormd. Dit verklaart ook dat de n in grotendeels, 's anderendaags en op den duur bewaard is gebleven. In goedenavond voorkomt de n dat de klinkers e en a op elkaar botsen: als we de n weglaten, is het woord moeilijker uit te spreken.
Vriendelijke groet
dr. Frank Joosten
Deze vraag werd beantwoord door:
dr. Frank Joosten
taalbeleidscoördinator; lector taal & communicatietechnieken
Waarnaar?quote:
Dat vindt dr. Frank Joosten, leek mij een eigen mening i.t.t alles wat daarvoor aangegeven wordt. Ik vind het zelf raar klinken maar dat lijkt mij eerder iets aangeleerd. Naja, behalve dan goedennacht.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Goede avond' (even met een spatie) levert bij jou problemen op bij het uitspreken? Écht?
quote:Goedenavond is juist. De n die in goedenavond wordt geschreven, is een oude naamvals-n. In goedemiddag, goedemorgen en goedenacht is deze n weggevallen. In goedenavond heeft de n zich weten te handhaven. Dat komt doordat dankzij deze n de klinkers e en a niet op elkaar botsen. Zonder de n is het woord zelfs moeilijker uit te spreken.
Dit staat op onzetaal:
Oorspronkelijk hadden alle hierboven genoemde woorden een naamvals-n. Maar in goedenmorgen, goedenmiddag en goedennacht was de n niet hoorbaar. Daardoor liet men hem in de loop van de twintigste eeuw ook op schrift weg; de vormen zonder n werden vervolgens zelfs de spellingnorm.
In goedenavond en goedendag is de n bij veel mensen wel hoorbaar in de uitspraak, waardoor hij zich in deze woorden kon handhaven. De d van dag lokt het uitspreken van de n zelfs uit: beide klanken worden bij de tanden gevormd. Dit verklaart ook dat de oude naamvals-n in grotendeels, 's anderendaags, op den duur, merendeels en voor den dag komen bewaard is gebleven.
Op oude naamvals-n'en zoals in goedendag en 's anderendaags zijn de officiële regels voor de tussen-n overigens niet van toepassing; zie de leidraad van het Groene Boekje.
als je mij iemand zoiets ziet toewensen zou niemand je gelovequote:Op zondag 31 juli 2011 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Om een die persoon een fijne avond te wensen?. Jij zegt 't nooit?
Hoiquote:Op zondag 31 juli 2011 21:54 schreef zarGon het volgende:
En goedenavond BrandX.
Overigens, goedemorgen, goedemiddag, maar goedenavond. Whyyy?!.
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:09 schreef amenth het volgende:
kijk al die haters goeie acties in auto net of hun nooit mensen irritere op de weg
Ehehehe.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:09 schreef amenth het volgende:
[..]
ik ook vooral snachts 230 rijden enzo mn droom is keer bij wegmisbruikers te komen
waarom man waarom is dat niet te geloven bij je wat zeg je wanneer je afscheid neemt of zeg je niets en wacht je totdat de andere persoon je hint snapt en vanzelf weggaatquote:Op zondag 31 juli 2011 22:10 schreef amenth het volgende:
[..]
als je mij iemand zoiets ziet toewensen zou niemand je gelove
hoi meisjen heb je interesse in turken leuk dat je langskomt hier heb je koffie afiyet olsun slik slik slikquote:Op zondag 31 juli 2011 22:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoi
ik was al te lang geleden niet meer langs geweest, dus ik dacht, ik zeg ff gedag
dan zeg ik ik ga naar huis rustig bonquote:Op zondag 31 juli 2011 22:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom man waarom is dat niet te geloven bij je wat zeg je wanneer je afscheid neemt of zeg je niets en wacht je totdat de andere persoon je hint snapt en vanzelf weggaat
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
hoi meisjen heb je interesse in turken leuk dat je langskomt hier heb je koffie afiyet olsun slik slik slik
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:30 schreef Aktepe079 het volgende:
Hebben turken hier ook contacten met bv. buren Iraniërs?
Ik voel me zelf half iraans, mijn buren waren het, ik was vroeger altijd met iraanse jongens op de straat, en een soort oom (geen echte familie is een Iraniër.
Zijn net zo netjes en gastvrij als turken.
Maar zijn ze nou blanker dan Turken?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:30 schreef Aktepe079 het volgende:
Hebben turken hier ook contacten met bv. buren Iraniërs?
Ik voel me zelf half iraans, mijn buren waren het, ik was vroeger altijd met iraanse jongens op de straat, en een soort oom (geen echte familie is een Iraniër.
Zijn net zo netjes en gastvrij als turken.
Ze hebben tenminste geen plat achterhoofd, dat alleen al maakt ze superieur.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar zijn ze nou blanker dan Turken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |