Wacht even.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja en 40% van de bevolking is analfabeet en een hele hoop mensen zijn ilk okul terk.. Oftewel een hoop mensen zijn makkelijk beinvloedbaar.
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:46 schreef Weissman het volgende:
Gunaydin lannen, ben zojuist wakker gebeld met het nieuws dat mijn opa is verleden. Ik moet straks mijn moeder gaan vertellen dat haar vader er niet meer is.
Vandaag geen nummer bir.
40% van de Turken is analfabeet? Wat een onzin!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja en 40% van de bevolking is analfabeet en een hele hoop mensen zijn ilk okul terk.. Oftewel een hoop mensen zijn makkelijk beinvloedbaar.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:30 schreef Ayca het volgende:
Nou stiekem ben ik een 40 jaar oude man maar niet doorvertellen hoorhihi
Euhm aangezien de media in de macht is van akp, maken ze propaganda via de media.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wacht even.
Die 40% van de bevolking is sinds AKP analfabeet? Of waren ze ervoor ook al? If so, waarom is dat sinds de AKP een probleem? Toen - ik noem maar wat - DSP, MHP & ANAP aan de macht waren, vormde dat geen probleem?
En waarom is dat bij AKP een probleem en bij andere partijen niet? En media in de macht van AKP? Je vergeet Doğan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Euhm aangezien de media in de macht is van akp, maken ze propaganda via de media.
Daar zit copyright op hequote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:51 schreef msnk het volgende:
Tjah, niemand gebruikte hem en hij maakt mij blij iedere keer dat ik 'm zie. Er moest een oplossing komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |