Zit je weer aan de halve liters in de treinquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:45 schreef remlof het volgende:
Pissen in een intercity op volle snelheid blijft lachen
Wat begrijp jij niet aan het woord "zo"?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan het woord ''zo''?
Dat ik niet ''zo'' idioot als jou ben. Toidlich?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan het woord "zo"?
Je uitleg klopt namelijk niet.
Haha.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:46 schreef von_Preussen het volgende:
Hihi, stuurt Erik naaktfoto's rond per DM? Of toch de verloren gewaande stadhoudersbrief van Benno?
Hier hangen overal die posters. Even kijken of ik iemand kan regelen.quote:
Dan behoor je er een apostrof op te zetten, mijn niet zo wijze vriend.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ik niet ''zo'' idioot als jou ben. Toidlich?
Jaja..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha.
Neuh, ik zei tegen iemand dat als PHP gaat drinken hij zo weg is, gezien zijn flitsende start. Kan me nog die parels van topics herinneren op de late avond. Alleen klikte ik op het verkeerde icoontje.
[..]
Hier hangen overal die posters. Even kijken of ik iemand kan regelen.
Met een "d" schat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:51 schreef von_Preussen het volgende:
Wordt met Toidlich het Duitse 'Deutlich' bedoelt?
Erlebnisurlaub!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:51 schreef von_Preussen het volgende:
Wordt met Toidlich het Duitse 'Deutlich' bedoelt?
Hoe raad je het?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Zit je weer aan de halve liters in de trein
Ben van mening dat het toch met een 't' is lieverd, gaarne krijg ik een correctie in de vorm van een woordenboek.quote:
Selbstverständlich mein Freund.quote:
Lame, Nederlands woordenboek geeft D aan, Duits T.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben van mening dat het toch met een 't' is lieverd, gaarne krijg ik een correctie in de vorm van een woordenboek.
Volgens mij hadden we al eens gesteld dat iemand hier niet zo blind moest varen op z'n woordenboek.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lame, Nederlands woordenboek geeft D aan, Duits T.
Neu, maar lame dat woordenboeken van verschillende naties andere draaien geven aan woorden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we al eens gesteld dat iemand hier niet zo blind moest varen op z'n woordenboek.
Maar ik hou nog steeds van je hoor!
Ah, je bent toch niet jaloers geworden op m'n wederhelft he?quote:
Ik heb een abbo op de foutmijn. FB is daar wel geschikt voorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, je bent toch niet jaloers geworden op m'n wederhelft he?![]()
Hehe,
Ik bedenk me net dat POL-mof rijmt op rem-lof.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu, maar lame dat woordenboeken van verschillende naties andere draaien geven aan woorden.
Ik bedoel niet qua uitleg maar qua spelling.
quote:
WOW zeker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |