deze gisternacht gedaan op a15 was wel lache werd wel lastig toen die af ging remme 30 rijdequote:Op zondag 31 juli 2011 16:33 schreef shifto het volgende:
Vrachtwagen inhalen, ervoor rijden, en dan langzamer gaan, na een tijdje gaat de vrachtwagen je proberen in te halen en dan moet je zijn snelheid aanhouden en naast hem blijven rijden. Vinden de mensen achter je altijd zo leuk.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:19 schreef Superslechterik het volgende:
Tijdens het in de file staan:
Kies 1 liedje bijvoorbeeld (Imperial march, batman theme, ik heb zo waanzinnig gedroomd, eye of the tiger, adams family theme etc), alle ramen op, volume vol open en nummer op repeat laten staan, ook als mensen gaan zeuren, stug blijven volhouden.
hier heb je vooral jezelf mee, lijkt mij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:19 schreef Superslechterik het volgende:
Tijdens het in de file staan:
Kies 1 liedje bijvoorbeeld (Imperial march, batman theme, ik heb zo waanzinnig gedroomd, eye of the tiger, adams family theme etc), alle ramen op, volume vol open en nummer op repeat laten staan, ook als mensen gaan zeuren, stug blijven volhouden.
Zie het als oefening om je agressiviteit te beheersen na een kwartier,quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:22 schreef krokdown het volgende:
[..]
hier heb je vooral jezelf mee, lijkt mij.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:30 schreef Superslechterik het volgende:
Wat ook leuk is, is om een grote piratenvlag aan je auto vast te maken, boxjes op het dak van je auto en alleen maar dit liedje te draaien.
Dit wel minimaal een jaar volhouden.
Pluspunt: piraten hoeven zich niet aan de verkeersregels te houden.
Geen mooie auto. Maar ik doe er dan ook niet stoer over en ik zeg niet dat ik "mensen voorbij blaas". Dat je in een fiat punto rijdt moet je zelf weten, maar dat je het ook nog een grove auto vindt, dat gaat wat ver.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:25 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
En in wat voor auto rij jij dan?
Als mensen zeggen dat zo'n auto niet fatsoenlijk op de snelweg mee kunnen komen, dan laat ik ze graag zien dat een zo'n simpel autootje makkelijk meekan. En een grove auto is het niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:27 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Geen mooie auto. Maar ik doe er dan ook niet stoer over en ik zeg niet dat ik "mensen voorbij blaas". Dat je in een fiat punto rijdt moet je zelf weten, maar dat je het ook nog een grove auto vindt, dat gaat wat ver.
In een M3 heb je wat dat betreft natuurlijk wel meer recht van spreken.
Tuurlijk kun je prima "meekomen" op de snelweg. Elke normale auto rijdt gewoon 130. Dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:41 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Als mensen zeggen dat zo'n auto niet fatsoenlijk op de snelweg mee kunnen komen, dan laat ik ze graag zien dat een zo'n simpel autootje makkelijk meekan. En een grove auto is het niet.
Maar sommige denken dus dat het niet kanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:50 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je prima "meekomen" op de snelweg. Elke normale auto rijdt gewoon 130. Dat is het probleem niet.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:30 schreef Superslechterik het volgende:
Wat ook leuk is, is om een grote piratenvlag aan je auto vast te maken, boxjes op het dak van je auto en alleen maar dit liedje te draaien.
Dit wel minimaal een jaar volhouden.
Pluspunt: piraten hoeven zich niet aan de verkeersregels te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |