waar denk je dat AWD voor staat?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:19 schreef tarantism het volgende:
[..]
dat is inclusief het reservewiel waarschijnlijk![]()
Als ik over 2 jaar m'n rijbewijs heb:quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:48 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Als ik over 2 jaar m'n rijbewijs heb:
[ afbeelding ]
Beter dan zo'n turkenbak.quote:
einzquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:51 schreef Rumille het volgende:
Weet je wat je zou moeten doen? Met 100 km/h tegen een boom aanrijden, dan ligt die boom helemaal uit de grond, super grappig
Die is goedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:51 schreef Rumille het volgende:
Weet je wat je zou moeten doen? Met 100 km/h tegen een boom aanrijden, dan ligt die boom helemaal uit de grond, super grappig
C30.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef krokdown het volgende:
[..]
turkenauto's
rijd je volvo is het een lelijke, koop een c30. of xc 90
Die gaan langer mee dan een BMW.quote:
Rijden in een afgetrapte BMW is geen klasse..quote:Op zondag 31 juli 2011 23:37 schreef amenth het volgende:
dus? beter in een klasse auto rijden 5 jaar dan 15 jaar in een volvo
quote:HILDESHEIM - Automobilisten in een kilometerslange file met stilstaand verkeer in twee richtingen op een snelweg bij het Noord-Duitse Hildesheim raakten zo gefrustreerd, dat ze het heft in eigen hand namen.
Ze knipten een 2 meter breed stuk uit een metalen hek met tralies en reden via de vluchtstrook naar een naastgelegen rijksweg. Dat heeft de politie zondag bekendgemaakt, meldden Duitse media.
Een politie woordvoerder zei verbaasd te zijn dat automobilisten met dergelijk gereedschap onderweg zijn. Volgens de politie is het niet meer te achterhalen wie precies verantwoordelijk is voor het creëren van de illegale omleiding.
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Rijden in een afgetrapte BMW is geen klasse..
Volvo's daarintegen zijn gewoon goede degelijke auto's
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:57 schreef vieze_freddie het volgende:
Ik had een keer een beeldje gekocht bij zon kansloos figuur op de markt.
Toen had ik dat beeldje neergezet en er overheen gereden.
Dus die gozer zo me beeldje wat doe je
Dus ik zeg ja ik heb er toch voor betaald hehehe
Hahaha mijne ook welquote:Op zondag 31 juli 2011 15:09 schreef amenth het volgende:
[..]
ik ook vooral snachts 230 rijden enzo mn droom is keer bij wegmisbruikers te komen
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:15 schreef Grielen het volgende:
In de sneeuw iedereen inhalen die zo angstig vooruit kroop met hun voorwiel- of achteraangedreven auto'tjes. Dat was het asociale vertoon in de winter. (Daar rij je dan met je pauper-BMW, iets te veel gas in de bocht en je glijdt)
Ik heb ook mijn sociale kant: Auto's die van de weg afgegleden waren uit de berm slepen. Gewoon, even op mijn vrije dag door de polder mensen redden. All-wheel-drive
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |