Dit doe je maar achter de schermen. Semi lollig te doenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
De vraag is wat gebeurt eerder, dat de USA z'n AAA rating kwijtraakt of php z'n postrechten op FOK!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moeten ze in Amsterdam ook eens gaan doen. Nu word je om 24:00 of 1 uur van het terras geschopt en om 2 a 3 uur kan de tent dicht.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
De vraag is wat gebeurt eerder, dat de USA z'n AAA rating kwijtraakt of php z'n postrechten op FOK!
Ja, het is ook te dom voor woorden. Toen het zo warm is in april, zat je lekker om 01:00 buiten in korte broek, kon je weer naar binnen verkassen omdat de politie anders bonnen uit ging schrijven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
_!
Zelfs hier in het boerse Oost gaan ze pas sluiten tegen 5, terras mag je tot st. Juttemis op zitten.
Wat een betuttelend gedoe zeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, het is ook te dom voor woorden. Toen het zo warm is in april, zat je lekker om 01:00 buiten in korte broek, kon je weer naar binnen verkassen omdat de politie anders bonnen uit ging schrijven.
Vroeger mocht je ook niet staan 's avonds buiten met een biertje. Volgens mij is dat er nu uit.
Ja, Job heeft wat mooie dingen op zijn geweten
Met een beetje mazzel heb ik de hele reis T-mobile Hotspot dankzij de NSquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
Remlof, heb jij je hotspot momentje voor vandaag weer gehad?
Ik ben dan ook een zwerver.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat een betuttelend gedoe zeg.
Jullie worden behandeld als bij ons de zwervers.
Een beetje IT'er heeft overal 3G.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heb ik de hele reis T-mobile Hotspot dankzij de NS
Maak je geen zorgen, dat gebeurt ook, maar soms komt er toch iets naar buiten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit doe je maar achter de schermen. Semi lollig te doen
Heel mooi dat jij er zoveel van af weet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heb ik de hele reis T-mobile Hotspot dankzij de NS
Edoch, een zwerver met een dubbele achternaam staat nog immer boven het plebs.quote:
We zien je op de meet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, dat gebeurt ook, maar soms komt er toch iets naar buiten.
Ga je weer de held uithangen?quote:
Ancien pauvrequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Edoch, een zwerver met een dubbele achternaam staat nog immer boven het plebs.
Nee joh, ik ben maar een onbeduidend knulletjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben zo bang van het agressieve optreden van enkelen hier dat ik echt niet durf.
Geeft niks, we zijn toch allemaal introverte idioten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben zo bang van het agressieve optreden van enkelen hier dat ik echt niet durf.
Dat sowieso. Maar via zo'n hotspot gaat het niet van je datategoed af.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een beetje IT'er heeft overal 3G.
Terecht ook. Ik ben soms ook bang van mezelf.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:
Ik biedt me aan als persoonlijk lijfwacht.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die heel erg stil in een hoekje sigaren roken, godendranken drinken en de grootste lol hebben?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niks, we zijn toch allemaal introverte idioten.
Goh, we hebben wel veel gemeenschappelijkhedenquote:
Oh, dan durf ik ook wel te komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die heel erg stil in een hoekje sigaren roken, godendranken drinken en de grootste lol hebben?
Check!
Geen idee, ik ken dat Jokui spot niet. Ik gebruikte een één of ander ander gratis appje om m'n Android tablet met m'n Nokia te tetheren, heb ik geloof ik nog gepost in het Nokia 5800 topic in DIG.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heel mooi dat jij er zoveel van af weet?
Ik heb voor mijn Nokia Jokui spot gedownload (ovi) om zodoende mijn mob te hotspotten met mijn tab. Helaas lijkt dat niet te werken met android, maar wel weer op mijn laptop. Enig idee wat het kan zijn?
Ja, jij vindt jezelf een idioot en ik vind dat ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goh, we hebben wel veel gemeenschappelijkheden
Check, de bijbehorende kogelwerend vest met staalplaten heb ik al en dan kom ik we'll met de gepantserde BMW van de zaak.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:25 schreef waht het volgende:
[..]
Ik biedt me aan als persoonlijk lijfwacht.
Ik heb een e72, het schijnt dat het via een hotspot moet lukken. En is tetheren niet nog veel trager in gebruik?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken dat Jokui spot niet. Ik gebruikte een één of ander ander gratis appje om m'n Android tablet met m'n Nokia te tetheren, heb ik geloof ik nog gepost in het Nokia 5800 topic in DIG.
Ik schakel je uit en vervolgens loop ik met v_P naar een veilig onderkomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:26 schreef Voorschrift het volgende:
Hah, ik ga v_P wel aanvallen dan, word ik tenminste besprongen.
A dirty mind is a joy forever.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:26 schreef Voorschrift het volgende:
Hah, ik ga v_P wel aanvallen dan, word ik tenminste besprongen.
Niet zo idioot als jouquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, jij vindt jezelf een idioot en ik vind dat ook.
Wat is de wereld toch mooi.
Wat een boutfilm was dat zeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:29 schreef waht het volgende:
[..]
Ik schakel je uit en vervolgens loop ik met v_P naar een veilig onderkomen.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Nee dat klopt, jij bent erger.quote:
Hehe, het is dat ik andere films van Costner wel kan waarderen.quote:
Waterworld, No way out, The Company Men, JFKquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:31 schreef waht het volgende:
[..]
Hehe, het is dat ik andere films van Costner wel kan waarderen.
Zoals Danst met Wolven.
Wat begrijp jij niet aan het woord ''zo''?quote:
Ga jij Horrible Bosses nog kijken Tem?quote:
Jazeker, ik wil hem eigenlijk in de bios zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga jij Horrible Bosses nog kijken Tem?
Draait volgens mij vanaf nu in de bios.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Jazeker, ik wil hem eigenlijk in de bios zien.
Zou hem hier niet posten, is Ethi nog om gebandquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
@Erik, ik ontving net een nogal compromiterende dm van je? Waarom?
Mooi ff kijken bij cinerama.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Draait volgens mij vanaf nu in de bios.
Een DM die iig niet voor mij bedoeld wasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:46 schreef von_Preussen het volgende:
Hihi, stuurt Erik naaktfoto's rond per DM? Of toch de verloren gewaande stadhoudersbrief van Benno?
Zit je weer aan de halve liters in de treinquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:45 schreef remlof het volgende:
Pissen in een intercity op volle snelheid blijft lachen
Wat begrijp jij niet aan het woord "zo"?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan het woord ''zo''?
Dat ik niet ''zo'' idioot als jou ben. Toidlich?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan het woord "zo"?
Je uitleg klopt namelijk niet.
Haha.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:46 schreef von_Preussen het volgende:
Hihi, stuurt Erik naaktfoto's rond per DM? Of toch de verloren gewaande stadhoudersbrief van Benno?
Hier hangen overal die posters. Even kijken of ik iemand kan regelen.quote:
Dan behoor je er een apostrof op te zetten, mijn niet zo wijze vriend.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ik niet ''zo'' idioot als jou ben. Toidlich?
Jaja..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha.
Neuh, ik zei tegen iemand dat als PHP gaat drinken hij zo weg is, gezien zijn flitsende start. Kan me nog die parels van topics herinneren op de late avond. Alleen klikte ik op het verkeerde icoontje.
[..]
Hier hangen overal die posters. Even kijken of ik iemand kan regelen.
Met een "d" schat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:51 schreef von_Preussen het volgende:
Wordt met Toidlich het Duitse 'Deutlich' bedoelt?
Erlebnisurlaub!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:51 schreef von_Preussen het volgende:
Wordt met Toidlich het Duitse 'Deutlich' bedoelt?
Hoe raad je het?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Zit je weer aan de halve liters in de trein
Ben van mening dat het toch met een 't' is lieverd, gaarne krijg ik een correctie in de vorm van een woordenboek.quote:
Selbstverständlich mein Freund.quote:
Lame, Nederlands woordenboek geeft D aan, Duits T.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben van mening dat het toch met een 't' is lieverd, gaarne krijg ik een correctie in de vorm van een woordenboek.
Volgens mij hadden we al eens gesteld dat iemand hier niet zo blind moest varen op z'n woordenboek.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lame, Nederlands woordenboek geeft D aan, Duits T.
Neu, maar lame dat woordenboeken van verschillende naties andere draaien geven aan woorden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we al eens gesteld dat iemand hier niet zo blind moest varen op z'n woordenboek.
Maar ik hou nog steeds van je hoor!
Ah, je bent toch niet jaloers geworden op m'n wederhelft he?quote:
Ik heb een abbo op de foutmijn. FB is daar wel geschikt voorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, je bent toch niet jaloers geworden op m'n wederhelft he?![]()
Hehe,
Ik bedenk me net dat POL-mof rijmt op rem-lof.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu, maar lame dat woordenboeken van verschillende naties andere draaien geven aan woorden.
Ik bedoel niet qua uitleg maar qua spelling.
quote:
WOW zeker?quote:
schaken?quote:
Is al een stuk beter, maar speel het weinigquote:
Lezen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Is al een stuk beter, maar speel het weinig
quote:
Aan wat voor literatuur kan ik denken?quote:
Je woordkeuze zegt al genoegquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:18 schreef robin007bond het volgende:
Mobstar is trouwens wel echt heel slecht
Echte bazen spelen WoW.
Er komt een reset aan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:18 schreef robin007bond het volgende:
Mobstar is trouwens wel echt heel slecht
Echte bazen spelen WoW.
Ben nu een boek aan het lezen over 'Human relations'quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aan wat voor literatuur kan ik denken?
Mijn trial is verlopen, denk er aan om abonnement te nemenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er komt een reset aan?
Heb je het gespeeld?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben nu een boek aan het lezen over 'Human relations'
Niet doen man, na de zomervakantie wordt de gehele gameplay gereset, verder verwacht ik een probate oplossing voor het aantal scripters. Wat is je ingame?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn trial is verlopen, denk er aan om abonnement te nemen
Ook robin007bond, maar volgens mij wordt er helemaal niks gereset en mij zijn die scripters me nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet doen man, na de zomervakantie wordt de gehele gameplay gereset, verder verwacht ik een probate oplossing voor het aantal scripters. Wat is je ingame?
Alsof je economie in één boek uitgelegd krijgtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Ga 'economy in one lesson' lezen!
Oordeel niet voordat je het hebt gelezenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Alsof je economie in één boek uitgelegd krijgt
Ik speel het spel al 7 jaar en ik heb het spel van ruim 1000 players per 5 min naar 100 players (nu) zien gaan. Het is echt achteruit gegaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook robin007bond, maar volgens mij wordt er helemaal niks gereset en mij zijn die scripters me nooit opgevallen.
Dan speel je op een private serverquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik speel het spel al 7 jaar en ik heb het spel van ruim 1000 players per 5 min naar 100 players (nu) zien gaan. Het is echt achteruit gegaan.
Trouwens, hij is gratis te lezen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Alsof je economie in één boek uitgelegd krijgt
E-Booksquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Trouwens, hij is gratis te lezen.
http://mises.org/books/economics_in_one_lesson_hazlitt.pd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |