Als je achterop een fiets zit die pak en beet 20km/u rijdt en daarvan springt breek je al zowat je poten .quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:33 schreef Aestivate het volgende:
Ik stap altijd uit als ik 100km/h op de snelweg rijd. Super lache elke keer wel vaak de deur kapot en been gebroken, maar wel lol.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:36 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Als je achterop een fiets zit die pak en beet 20km/u rijdt en daarvan springt breek je al zowat je poten .
Had ik laatst ook een keer gehad toen ik de sprinter van mijn werk meenam, die deur moet je van binnen op slot doen anders gaat ie open tijdens het rijden, dus ik wil remmen bij het stoplicht vliegt mijn deur open (vegeten op slot te doen)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:53 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
ik zit pas aan het bier sinds 21:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet nog beginnenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:54 schreef weerstandje het volgende:
[..]
ik zit pas aan het bier sinds 21:00
Ben je jaloers dat jij als enigste hier in dit topic geen auto hebt ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Verzameltopic voor toetsenbordhelden zonder auto.
nu ben ik wel benieuwdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:37 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat jij als enigste hier in dit topic geen auto hebt ofzo?
Moet je mijn auto zien dan?
VW Caddy, en sinds vandaag met een kras en deukjequote:
Heb geen flits op mijn telefoon, dus post hem morgen nog wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:38 schreef weerstandje het volgende:
[..]
nu ben ik wel benieuwd![]()
tevens mijn 1000e post
grgr
Jammer dat het nooit is misgegaanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:49 schreef amenth het volgende:
wat voor goeie acties heb jij allemaal uitgehaald in je auto? ik reed vroeger altijd over vlcuhtstrook in files haha hoorde dat hoge boete was dus ben er maar mee gestoptook rechts inhalen als er zon slome vrouw onnodig links rijd en dan er voor gaan rijden en je ruiten sproeie znodat alles op haar raam komt hoort bij me favoriete acties
Stoer.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 05:33 schreef amenth het volgende:
net weer knetter stoned heel wuid holland doorgereden was weer leuk morgen zomercarnival zet de auto op blaak
Trollende turk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 05:33 schreef amenth het volgende:
net weer knetter stoned heel wuid holland doorgereden was weer leuk morgen zomercarnival zet de auto op blaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook geen auto, dus hij is niet de enige.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:37 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat jij als enigste hier in dit topic geen auto hebt ofzo?
Moet je mijn auto zien dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |