echt hequote:Op zondag 31 juli 2011 18:27 schreef amenth het volgende:
msnk ik mag jou echt niet bijdehande `[^[\`\^
hij heeft zwarde bant judo en karate en doet aan mma heefd twee keer gezeten wegens het veroorzaken van hersenbloedingen van msnk moet je afblijvenquote:Op zondag 31 juli 2011 18:27 schreef amenth het volgende:
msnk ik mag jou echt niet bijdehande `[^[\`\^
Je had het ook per ongeluk getypt?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:51 schreef Ayca het volgende:
ja nvmdrukte perongeluk invoeren
gare laptop
Oude topics doorlezen is altijd leuk.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:55 schreef Ayca het volgende:
Argh neetov vorig jaar ramadan bedoelde ik dus (was even naar een oud topic aan het kijken
)
Ik mis Bilmi, waar ben je!
Bilmi is pony rijdenquote:Op zondag 31 juli 2011 18:55 schreef Ayca het volgende:
Argh neetov vorig jaar ramadan bedoelde ik dus (was even naar een oud topic aan het kijken
)
Ik mis Bilmi, waar ben je!
Genoegquote:Op zondag 31 juli 2011 19:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oude topics doorlezen is altijd leuk.. Nog iets leuks tegengekomen?
Hehe, zij had altijd wel iets te melden.
top man ik ben door 20 man i nelkaar geslagen en pak ze nu nog 1 voor 1 terug dus kom maarquote:Op zondag 31 juli 2011 18:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
hij heeft zwarde bant judo en karate en doet aan mma heefd twee keer gezeten wegens het veroorzaken van hersenbloedingen van msnk moet je afblijven
wat heb je gedaan 20 man komen niet zomaar op je af of overdrijf je nu is je rectum al hersteld trouwens wanneer was dit man zo ga je toch niet o met amenthquote:Op zondag 31 juli 2011 19:11 schreef amenth het volgende:
[..]
top man ik ben door 20 man i nelkaar geslagen en pak ze nu nog 1 voor 1 terug dus kom maar
Sowieso!quote:Op zondag 31 juli 2011 19:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Genoegen Ali moet hier weer posten
Ben benieuwd of ze over is
dat is in sleidregt altijd in gropejes tege idereen die er niet vandaan kom ik was gewoon uitgaan daarquote:Op zondag 31 juli 2011 19:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat heb je gedaan 20 man komen niet zomaar op je af of overdrijf je nu is je rectum al hersteld trouwens wanneer was dit man zo ga je toch niet o met amenth
kom dan kk zwerver ik maak je kapotquote:Op zondag 31 juli 2011 19:11 schreef amenth het volgende:
[..]
top man ik ben door 20 man i nelkaar geslagen en pak ze nu nog 1 voor 1 terug dus kom maar
Wat bedoel je met 'moeilijk doen'? Zolang je documenten in orde zijn zullen er geen problemen ontstaan, lijkt me.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:53 schreef dvdfreak het volgende:
Wie reist er alleen maar met zijn ned paspoort naar Turkije en doe ze daar moeilijk bij de douane?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |