SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:"i will not bow" as i "Dance with the devil" i will take my last "Breath" in this world
that is "So cold" i'v "Had enough" with "You" crawling under my "Skin" im an
"unknown soldier" an "Evil angel" if you will so "Give me a sign" of life. Never mind just "Forget it" as god will "Blow me away" to the heavens but not "Until the end"
Vind het liedje niet echt passen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:44 schreef Weissman het volgende:
Speciaal voor msnk het filmpje wat mijn een euforisch gevoel geeft.
Ik welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Vind het liedje niet echt passen eerlijk gezegd
Thema is wel oké ja, maar de beelden die ze erbij hebben gezet vind ik niet zoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Zal voor mij wel de combinatie zijn van; verleden, flink trainen en herstellende zijn van een depressie. En nog wat andere dingen
Tja, daarom zijn we ook mensen he, smaken verschillenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Thema is wel oké ja, maar de beelden die ze erbij hebben gezet vind ik niet zoHet bindt de kijker niet bepaald.
Ken je het liedje daarvan?
Als dat je muzieksmaak is kan ik je wel het een en ander qua bands aanraden denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tja, daarom zijn we ook mensen he, smaken verschillen
Vooral die overgang op 00:51
Edit: ja, ik ken het liedje daarvan. Ook deze groep. Sowieso is het liedje ook![]()
Ik heb een zeer brede muzieksmaak.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Als dat je muzieksmaak is kan ik je wel het een en ander qua bands aanraden denk ik
Zanger Rinus - Met Ramona op de scooterquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb een zeer brede muzieksmaak.
So, you is welcome![]()
Het liefst PM.
Zo breed is mijn muzieksmaak ook weer nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zanger Rinus - Met Ramona op de scooter
De rest van zijn oeuvre verdient ook alle aandacht.
Vriend, post nooit meer zulke dingen. Nee, serieus niet.quote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:07 schreef Weissman het volgende:
Trouwens, msnk. Ik kom er nu achter dat het origineel van die commercial een ander muziekje heeft
Grasshopperquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zit YT-links te verzamelen met omschrijving en alles. Geduld grasshopper
sutculer in isparta uiteraard, ik wil lekker blijven liggen waar ik ter aarde word gebrachtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:06 schreef msnk het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk besloten? Leuk onderwerp misschien. Turkije, zo ja dorp van herkomst?, oder Nederland oder was?
watskebeurt?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:38 schreef BradSpit het volgende:
ik vind dat we stil moeten staan bij het vertrek van de Turkse legertop![]()
Tsunami van islamisering..
ik lees het ook zojuist, maar het fijne ervan, wat is er echt gebeurd? kan me niet herinneren of iets soortgelijks eerder gebeurd isquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-leiders-stappen-op/.
Voor de vitamientjesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:17 schreef amenth het volgende:
alles goed hier dan ik chill nu rustig met assie
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:46 schreef Weissman het volgende:
Gunaydin lannen, ben zojuist wakker gebeld met het nieuws dat mijn opa is verleden. Ik moet straks mijn moeder gaan vertellen dat haar vader er niet meer is.
Vandaag geen nummer bir.
Weet nog niet precies, ik mag uit zo'n beetje alle mogelijke vakken kiezen.quote:
gecondoleerd man..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:46 schreef Weissman het volgende:
Gunaydin lannen, ben zojuist wakker gebeld met het nieuws dat mijn opa is verleden. Ik moet straks mijn moeder gaan vertellen dat haar vader er niet meer is.
Vandaag geen nummer bir.
Het fijne ervan is dat de hoofddoekjes aan de macht komen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik lees het ook zojuist, maar het fijne ervan, wat is er echt gebeurd? kan me niet herinneren of iets soortgelijks eerder gebeurd is
Başın(ız) sağolsun. Sterkte.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:46 schreef Weissman het volgende:
Vandaag geen nummer bir.
Pfrt, doemdenkers.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Het fijne ervan is dat de hoofddoekjes aan de macht komen.
Turkije gaat richting de afgrond, jammergenoeg.
In een islamitisch land is dat heel vreemd, ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:39 schreef amenth het volgende:
ja man de islamisering is zwaar aan toenemen weer
De islamieten hebben Turkije anders de laatste jaren sterk verbeterd. Werd tijd dat de leger(top) zijn macht kwijtraakte.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Het fijne ervan is dat de hoofddoekjes aan de macht komen.
Turkije gaat richting de afgrond, jammergenoeg.
Positief zijn heeft geen nut, er is altijd wel wat.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:44 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
De islamieten hebben Turkije anders de laatste jaren sterk verbeterd. Werd tijd dat de leger(top) zijn macht kwijtraakte.
Ze willen liever een niet-democratische leger die het overneemt zodra er iets is wat hun niet bevaltquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Positief zijn heeft geen nut, er is altijd wel wat.
Ze hebben alleen hunzelf sterk verbeterd. Ze zijn allemaal rijk en maken hun naasten rijk. Alleen mensen van hun kant worden rijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:44 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
De islamieten hebben Turkije anders de laatste jaren sterk verbeterd. Werd tijd dat de leger(top) zijn macht kwijtraakte.
Atatürk leefde in een heel ander tijdperk. Alles was anders. Niets is voor altijd (cliché's daargelaten). Globalisering. Yada yada yada.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:44 schreef amenth het volgende:
ik vind dat Ataturks visie voor altijd gevolgd zal moeten worden
Bullshit van een mooi kaliber ja. Erdogan heeft bv. miljarden vorig jaar toegezegd aan het armere oosten van Turkije en om te investeren in onderwijs, infrastructuur en de mensen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze hebben alleen hunzelf sterk verbeterd. Ze zijn allemaal rijk en maken hun naasten rijk. Alleen mensen van hun kant worden rijk.
Ze hebben alles geprivatiseerd. Dus tijdelijk heeft de regering veel geld in de kas, maar over een aantal jaren is dat ook op en dan zakt Turkije in.
Normaal zou privatisering goed zijn, maar als je maar 1 bedrijf hebt in een bepaalde sector dan is het alleen maar profit voor de kopende partij ( bijv. Turk telekom)
Oftewel ik zelf geef het nog 5 jaar daarna zakt het in
Het is weer eens tijd voor het codewoord. Het codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik dit topic heel snel zal (terug)vinden, nadat het eenmaal geïndexeerd is door Google: 2016'daGörüşmekÜzere.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze hebben alleen hunzelf sterk verbeterd. Ze zijn allemaal rijk en maken hun naasten rijk. Alleen mensen van hun kant worden rijk.
Ze hebben alles geprivatiseerd. Dus tijdelijk heeft de regering veel geld in de kas, maar over een aantal jaren is dat ook op en dan zakt Turkije in.
Normaal zou privatisering goed zijn, maar als je maar 1 bedrijf hebt in een bepaalde sector dan is het alleen maar profit voor de kopende partij ( bijv. Turk telekom)
Oftewel ik zelf geef het nog 5 jaar daarna zakt het in
Doe je dat echtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is weer eens tijd voor het codewoord. Het codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik dit topic heel snel zal (terug)vinden, nadat het eenmaal geïndexeerd is door Google: 2016'daGörüşmekÜzere.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:56 schreef amenth het volgende:
nee man jij wel zargon? zouden mn spieren niet goed doen
Privatisering -> economische groei ( tijdelijk ) -> stoer doenerij ( dankzij akp lenen we niet meer bij IMF ( weer tijdelijk)) -> geld van privatisering op(over paar jaar) -> hey das toevallig dan is het huidige bestuur niet meer in de regering...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:57 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Bullshit van een mooi kaliber ja. Erdogan heeft bv. miljarden vorig jaar toegezegd aan het armere oosten van Turkije en om te investeren in onderwijs, infrastructuur en de mensen natuurlijk.
En daarnaast maakt Turkije economisch gezien een veel sterkere groei dan voorheen.
Ja. De eerste drie had ik niet genummerd, maar desondanks kunnen die ook makkelijk teruggevonden worden.quote:
En ondertussen heb je een regering in Turkije die sinds het republiek het flikt om driemaal gekozen te worden. Met telkens meer stemmen. Is er eindelijk stabiliteit (want hé, voordat de AKP er was, was het een puinhoop), is men nog niet blij.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Privatisering -> economische groei ( tijdelijk ) -> stoer doenerij ( dankzij akp lenen we niet meer bij IMF ( weer tijdelijk)) -> geld van privatisering op(over paar jaar) -> hey das toevallig dan is het huidige bestuur niet meer in de regering...
Tsja, wat kun je ervan vinden. 'Apart', 'creatief' en 'doldwaas'.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:02 schreef amenth het volgende:
wat vind je nou van onze buurtscooter zargon
[ afbeelding ]staat ergens in bosjes iedereen mag m pakke
Wat staat er nou onder? 'Verzekeringsnummer'?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:10 schreef amenth het volgende:
ik moest echt lachen om die kenteken mattie had dat gedaan zag het pas laat
jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat staat er nou onder? 'Verzekeringsnummer'?
Ja en 40% van de bevolking is analfabeet en een hele hoop mensen zijn ilk okul terk.. Oftewel een hoop mensen zijn makkelijk beinvloedbaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
En ondertussen heb je een regering in Turkije die sinds het republiek het flikt om driemaal gekozen te worden. Met telkens meer stemmen. Is er eindelijk stabiliteit (want hé, voordat de AKP er was, was het een puinhoop), is men nog niet blij.
De afgelopen jaren spreken voor zich. Wat jij verwacht, niet.
Wacht even.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja en 40% van de bevolking is analfabeet en een hele hoop mensen zijn ilk okul terk.. Oftewel een hoop mensen zijn makkelijk beinvloedbaar.
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:46 schreef Weissman het volgende:
Vandaag geen nummer bir.
40% van de Turken is analfabeet? Wat een onzin!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja en 40% van de bevolking is analfabeet en een hele hoop mensen zijn ilk okul terk.. Oftewel een hoop mensen zijn makkelijk beinvloedbaar.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:30 schreef Ayca het volgende:
Nou stiekem ben ik een 40 jaar oude man maar niet doorvertellen hoorhihi
Euhm aangezien de media in de macht is van akp, maken ze propaganda via de media.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wacht even.
Die 40% van de bevolking is sinds AKP analfabeet? Of waren ze ervoor ook al? If so, waarom is dat sinds de AKP een probleem? Toen - ik noem maar wat - DSP, MHP & ANAP aan de macht waren, vormde dat geen probleem?
En waarom is dat bij AKP een probleem en bij andere partijen niet? En media in de macht van AKP? Je vergeet Doğan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Euhm aangezien de media in de macht is van akp, maken ze propaganda via de media.
Daar zit copyright op hequote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:51 schreef msnk het volgende:
Tjah, niemand gebruikte hem en hij maakt mij blij iedere keer dat ik 'm zie. Er moest een oplossing komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |