Eens, ik lees liever iets op papier. De nostalgie van het lezen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Milieuvervuiling, dat zou je als linkse erger moeten vinden
Dat dus. Daarbij neem je het dan ook beter in je op.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eens, ik lees liever iets op papier. De nostalgie van het lezen.
internetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
Is er een database waarin je naar ebooks kunt zoeken>
Google.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
Is er een database waarin je naar ebooks kunt zoeken>
Waar heb je die onzin vandaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat dus. Daarbij neem je het dan ook beter in je op.
Aannamequote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Google.
En hier http://mises.org/literature.aspx
[..]
Waar heb je die onzin vandaan?
Dan gebruik je de Telegraaf toch om je kont af te vegen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb vandaag de elsevier niet gekregen gvd
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik speel het spel al 7 jaar en ik heb het spel van ruim 1000 players per 5 min naar 100 players (nu) zien gaan. Het is echt achteruit gegaan.
Ik geloof dat ik al eens gepleit heb voor de standrechtelijke executie van mensen die dit soort taal bezigen.quote:
Mijn buurvrij brengt zo nu en dan de volkskrant als ze die uit heeft, dus we zijn al voorzienquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan gebruik je de Telegraaf toch om je kont af te vegen?
Hihi, meer reizen.quote:
Zit er dan asbest en tapijt tussen of gewoon tabak licensed by philip morris? Jij rookte toch enkel sigaren?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hihi, meer reizen.
1.60 per pakje.
Zeg niet dat het namaakspul is wat je van je Poolse schilder hebt overgenomen? Na 2 pakjes heb je een volgroeid longcarcinoom.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hihi, meer reizen.
1.60 per pakje.
Ja op het vliegveld zit altijd in de vertrekhal een of andere neger uit Somalie met wat eigengemaakte sigaretten inderdaad, good thinking.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zit er dan asbest en tapijt tussen of gewoon tabak licensed by philip morris? Jij rookte toch enkel sigaren?
Whats your point, wil je flink inslaan dan kan dat toch niet op een vliegveld. Dus je moet het toch op je bestemming halen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja op het vliegveld zit altijd in de vertrekhal een of andere neger uit Somalie met wat eigengemaakte sigaretten inderdaad, good thinking.
Ik zie hem al zitten, naast de Oost-Europese hoertjes.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja op het vliegveld zit altijd in de vertrekhal een of andere neger uit Somalie met wat eigengemaakte sigaretten inderdaad, good thinking.
Waarom zou je dat doen, die mag je dan niet mee terug nemen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Whats your point, wil je flink inslaan dan kan dat toch niet op een vliegveld. Dus je moet het toch op je bestemming halen.
Hehe, dan heb je meer waar voor je geld om toch voor die sigaretten te gaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie hem al zitten, naast de Oost-Europese hoertjes.
Dat heb je zo te lezen helemaal niet nodig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:57 schreef Monidique het volgende:
Peuken, wijn, Civ, pasta, zeg het maar, is er vanavond nog wat op tv?
Ben net 19quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe, dan heb je meer waar voor je geld om toch voor die sigaretten te gaan.
Kan niet tippen aan castricum.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:00 schreef robin007bond het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)ltv_doet_zomerc.html
Dus dan maar naar de Oostblokhoertjes wil je zeggen?quote:
Wat is een buurvrij?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn buurvrij brengt zo nu en dan de volkskrant als ze die uit heeft, dus we zijn al voorzien
Jij hebt toch ook een archos 101 tablet, tenminste dat zag ik jou ergens in een random topic posten?
Mag....geen.....nare....opmerkingen....maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus dan maar naar de Oostblokhoertjes wil je zeggen?
Moeilijk hè.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mag....geen.....nare....opmerkingen....maken.
Spuit 11quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
Ik haat jullie.
En dan met name php en VS.
Doei!
Kom maar hier Bubba, ik laat je mij nog wel meer haten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
Ik haat jullie.
En dan met name php en VS.
Doei!
Dat is de fameuze spuit 11 leus verkeerd gebruiken, mn beste.quote:
Hihi ik heb 'm gister nog gebruikt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is de fameuze spuit 11 leus verkeerd gebruiken, mn beste.
Toch niet weer die cd van Celine Dion.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom maar hier Bubba, ik laat je mij nog wel meer haten.
Hap niet zo kind. Hup, onder de douche en pyjama aan jij.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is de fameuze spuit 11 leus verkeerd gebruiken, mn beste.
DOE HET NIET!quote:
So what? Ik ben zelf ook een plebejer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
DOE HET NIET!
De bouwvak is begonnen, alle kroegen zitten vol met.... plebejers.
Dat is corrigeren, niet happenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hap niet zo kind. Hup, onder de douche en pyjama aan jij.
Suit yourself, maar als jouw ideale omgeving is zitten tussen 20 werknemers van een of ander bouwbedrijf die strontlam zijn, be my guest.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
So what? Ik ben zelf ook een plebejer.
Live in Las Vegas.quote:
Sjezus, zoiets kijk je tenminste in HD.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Live in Las Vegas.
En het is DVD.
Oh ja da's waar ook. Bedankt voor de waarschuwing!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
DOE HET NIET!
De bouwvak is begonnen, alle kroegen zitten vol met.... plebejers.
Aldus de user die een avondje tegen de reet aandansen van een gozer in de club beschouwt als een succesvol avondje uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Suit yourself, maar als jouw ideale omgeving is zitten tussen 20 werknemers van een of ander bouwbedrijf die strontlam zijn, be my guest.
Plebejers zijn rechts.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
So what? Ik ben zelf ook een plebejer.
Werkelijk?quote:
Boeiend, blu-ray is ook DVD.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sjezus, zoiets kijk je tenminste in HD.
Damn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aldus de user die een avondje tegen de reet aandansen van een gozer in de club beschouwt als een succesvol avondje uit.
quote:
Jaha, alle kroegen zitten vol met hun "bedrijfsfeestje", wees gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ja da's waar ook. Bedankt voor de waarschuwing!
Ik zou dat voor me houden als ik jou was.quote:
Leuk plaatje inderdaad. Kreeg het laatst niet uit mn kop.quote:
Nah, ik moet ook met zo'n hoofd rondlopen. Acceptatie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zou dat voor me houden als ik jou was.
Mijn stamkroeg niet joh. Dat is een nogal linkse kroeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jaha, alle kroegen zitten vol met hun "bedrijfsfeestje", wees gewaarschuwd.
Als daar kakkers binnenkomen, worden die dan ook naar buiten getremd?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn stamkroeg niet joh. Dat is een nogal linkse kroeg.
Hockey-boys rennen gelijk huilend naar buiten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als daar kakkers binnenkomen, worden die dan ook naar buiten getremd?
Zo, dat was een flinke marteling van 4 minuten. rijmelarij van lik me vestje.quote:
In meinem armen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hockey-boys rennen gelijk huilend naar buiten.
Grappenmaker, die Erikquote:
Is het zo onwelriekend in die kroeg?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hockey-boys rennen gelijk huilend naar buiten.
Jij weet niet hoe ik eruit ziequote:
We sturen gewoon zo'n kraker die naar een twee maanden oude gymtas ruikt op jou af.quote:
Was für ein scheiss...quote:
Ik wist niet dat krakers ook hockey spelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We sturen gewoon zo'n kraker die naar een twee maanden oude gymtas ruikt op jou af.
Dat moet je aan VS vragen, die staat elke week kwijlend aan de rand van het veld.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat krakers ook hockey spelen.
Hoezo, wil je hem dood ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We sturen gewoon zo'n kraker die naar een twee maanden oude gymtas ruikt op jou af.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat moet je aan VS vragen, die staat elke week kwijlend aan de rand van het veld.
Pf, alsof mensen hier hockey spelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat moet je aan VS vragen, die staat elke week kwijlend aan de rand van het veld.
Zo moeilijk was die nou toch ook weer niet?quote:
Gaat heen en vermenigvuldig u.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo moeilijk was die nou toch ook weer niet?
Maar goed, adieu.
quote:
De Planeet Venus?quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt beter weer gaan blaffen als een linkse gekkie. Je grapjes zijn om in slaap te vallenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je vriend van iemand die ik ook in mijn lijst heb ofzo?quote:
Ik kan niet normaal typen, buurvrouw bedoelde ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is een buurvrij?
En nee, ik heb een Archos 70 tablet.
Normaal toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
Jezustering, als je vanaf 1 juni meer dan 50km/h te hard rijdt ben je je rijbewijs meteen voor 2 maanden kwijt. Achterlijke tyfushonden.![]()
Dan wordt het maar eens tijd om mijn rijbewijs om te wisselen voor een Duits exemplaar.
Dat ding was vanmiddag al bezig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:46 schreef Mutant01 het volgende:
Serieus, ik kan geen helikopter meer horen, wat is dit!!!
En terecht. Moordenaars op vier wielen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
Jezustering, als je vanaf 1 juni meer dan 50km/h te hard rijdt ben je je rijbewijs meteen voor 2 maanden kwijt. Achterlijke tyfushonden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |