quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:46 schreef Meike26 het volgende:
Vroeger veel kilometers gereden. Rijdt je op de rechterbaan, word je ingehaald door vakantiegangers waarvan de bijrijder slaapt...
Gewoon een keer claxoneren en kijken hoe die persoon wakker word, is goud waard![]()
Soms was ik in een vrolijke bui en nu kunnen katten de combi tussen mensen en auto's niet echt begrijpen. Ben zelf een kattenliefhebber, maar soms kan je wel met ze lachen door ze te laten schrikken: Rijdt je door een woonwijk en ligt er kat op een auto te slapen, gewoon raampje open draaien en hard : Pggggiew tegen de kat roepen. Wel even wachten op de eigenaar van de auto om het spannend te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!
Ne mutlu Türküm diyene
Jij die iemand anders durft tequote:
ik ook vooral snachts 230 rijden enzo mn droom is keer bij wegmisbruikers te komenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:42 schreef Wumb0 het volgende:
Ik haal nooit zo heel veel uit op de weg. Het enige wat ik vaak overtreed is het snelheidslimiet...
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:33 schreef shifto het volgende:
Vrachtwagen inhalen, ervoor rijden, en dan langzamer gaan, na een tijdje gaat de vrachtwagen je proberen in te halen en dan moet je zijn snelheid aanhouden en naast hem blijven rijden. Vinden de mensen achter je altijd zo leuk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat the fuckquote:Op zondag 31 juli 2011 22:03 schreef vieze_freddie het volgende:
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
begrijpelijkquote:Op zondag 31 juli 2011 22:14 schreef Biogarde het volgende:
Ik zag vanmiddag een originele M3. Ik vond 'm sexy en wilde tegen die auto aan fappen.
Ik zag een Ferrari die mij inhaaldequote:Op zondag 31 juli 2011 22:14 schreef Biogarde het volgende:
Ik zag vanmiddag een originele M3. Ik vond 'm sexy en wilde tegen die auto aan fappen.
All wheel drivequote:Op zondag 31 juli 2011 22:15 schreef Grielen het volgende:
In de sneeuw iedereen inhalen die zo angstig vooruit kroop met hun voorwiel- of achteraangedreven auto'tjes. Dat was het asociale vertoon in de winter. (Daar rij je dan met je pauper-BMW, iets te veel gas in de bocht en je glijdt)
Ik heb ook mijn sociale kant: Auto's die van de weg afgegleden waren uit de berm slepen. Gewoon, even op mijn vrije dag door de polder mensen redden. All-wheel-drive
Superioriteit niet erkennen wanneer het je gewoon uit staat te lachenquote:
Als voorbijkomen bij wegmisbruikers goed is voor je status wil ik niet weten in wat voor sociale circuits jij rondhangt. Mijn God wat een armoede, en ik vind je nog wel zo'n bazenuserquote:Op zondag 31 juli 2011 15:45 schreef amenth het volgende:
[..]
kan iedereen me waggie zien en goed voor je status
Snor, luister. Hij was zooooo sexy. Hoogtoerig gejankquote:
Amenth een bazenuser vindenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:18 schreef tarantism het volgende:
[..]
Als voorbijkomen bij wegmisbruikers goed is voor je status wil ik niet weten in wat voor sociale circuits jij rondhangt. Mijn God wat een armoede, en ik vind je nog wel zo'n bazenuser
http://www.subaru.com/engineering/all-wheel-drive.htmlquote:Op zondag 31 juli 2011 22:19 schreef tarantism het volgende:
[..]
dat is inclusief het reservewiel waarschijnlijk![]()
hoi "pimmetje"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |