quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:53 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
ik zit pas aan het bier sinds 21:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet nog beginnenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:54 schreef weerstandje het volgende:
[..]
ik zit pas aan het bier sinds 21:00
Ben je jaloers dat jij als enigste hier in dit topic geen auto hebt ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Verzameltopic voor toetsenbordhelden zonder auto.
nu ben ik wel benieuwdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:37 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat jij als enigste hier in dit topic geen auto hebt ofzo?
Moet je mijn auto zien dan?
VW Caddy, en sinds vandaag met een kras en deukjequote:
Heb geen flits op mijn telefoon, dus post hem morgen nog wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:38 schreef weerstandje het volgende:
[..]
nu ben ik wel benieuwd![]()
tevens mijn 1000e post
grgr
Jammer dat het nooit is misgegaanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:49 schreef amenth het volgende:
wat voor goeie acties heb jij allemaal uitgehaald in je auto? ik reed vroeger altijd over vlcuhtstrook in files haha hoorde dat hoge boete was dus ben er maar mee gestoptook rechts inhalen als er zon slome vrouw onnodig links rijd en dan er voor gaan rijden en je ruiten sproeie znodat alles op haar raam komt hoort bij me favoriete acties
Stoer.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 05:33 schreef amenth het volgende:
net weer knetter stoned heel wuid holland doorgereden was weer leuk morgen zomercarnival zet de auto op blaak
Trollende turk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 05:33 schreef amenth het volgende:
net weer knetter stoned heel wuid holland doorgereden was weer leuk morgen zomercarnival zet de auto op blaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook geen auto, dus hij is niet de enige.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:37 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat jij als enigste hier in dit topic geen auto hebt ofzo?
Moet je mijn auto zien dan?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:46 schreef Meike26 het volgende:
Vroeger veel kilometers gereden. Rijdt je op de rechterbaan, word je ingehaald door vakantiegangers waarvan de bijrijder slaapt...
Gewoon een keer claxoneren en kijken hoe die persoon wakker word, is goud waard![]()
Soms was ik in een vrolijke bui en nu kunnen katten de combi tussen mensen en auto's niet echt begrijpen. Ben zelf een kattenliefhebber, maar soms kan je wel met ze lachen door ze te laten schrikken: Rijdt je door een woonwijk en ligt er kat op een auto te slapen, gewoon raampje open draaien en hard : Pggggiew tegen de kat roepen. Wel even wachten op de eigenaar van de auto om het spannend te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!
Ne mutlu Türküm diyene
Jij die iemand anders durft tequote:
ik ook vooral snachts 230 rijden enzo mn droom is keer bij wegmisbruikers te komenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:42 schreef Wumb0 het volgende:
Ik haal nooit zo heel veel uit op de weg. Het enige wat ik vaak overtreed is het snelheidslimiet...
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:33 schreef shifto het volgende:
Vrachtwagen inhalen, ervoor rijden, en dan langzamer gaan, na een tijdje gaat de vrachtwagen je proberen in te halen en dan moet je zijn snelheid aanhouden en naast hem blijven rijden. Vinden de mensen achter je altijd zo leuk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |