Dit. Ook vaak zat dat een trucker z'n vrachtwagen ervoor gooit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:50 schreef geelkuikentje het volgende:
Mensen die inhalen over de vluchtstrook bij files verdienen iets wat ik beter hier niet kan posten, zwaar irritant. Dan ga ik dus als ik op de rechterbaan rij half op de vluchtstrook staan.
Alsof hij het alfa-mannetje van de snelweg isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit. Ook vaak zat dat een trucker z'n vrachtwagen ervoor gooit.
Eh.. nee. omdat die gasten geen fuck om hun vrachtwagen geven en omdat een vrachtwagen meestal vrolijk kan doorrijden als er een auto achterop klapt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof hij het alfa-mannetje van de snelweg is.
Een nekschot bedoel je ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:50 schreef geelkuikentje het volgende:
Mensen die inhalen over de vluchtstrook bij files verdienen iets wat ik beter hier niet kan posten, zwaar irritant. Dan ga ik dus als ik op de rechterbaan rij half op de vluchtstrook staan.
goeie post dit!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:51 schreef Rumille het volgende:
Weet je wat je zou moeten doen? Met 100 km/h tegen een boom aanrijden, dan ligt die boom helemaal uit de grond, super grappig
Waarom zou die een fuck geven als 'ie maar 80 km/u gaat. Semi-alfamannetjesgedrag dusquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eh.. nee. omdat die gasten geen fuck om hun vrachtwagen geven en omdat een vrachtwagen meestal vrolijk kan doorrijden als er een auto achterop klapt.
Na toen ik 18 was haalde ik mijn rijbewijs en deed alles wat ik geleerd had in de les.. dat werd natuurlijk steeds minder en ging toch steeds wat harder rijden, wat mij de nodige bekeuringen opleverden. Toen ging ik oppeens bij de Politie werken en toen kreeg ik nog meer rijinstructies.. toen werd het wat minder:).hard rijden dan want ik moest ze toch echt allemaal zelf betalen:)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:49 schreef amenth het volgende:
wat voor goeie acties heb jij allemaal uitgehaald in je auto? ik reed vroeger altijd over vlcuhtstrook in files haha hoorde dat hoge boete was dus ben er maar mee gestoptook rechts inhalen als er zon slome vrouw onnodig links rijd en dan er voor gaan rijden en je ruiten sproeie znodat alles op haar raam komt hoort bij me favoriete acties
ik moest lachenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:59 schreef Archibaltus het volgende:
Op de snelweg op de rechter rijbaan rijden en laat je je bijrijder je stuur vasthouden en dan met beide handen voor je gezicht naar links door je raam kijken.....of de stoel naar achter zetten en net doen alsof je slaapt
Die gezichten van de mensen die je inhalen hahahaa.
Coban anywhere ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:23 schreef SpermaDonor het volgende:
Zojuist mij overkomen:
Kom terug van het werk, dus denk ff makkelijk en snel een broodje halen bij Doner Company op het station hier in Hilversum.
Ik parkeer mijn auto loop naar binnen en bestel rustig mijn broodje, eindelijk klaar loop ik naar buiten is mijn auto achteruit gereden klem tegen een taxi aan![]()
Formulieren ingevuld voor verzekering, kom ik thuis ben ik mijn broodje vergeten mee te nemen die ik op het dak had laten liggen van mijn auto.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:51 schreef Rumille het volgende:
Weet je wat je zou moeten doen? Met 100 km/h tegen een boom aanrijden, dan ligt die boom helemaal uit de grond, super grappig
ga dat broodje van je auto halen dan!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:23 schreef SpermaDonor het volgende:
Zojuist mij overkomen:
Kom terug van het werk, dus denk ff makkelijk en snel een broodje halen bij Doner Company op het station hier in Hilversum.
Ik parkeer mijn auto loop naar binnen en bestel rustig mijn broodje, eindelijk klaar loop ik naar buiten is mijn auto achteruit gereden klem tegen een taxi aan![]()
Formulieren ingevuld voor verzekering, kom ik thuis ben ik mijn broodje vergeten mee te nemen die ik op het dak had laten liggen van mijn auto.
Coban?quote:
Dat ligt er dus niet meer opquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:31 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
ga dat broodje van je auto halen dan!!
Als je achterop een fiets zit die pak en beet 20km/u rijdt en daarvan springt breek je al zowat je poten .quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:33 schreef Aestivate het volgende:
Ik stap altijd uit als ik 100km/h op de snelweg rijd. Super lache elke keer wel vaak de deur kapot en been gebroken, maar wel lol.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:36 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Als je achterop een fiets zit die pak en beet 20km/u rijdt en daarvan springt breek je al zowat je poten .
Had ik laatst ook een keer gehad toen ik de sprinter van mijn werk meenam, die deur moet je van binnen op slot doen anders gaat ie open tijdens het rijden, dus ik wil remmen bij het stoplicht vliegt mijn deur open (vegeten op slot te doen)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:53 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
ik zit pas aan het bier sinds 21:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet nog beginnenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:54 schreef weerstandje het volgende:
[..]
ik zit pas aan het bier sinds 21:00
Ben je jaloers dat jij als enigste hier in dit topic geen auto hebt ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Verzameltopic voor toetsenbordhelden zonder auto.
nu ben ik wel benieuwdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:37 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat jij als enigste hier in dit topic geen auto hebt ofzo?
Moet je mijn auto zien dan?
VW Caddy, en sinds vandaag met een kras en deukjequote:
Heb geen flits op mijn telefoon, dus post hem morgen nog wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:38 schreef weerstandje het volgende:
[..]
nu ben ik wel benieuwd![]()
tevens mijn 1000e post
grgr
Jammer dat het nooit is misgegaanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:49 schreef amenth het volgende:
wat voor goeie acties heb jij allemaal uitgehaald in je auto? ik reed vroeger altijd over vlcuhtstrook in files haha hoorde dat hoge boete was dus ben er maar mee gestoptook rechts inhalen als er zon slome vrouw onnodig links rijd en dan er voor gaan rijden en je ruiten sproeie znodat alles op haar raam komt hoort bij me favoriete acties
Stoer.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 05:33 schreef amenth het volgende:
net weer knetter stoned heel wuid holland doorgereden was weer leuk morgen zomercarnival zet de auto op blaak
Trollende turk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 05:33 schreef amenth het volgende:
net weer knetter stoned heel wuid holland doorgereden was weer leuk morgen zomercarnival zet de auto op blaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook geen auto, dus hij is niet de enige.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:37 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat jij als enigste hier in dit topic geen auto hebt ofzo?
Moet je mijn auto zien dan?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:46 schreef Meike26 het volgende:
Vroeger veel kilometers gereden. Rijdt je op de rechterbaan, word je ingehaald door vakantiegangers waarvan de bijrijder slaapt...
Gewoon een keer claxoneren en kijken hoe die persoon wakker word, is goud waard![]()
Soms was ik in een vrolijke bui en nu kunnen katten de combi tussen mensen en auto's niet echt begrijpen. Ben zelf een kattenliefhebber, maar soms kan je wel met ze lachen door ze te laten schrikken: Rijdt je door een woonwijk en ligt er kat op een auto te slapen, gewoon raampje open draaien en hard : Pggggiew tegen de kat roepen. Wel even wachten op de eigenaar van de auto om het spannend te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!
Ne mutlu Türküm diyene
Jij die iemand anders durft tequote:
ik ook vooral snachts 230 rijden enzo mn droom is keer bij wegmisbruikers te komenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:42 schreef Wumb0 het volgende:
Ik haal nooit zo heel veel uit op de weg. Het enige wat ik vaak overtreed is het snelheidslimiet...
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:33 schreef shifto het volgende:
Vrachtwagen inhalen, ervoor rijden, en dan langzamer gaan, na een tijdje gaat de vrachtwagen je proberen in te halen en dan moet je zijn snelheid aanhouden en naast hem blijven rijden. Vinden de mensen achter je altijd zo leuk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat the fuckquote:Op zondag 31 juli 2011 22:03 schreef vieze_freddie het volgende:
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
begrijpelijkquote:Op zondag 31 juli 2011 22:14 schreef Biogarde het volgende:
Ik zag vanmiddag een originele M3. Ik vond 'm sexy en wilde tegen die auto aan fappen.
Ik zag een Ferrari die mij inhaaldequote:Op zondag 31 juli 2011 22:14 schreef Biogarde het volgende:
Ik zag vanmiddag een originele M3. Ik vond 'm sexy en wilde tegen die auto aan fappen.
All wheel drivequote:Op zondag 31 juli 2011 22:15 schreef Grielen het volgende:
In de sneeuw iedereen inhalen die zo angstig vooruit kroop met hun voorwiel- of achteraangedreven auto'tjes. Dat was het asociale vertoon in de winter. (Daar rij je dan met je pauper-BMW, iets te veel gas in de bocht en je glijdt)
Ik heb ook mijn sociale kant: Auto's die van de weg afgegleden waren uit de berm slepen. Gewoon, even op mijn vrije dag door de polder mensen redden. All-wheel-drive
Superioriteit niet erkennen wanneer het je gewoon uit staat te lachenquote:
Als voorbijkomen bij wegmisbruikers goed is voor je status wil ik niet weten in wat voor sociale circuits jij rondhangt. Mijn God wat een armoede, en ik vind je nog wel zo'n bazenuserquote:Op zondag 31 juli 2011 15:45 schreef amenth het volgende:
[..]
kan iedereen me waggie zien en goed voor je status
Snor, luister. Hij was zooooo sexy. Hoogtoerig gejankquote:
Amenth een bazenuser vindenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:18 schreef tarantism het volgende:
[..]
Als voorbijkomen bij wegmisbruikers goed is voor je status wil ik niet weten in wat voor sociale circuits jij rondhangt. Mijn God wat een armoede, en ik vind je nog wel zo'n bazenuser
http://www.subaru.com/engineering/all-wheel-drive.htmlquote:Op zondag 31 juli 2011 22:19 schreef tarantism het volgende:
[..]
dat is inclusief het reservewiel waarschijnlijk![]()
hoi "pimmetje"quote:
waar denk je dat AWD voor staat?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:19 schreef tarantism het volgende:
[..]
dat is inclusief het reservewiel waarschijnlijk![]()
Als ik over 2 jaar m'n rijbewijs heb:quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:48 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Als ik over 2 jaar m'n rijbewijs heb:
[ afbeelding ]
Beter dan zo'n turkenbak.quote:
einzquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:51 schreef Rumille het volgende:
Die is goedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:51 schreef Rumille het volgende:
C30.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef krokdown het volgende:
[..]
turkenauto's
rijd je volvo is het een lelijke, koop een c30. of xc 90
Die gaan langer mee dan een BMW.quote:
Rijden in een afgetrapte BMW is geen klasse..quote:Op zondag 31 juli 2011 23:37 schreef amenth het volgende:
dus? beter in een klasse auto rijden 5 jaar dan 15 jaar in een volvo
quote:HILDESHEIM - Automobilisten in een kilometerslange file met stilstaand verkeer in twee richtingen op een snelweg bij het Noord-Duitse Hildesheim raakten zo gefrustreerd, dat ze het heft in eigen hand namen.
Ze knipten een 2 meter breed stuk uit een metalen hek met tralies en reden via de vluchtstrook naar een naastgelegen rijksweg. Dat heeft de politie zondag bekendgemaakt, meldden Duitse media.
Een politie woordvoerder zei verbaasd te zijn dat automobilisten met dergelijk gereedschap onderweg zijn. Volgens de politie is het niet meer te achterhalen wie precies verantwoordelijk is voor het creëren van de illegale omleiding.
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Rijden in een afgetrapte BMW is geen klasse..
Volvo's daarintegen zijn gewoon goede degelijke auto's
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:57 schreef vieze_freddie het volgende:
Ik had een keer een beeldje gekocht bij zon kansloos figuur op de markt.
Toen had ik dat beeldje neergezet en er overheen gereden.
Dus die gozer zo me beeldje wat doe je
Dus ik zeg ja ik heb er toch voor betaald hehehe
Hahaha mijne ook welquote:Op zondag 31 juli 2011 15:09 schreef amenth het volgende:
[..]
ik ook vooral snachts 230 rijden enzo mn droom is keer bij wegmisbruikers te komen
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:15 schreef Grielen het volgende:
In de sneeuw iedereen inhalen die zo angstig vooruit kroop met hun voorwiel- of achteraangedreven auto'tjes. Dat was het asociale vertoon in de winter. (Daar rij je dan met je pauper-BMW, iets te veel gas in de bocht en je glijdt)
Ik heb ook mijn sociale kant: Auto's die van de weg afgegleden waren uit de berm slepen. Gewoon, even op mijn vrije dag door de polder mensen redden. All-wheel-drive
deze gisternacht gedaan op a15 was wel lache werd wel lastig toen die af ging remme 30 rijdequote:Op zondag 31 juli 2011 16:33 schreef shifto het volgende:
Vrachtwagen inhalen, ervoor rijden, en dan langzamer gaan, na een tijdje gaat de vrachtwagen je proberen in te halen en dan moet je zijn snelheid aanhouden en naast hem blijven rijden. Vinden de mensen achter je altijd zo leuk.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:19 schreef Superslechterik het volgende:
Tijdens het in de file staan:
Kies 1 liedje bijvoorbeeld (Imperial march, batman theme, ik heb zo waanzinnig gedroomd, eye of the tiger, adams family theme etc), alle ramen op, volume vol open en nummer op repeat laten staan, ook als mensen gaan zeuren, stug blijven volhouden.
hier heb je vooral jezelf mee, lijkt mij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:19 schreef Superslechterik het volgende:
Tijdens het in de file staan:
Kies 1 liedje bijvoorbeeld (Imperial march, batman theme, ik heb zo waanzinnig gedroomd, eye of the tiger, adams family theme etc), alle ramen op, volume vol open en nummer op repeat laten staan, ook als mensen gaan zeuren, stug blijven volhouden.
Zie het als oefening om je agressiviteit te beheersen na een kwartier,quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:22 schreef krokdown het volgende:
[..]
hier heb je vooral jezelf mee, lijkt mij.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:30 schreef Superslechterik het volgende:
Wat ook leuk is, is om een grote piratenvlag aan je auto vast te maken, boxjes op het dak van je auto en alleen maar dit liedje te draaien.
Dit wel minimaal een jaar volhouden.
Pluspunt: piraten hoeven zich niet aan de verkeersregels te houden.
Geen mooie auto. Maar ik doe er dan ook niet stoer over en ik zeg niet dat ik "mensen voorbij blaas". Dat je in een fiat punto rijdt moet je zelf weten, maar dat je het ook nog een grove auto vindt, dat gaat wat ver.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:25 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
En in wat voor auto rij jij dan?
Als mensen zeggen dat zo'n auto niet fatsoenlijk op de snelweg mee kunnen komen, dan laat ik ze graag zien dat een zo'n simpel autootje makkelijk meekan. En een grove auto is het niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:27 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Geen mooie auto. Maar ik doe er dan ook niet stoer over en ik zeg niet dat ik "mensen voorbij blaas". Dat je in een fiat punto rijdt moet je zelf weten, maar dat je het ook nog een grove auto vindt, dat gaat wat ver.
In een M3 heb je wat dat betreft natuurlijk wel meer recht van spreken.
Tuurlijk kun je prima "meekomen" op de snelweg. Elke normale auto rijdt gewoon 130. Dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:41 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Als mensen zeggen dat zo'n auto niet fatsoenlijk op de snelweg mee kunnen komen, dan laat ik ze graag zien dat een zo'n simpel autootje makkelijk meekan. En een grove auto is het niet.
Maar sommige denken dus dat het niet kanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:50 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je prima "meekomen" op de snelweg. Elke normale auto rijdt gewoon 130. Dat is het probleem niet.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:30 schreef Superslechterik het volgende:
Wat ook leuk is, is om een grote piratenvlag aan je auto vast te maken, boxjes op het dak van je auto en alleen maar dit liedje te draaien.
Dit wel minimaal een jaar volhouden.
Pluspunt: piraten hoeven zich niet aan de verkeersregels te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |