En als Turkije dan weer eens blut is heeft het IMF geen geld, dus dan moet Ankara op de knietjes voor Beijing, yippyquote:Op zondag 31 juli 2011 02:46 schreef amenth het volgende:
ik ben echt blij als amerika failliet is zal niet lang meer duren staatschuld neemt toe elke seconde met 650 dolar kan je nagaan over 2 jaar haha zo zullen ze steeds zwakker worden en alle vijanden die ze over de afgelopen 100 jaren gemaakt ehbben zullen binnen 50 jaar toeslaan RIP amerika
ABI LAN JIJ BENT ZO POETISCH JIJ ALTIJD NUMARA BIR LAN ABI ALTIJD sorry abi ik zeg gen lan meer. Ik heb je vereeuwigd in mijn signatuur.quote:
haal wegquote:Op zondag 31 juli 2011 02:53 schreef msnk het volgende:
[..]
ABI LAN JIJ BENT ZO POETISCH JIJ ALTIJD NUMARA BIR LAN ABI ALTIJD sorry abi ik zeg gen lan meer. Ik heb je vereeuwigd in mijn signatuur.
Abi waarom? Jouw poëtische teksten moeten door iedereen gevoeld en ervaren worden. Sorry abi. Uw, uw teksten. U bent een meester. U bent een heerscher.quote:
hoe zou jij het oplossen ustaquote:Op zondag 31 juli 2011 02:46 schreef amenth het volgende:
ik ben echt blij als amerika failliet is zal niet lang meer duren staatschuld neemt toe elke seconde met 650 dolar kan je nagaan over 2 jaar haha zo zullen ze steeds zwakker worden en alle vijanden die ze over de afgelopen 100 jaren gemaakt ehbben zullen binnen 50 jaar toeslaan RIP amerika
turkije bij de eu nemen en eerst zorgen dat china zonder amerika voort kan economeren n zo moet de handel via middenoosten tot cHina toe lopen zonder amerikaquote:
vu? masters? geen idee wat het is maar dat betekent niet dat je gelijk er wat van snap miss kan je gewoon goed lerenquote:Op zondag 31 juli 2011 03:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet.
Als Econoom VU met master's, trouwens
Klopt! de mooiste parels komen onverwacht, ga jij trouwens met die M3 naar Turkije? dan trek je vast veel bekijks... veel Nederlanders weten wellicht niet van het bestaan van de M3 af maar Turken kennen pas wagens.quote:Op zondag 31 juli 2011 03:16 schreef amenth het volgende:
[..]
vu? masters? geen idee wat het is maar dat betekent niet dat je gelijk er wat van snap miss kan je gewoon goed leren
thallaquote:Op zondag 31 juli 2011 03:25 schreef amenth het volgende:
ik ga slapen man moet om 9 uur op ga racen pernis
succes in penis word eerste we counten op jequote:Op zondag 31 juli 2011 03:25 schreef amenth het volgende:
ik ga slapen man moet om 9 uur op ga racen pernis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |