Neuh zet er zelf niks op. Het een auto-dl script die torrents automatisch leecht naar m'n seedbox en op mijn pc word elke ochtend automatisch via sFTP alles gedownloadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:00 schreef msnk het volgende:
Mag dit eigenlijk wel van mods?
Zet je er uberhaupt nog zelf spul op? ik bedoel scc is wel easy met archive, maar de rest :/
Torrentleech is bagger manquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:01 schreef msnk het volgende:
Ik zat ook ooit op een bits, tvbits dacht ik, die vond ik wel neptorrentleech of zo mis ik dan wel
Weet ik veel, was 4/5 jaar geleden manquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Torrentleech is bagger manHeb je dezelfde film 40 keer lol
.................???????????????quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aanwijzend voornaamwoord.
Niet dat je begrijpt wat ik hiermee bedoel, maar ach.
Gecondoleerd met je verlies, sterkte.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:46 schreef Weissman het volgende:
Gunaydin lannen, ben zojuist wakker gebeld met het nieuws dat mijn opa is verleden. Ik moet straks mijn moeder gaan vertellen dat haar vader er niet meer is.
Vandaag geen nummer bir.
No shitquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:42 schreef amenth het volgende:
ja man echt klote voor je weissman mijne was 2 jaar geleden ook dood gegaan kreeg wel veel erfenis maar dat maakt niks goed eigelyk
Goed gespeeld?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:05 schreef amenth het volgende:
twente goed gespeeld man tegen ajax respect
Zou jij niet liever een Mini hebben?quote:
Jij hebt echt stront in je ogen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:05 schreef amenth het volgende:
twente goed gespeeld man tegen ajax respect
Ik zou sowieso geen auto kopen van m'n erfenis.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zou jij niet liever een Mini hebben?
Eigenlijk ik wel, en ben geeneens een vrouwswezen noch een ibne-achtige
laatste jaren is het een en al drama, hiddink heb ik sowieso nooit vertrouwen in gehad, welke nederlandse coach is ook maar 1 keer succesvol geweest in turkije?! en nu zitten we in een micky mouse poule bij de kwalificatie en nog gaat het niet lukken, daar twijfel ik niet aan, maar ga wel proberen de "uitwedstrijd" te kijken in het stadionquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:02 schreef msnk het volgende:
Turkije gaat weer falen en 2014 niet halen, mark my words.
Doe maar google, cache, codewoord, dinges, gebeuren zG
quote:
Beste 8 nr2s doen play-off (dus er valt maar 1 nr 2 af, want 9 groepen). Maar ik zie het gewoon niet gebeuren.quote:Op zondag 31 juli 2011 02:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Als tweede in de poule maken de Turken toch nog een kans? tegen een andere tweede spelen of iets dergelijks...
De Hongaren en Roemenen hebben ook geen grote namen meer, ik noem een Pupesco.
De Turken hebben dan wel geen Hakan Sukur meer maar wel een neger, voor de bonus
neuken?quote:Op zondag 31 juli 2011 02:16 schreef msnk het volgende:
Nou ja moed. Zo heel veel doet het mij nou ook weer niet. Het is gewoon leuk als Turkije er bij is vind ik.
Dat moet je niet willen weten, laat de mystiek zijn werk doen lan!quote:Op zondag 31 juli 2011 02:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Google Translate zegt: "wat er moet naar beneden gaan".
Wat bedoel je daarmee?.
leer engels manquote:Op zondag 31 juli 2011 02:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Google Translate zegt: "wat er moet naar beneden gaan".
Wat bedoel je daarmee?.
En als Turkije dan weer eens blut is heeft het IMF geen geld, dus dan moet Ankara op de knietjes voor Beijing, yippyquote:Op zondag 31 juli 2011 02:46 schreef amenth het volgende:
ik ben echt blij als amerika failliet is zal niet lang meer duren staatschuld neemt toe elke seconde met 650 dolar kan je nagaan over 2 jaar haha zo zullen ze steeds zwakker worden en alle vijanden die ze over de afgelopen 100 jaren gemaakt ehbben zullen binnen 50 jaar toeslaan RIP amerika
ABI LAN JIJ BENT ZO POETISCH JIJ ALTIJD NUMARA BIR LAN ABI ALTIJD sorry abi ik zeg gen lan meer. Ik heb je vereeuwigd in mijn signatuur.quote:
haal wegquote:Op zondag 31 juli 2011 02:53 schreef msnk het volgende:
[..]
ABI LAN JIJ BENT ZO POETISCH JIJ ALTIJD NUMARA BIR LAN ABI ALTIJD sorry abi ik zeg gen lan meer. Ik heb je vereeuwigd in mijn signatuur.
Abi waarom? Jouw poëtische teksten moeten door iedereen gevoeld en ervaren worden. Sorry abi. Uw, uw teksten. U bent een meester. U bent een heerscher.quote:
hoe zou jij het oplossen ustaquote:Op zondag 31 juli 2011 02:46 schreef amenth het volgende:
ik ben echt blij als amerika failliet is zal niet lang meer duren staatschuld neemt toe elke seconde met 650 dolar kan je nagaan over 2 jaar haha zo zullen ze steeds zwakker worden en alle vijanden die ze over de afgelopen 100 jaren gemaakt ehbben zullen binnen 50 jaar toeslaan RIP amerika
turkije bij de eu nemen en eerst zorgen dat china zonder amerika voort kan economeren n zo moet de handel via middenoosten tot cHina toe lopen zonder amerikaquote:
vu? masters? geen idee wat het is maar dat betekent niet dat je gelijk er wat van snap miss kan je gewoon goed lerenquote:Op zondag 31 juli 2011 03:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet.
Als Econoom VU met master's, trouwens
Klopt! de mooiste parels komen onverwacht, ga jij trouwens met die M3 naar Turkije? dan trek je vast veel bekijks... veel Nederlanders weten wellicht niet van het bestaan van de M3 af maar Turken kennen pas wagens.quote:Op zondag 31 juli 2011 03:16 schreef amenth het volgende:
[..]
vu? masters? geen idee wat het is maar dat betekent niet dat je gelijk er wat van snap miss kan je gewoon goed leren
thallaquote:Op zondag 31 juli 2011 03:25 schreef amenth het volgende:
ik ga slapen man moet om 9 uur op ga racen pernis
succes in penis word eerste we counten op jequote:Op zondag 31 juli 2011 03:25 schreef amenth het volgende:
ik ga slapen man moet om 9 uur op ga racen pernis
quote:78
FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .
Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is
het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel.
. En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .
IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat
zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.
Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.
Leuke dynamische boel dus
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:19 schreef Triggershot het volgende:
Haha wtf is dit dan :
[..]
http://www.stimuleringsfo(...)ternet._okt_2010.pdf
quote:fok.nl
Tactvol met banners is een topic waar men het heeft over ongelukkig geplaatste banners of
zinnen bij serieuze artikelen, wat op de lachstuipen van de lezers werkt. Bijvoorbeeld een
banner van de Rabobank met als leus: “Spaar voor uw kind tot het volwassen is. Of tot u
vindt dat het volwassen is”. En dat dan vervolgens bij een artikel over het minderjarige
zeilmeisje Laura met haar vader. Of de banner van een autoverzekering “bereken hier je
premie” bij een artikel over de dood van een fietser in Den Bosch.
De topic Amerikaanse Webshobs is het vervolg op een ander topic Chinese
Webshops. Deze topic is erg populair, omdat het een aantal webshobs noemt waar men
voordelig producten kan bestellen. Zeker nu de euro zo gunstig ten opzichte van de dollar
staat scheelt het veel geld, zonder dat je daarvoor naar Amerika hoeft te reizen. De topic
wordt vooral gedomineerd door te praten over welke producten en kleding er te bestellen valt
en wat de prijzen zijn.
De topic Wat vinden jullie van Turken is een topic waarin men zijn mening geeft over
Turken. Opvallend is dat men algemeen begint “Bij ons in het dorp maken ze lekkere
shoarma”. Dat vervolgens een aantal personen erg positief is: “Ze zijn lief”. Vervolgens worden Turken vergeleken met Marokkanen: “Ik ken wel wat Turken en ze zijn wel lief. Marokkanen zijn wel stom”. Vervolgens gaat het over de aantallen en dat Turken terug moeten naar Turkije: “Het gaat niet om wat we van de personen vinden, maar om de
aantallen en 300.000 zijn veeeel te veel Turken in Nederland. Nederlanders horen in Nederland en Turken horen in Turkije. Dus of integreer eens en noem jezelf Nederlands of ga daar waar de Turken zich hedendaags vestigen, op het voormalig Byzantijnse rijk waar twintig miljoen christenen bruut uitgemoord zijn. Wij als Europeanen eisen schadevergoeding voor de twintig miljoen Christenen die jullie hebben uitgemoord + rente en het grondgebied terug naar Europa!” Vervolgens een hoop gescheld en gespot over Turken. Toch is er een centrale topic speciaal voor Turken, blijkt uit een topic speciaal gericht op Turkse bezoekers. Te vergelijken met een etnische site, maar in plaats daarvan een Turkse topic. Het blijkt vooral een dialoog tussen een aantal Turkse bezoekers te zijn:
Damn, inmiddels al een jaar verder.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:58 schreef zarGon het volgende:
Wat vinden jullie van Turken?.
Goed topic..
Hoe vind je die shitquote:Op zondag 31 juli 2011 16:19 schreef Triggershot het volgende:
Haha wtf is dit dan :
[..]
http://www.stimuleringsfo(...)ternet._okt_2010.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |