Drie Zweedse sletten.quote:
Zelfs gin mes en vurrik?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik eet ze gér gewoon zo witte nie.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Drie Zweedse sletten.
Dit gaat zo'n succes worden.
Ge moe nie zo zéke, ge wit dak van u hou, ok al hedde men familiebestek kapot gemaktquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zelfs gin mes en vurrik?
godnondeju weer allemol vur niks die moeite gedoan
die verroeste zooi haajik nie besteld dus dan witte hoe ik ben; gin pardon en mee weggeneeijdquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ge moe nie zo zéke, ge wit dak van u hou, ok al hedde men familiebestek kapot gemakt
Sorry, ik hou van jequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:13 schreef Toverheks het volgende:
een naamtopic, nu voel ik me helemaal kutje
Hihiquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
die verroeste zooi haajik nie besteld dus dan witte hoe ik ben; gin pardon en mee weggeneeijd
Gewoon een linkje, of de prijs behandelenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef Lutte het volgende:
Schatties, moeten in een review over een museum ook dingen als tarieven en adres of is een linkje naar de site genoeg?Of is dat spam?
Sorry Faye, jij bent de volgendequote:
HEEL SNEL ACHTER ELKAAR HEKS!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef ValHallen het volgende:
hey hey, zeg eens heel snel achter elkaar heks!
Tarieven en een link lijkt me wel handig. Over die tarieven kun je overigens ook nog je mening spuien, of je die te hoog vind of te laag etc.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef Lutte het volgende:
Schatties, moeten in een review over een museum ook dingen als tarieven en adres of is een linkje naar de site genoeg?Of is dat spam?
ja denk het. Maar niet teveel info want dan wordt het langdradig en soai.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef Lutte het volgende:
Typen gaat echt zoveel moeilijker dan pratenquote:
op zich wel met imo. maar ligt eraan waar je die review voor schrijft en wat hun policy isquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef Lutte het volgende:
Gij zijt ok unne Brabo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Typen gaat echt zoveel moeilijker dan praten.
Waarom zeg je het zo vaak?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Kally het volgende:
HeelsnelachterelkaarheksHeelsnelachterelkaarheksHeelsnelachterelkaarheksHeelsnelachterelkaarheks
Ik zie de grap niet
Jazeker.quote:
HEKSHEKSHEKSHEKSNEUKEN.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Kally het volgende:
HeelsnelachterelkaarheksHeelsnelachterelkaarheksHeelsnelachterelkaarheksHeelsnelachterelkaarheks
Ik zie de grap niet
dat moet jij wel. Hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Kally het volgende:
Ik zie de grap niet
Graag gedaan hoor lieverdquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
dank jullie wel en Kally lekker wijf lief van je
Doe 'm even leuk de groetjes van ons!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
Zojuist Patrick wakker geWAt denk ik.
Whehehe
Johquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jazeker.
[..]
HEKSHEKSHEKSHEKSNEUKEN.
Ik wel.
quote:
Die zit toch in de USA, daar is het 6-?? uur vroeger, dus dat zal wel niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
Whehehe
Ik denk niet dat hij Patjen bedoeltquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die zit toch in de USA, daar is het 6-?? uur vroeger, dus dat zal wel niet.
Hou je mond, boven-de-rivierenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij bent geen brabo, gelderlander
KENT DAN NIEMAND NOG SARCASMEquote:
Er zijn twee Patjes. Een homo en een hetero. Een uit Brabant en een uit Denemarken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
heeeeeeee is hij zonder mij in Amerika?????quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er zijn twee Patjes. Een homo en een hetero. Een uit Brabant en een uit Denemarken.
Ach joh, mijn boetes van de NS komen ten minste aan als ik de naam van mijn dorp zegquote:
quote:
Nooooh buuuuuuuuuuurn!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ach joh, mijn boetes van de NS komen ten minste aan als ik de naam van mijn dorp zeg
En daarom hou ik zo van mijn dorpquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ach joh, mijn boetes van de NS komen ten minste aan als ik de naam van mijn dorp zeg
Waarom wil jij Jet in mijn schoot gooien, ik ben al voorzienquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
zelfs als ik jet in je schoot gooi niet eens...
Oh, het gaat echt hard tegen hard nu...quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Trouwens, waarom ben jij niet op msn?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En daarom hou ik zo van mijn dorp
zoook, waar woon jij nou?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef Zokunen het volgende:
Als het maar onder de IJssel ligt is het goed
lesboënnesquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom wil jij Jet in mijn schoot gooien, ik ben al voorzien
Geen zin.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Trouwens, waarom ben jij niet op msn?
kuch *pokequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef Zokunen het volgende:
Als het maar onder de IJssel ligt is het goed
Ik sliep nog niet!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
Whehehe
Mijn god, wat zeg je allemaal?quote:
Paardenbenen? Varkenspoten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Heeft iemand een nieuw paar benen voor me?
Die van mij zijn te klein voor jou, sorryquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een paar poten!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Faye heeft sappige dijenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Of neefjequote:
fucking geil!!!! Scharen! !!!! Nooooooh!!!! Lesbos! !!!quote:
Zal eens kijken of ik een dagje Arnhem ga doen, moet nog nieuwe schoenen halen, dus kan op zich wel een keerquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kom je nog een keer hamburgers bij me halen of hoe zit dat?
Oke, zeg een datum en tijd en ik ben erquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
fucking geil!!!! Scharen! !!!! Nooooooh!!!! Lesbos! !!!
Patrick heeft duidelijk invloed op jou.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
fucking geil!!!! Scharen! !!!! Nooooooh!!!! Lesbos! !!!
Doe maar van die Emoe-poten!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Paardenbenen? Varkenspoten?
Je zegt het maar, omdat ik je ken geef ik 15% korting. Alleen vandaag.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Patrick heeft duidelijk invloed op jou.
Hang je mobiel dan aan de laderquote:
HAHAHAHA NU MOET JE IN HET DONKER FAPPENquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HAHAHAHA NU MOET JE IN HET DONKER FAPPEN [ afbeelding ]
naar 'Lesbos 'quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, zeg een datum en tijd en ik ben er
Wat de neukquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zon, zee en strand, I'm therequote:
Ik heb geen idee, ben sowieso slecht in die familienamentermenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:24 schreef ValHallen het volgende:
Dan wordt het dus Benny en Bella S. Hoe is het met ome Benno?
Hij bedoelt een flashlight -> fleshlightquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben straks begonnen aan a game of thrones, maar viel na een paar pagina's in slaapquote:
Ik ehb dat ding gedownload, maar je kan ook op achternaam zoeken rechtsboveninquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:26 schreef Bellatrix het volgende:
Benny, hoe zoek je naar je stamboom of familie?
Een genealoog bezoeken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:26 schreef Bellatrix het volgende:
Benny, hoe zoek je naar je stamboom of familie?
Die moet ik ook nog eens gaan lezen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ben straks begonnen aan a game of thrones, maar viel na een paar pagina's in slaap
Jij Fokt! in je slaap?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ben straks begonnen aan a game of thrones, maar viel na een paar pagina's in slaap
ff lezenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:23 schreef Lutte het volgende:
Spammerdespam.
[MUSEUM] Historisch Openlucht Museum Eindhoven
Serieus he? Instant drassig in den broekquote:
de zesde man van baldacciquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Serieus he? Instant drassig in den broek
Oja, doe ik ook!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ehb dat ding gedownload, maar je kan ook op achternaam zoeken rechtsbovenin
Slaapfokken, wie doet dat nietquote:
2 x wakker zelfs?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Slaapfokken, wie doet dat niet
Nee ben al weer wakker (goh!) en gedouched en ja, wakker
moggequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Slaapfokken, wie doet dat niet
Nee ben al weer wakker (goh!) en gedouched en ja, wakker
broeibroekie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Serieus he? Instant drassig in den broek
Die is zo 2010, we zitten nu in de 2011 fasequote:
wel even van te voren zeggen he, ik moet nog 2 dagen werken, dan 2 dagen vrij, 3 dagen werken, 2 dagen vrij, 1 dag werken (7 augustus) en dan 3 weken nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik een dagje Arnhem ga doen, moet nog nieuwe schoenen halen, dus kan op zich wel een keer
Drassig is de mode.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is zo 2010, we zitten nu in de 2011 fase
Uhuh, jewaidsquote:
KIES MIJ KIES MIJquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Wie wil met mij tapdanslessen gaan doen!
IKKKKKquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Als je dichterbij zou wonen had ik meteen ja gezegdquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ikke!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Sowieso SKquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:31 schreef ValHallen het volgende:
Ben hier nu voor de 5e keer The Stand aan het lezen, blijft een fantastisch boek
Morgen en overmorgen word het sowieso niet. Eens kijken bij die andere dagen, wil eigenlijk ook nog een paar daagjes weg naar londen of berlijn ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wel even van te voren zeggen he, ik moet nog 2 dagen werken, dan 2 dagen vrij, 3 dagen werken, 2 dagen vrij, 1 dag werken (7 augustus) en dan 3 weken niet
Ik wil wel lapdancelessen met je doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:31 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik vind het eng Bella... ik klikte dit filmpje aan, keek op Fok, en toen zei je dat!
Jij wil in al mijn kasten wonenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil overigens in jouw boekenkast wonen.
Even naar een 2e hands boekenwinkel dan ofzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
IddIT vind ik nog beter maar die is kwijt
Dat is zonde, ik ben zelf erg van Insommnia en The Green Mile.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik leg IT altijd weer op zolder als ik hem gelezen heb.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
EINDELIJK!!1!!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij wil in al mijn kasten wonen
Mijn boekenkast, mijn gameskast, je mag gewoon in mijn bed hoor ik ben niet zo lullig
yeah linedance en tapdansquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef Bellatrix het volgende:
Oké toppie, we starten een dansgroep en treden op in het schuurke enzo!
En.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een krant gekocht!
quote:
NRC zeker, voor de lowlands krantquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja, leg het vooral op een donkere, grimmige plek waar al het hellekwaad ongezien tussen de pagina's vandaan kan druipenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik leg IT altijd weer op zolder als ik hem gelezen heb.
Dat was alleen in NRC Next.quote:
Mijn favorieten: IT, The Stand, Salem's Lot.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is zonde, ik ben zelf erg van Insommnia en The Green Mile.
Maar The Stand ook al een keer of 7 gelezen
waarom speciaal vandaag?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Lijkt me helemaal niets. Is net zoiets als drummen, heb ik de bibbers voor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Waar hij hoortquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik leg IT altijd weer op zolder als ik hem gelezen heb.
Op onze zolder ligt alles wat niet gezien mag worden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, leg het vooral op een donkere, grimmige plek waar al het hellekwaad ongezien tussen de pagina's vandaan kan druipen
Ja Salem is ook baasquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn favorieten: IT, The Stand, Salem's Lot.
Plek zat... Maarreeeuh, als ik mag kiezen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen slaap je dus op de bank dat snap je he?
in regulieresquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Bella en ik gaan dansen als een gek, zaterdag!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op onze zolder ligt alles wat niet gezien mag worden.
DUNDUNDUN
To be continued.
sterfquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
GODVERDOMME... zit iemand mij de hele tijd te whatsappen
MIJN MOEDER SLAAPT! GELUID GRRRR!
Trusten!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Toverheks het volgende:
en pppfftttttttttttttttttttttt of FOK heeft een hekel aan me of KPN wat een geklooi, slaap lekker allemaal
Dus dáár is die crv gebleven?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op onze zolder ligt alles wat niet gezien mag worden.
DUNDUNDUN
To be continued.
Truste Heksquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Toverheks het volgende:
en pppfftttttttttttttttttttttt of FOK heeft een hekel aan me of KPN wat een geklooi, slaap lekker allemaal
daag heksenmeisjequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Toverheks het volgende:
Ik haal gewoon de spits op het station en de Telegraag beland hier smorgens vroeg altijd gratis op de matquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Lutte het volgende:
Ik moet altijd een krant halen als ik op een station ben, daar hebben ze buitenlandse kranten, dat vind ik zo tof
Zijn boeken zijn gemaakt om vaak te lezen. Under the Dome ook al gelezen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Salem is ook baas
Nou ja ik lees alles van hem vaker
Misery was mijn SK ontmaagdingquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn favorieten zijn de twee bundels; Different Seasons (met Shawshank o.a.) en Everything is Eventual. Verder de Marathon, The Stand, IT, Misery.
Ja gewoon de cvketel, de r is ie inmiddels verloren.quote:
Ja en ik vond hem geweldig, al was iedereen op Fok er wat minder over te spreken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zijn boeken zijn gemaakt om vaak te lezen. Under the Dome ook al gelezen?
Ron neemt meestal wel een Spits ofzo mee, oma heeft de Telegraaf en wij het Brabants Dagblad en die doen we dan 's avonds wisselenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik haal gewoon de spits op het station en de Telegraag beland hier smorgens vroeg altijd gratis op de mat
Everything is eventualquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn favorieten zijn de twee bundels; Different Seasons (met Shawshank o.a.) en Everything is Eventual. Verder de Marathon, The Stand, IT, Misery.
Ja! Daar staan echt freaky verhalen in.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Everything is eventualMet 1408 toch?
Ik vond hem ook echt heel goed, alleen dat eindequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en ik vond hem geweldig, al was iedereen op Fok er wat minder over te spreken.
Het eerste verhaal, als zo'n dude wakker wordt op de autopsie tafelquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja! Daar staan echt freaky verhalen in.
Njah dat was jammer, maar hij deed me ook wel wat aan The Stand denken, ik had het gevoel van Stu erbij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vond hem ook echt heel goed, alleen dat einde
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef Renesite het volgende:
Kusje terug Patrick.
[/ WhatsApp bericht ]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil het einde weten van UTD, aangezien ik nu toch andere boeken aan het lezen ben komt die pas veul later, iemand onder spoilers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil het einde weten van UTD, aangezien ik nu toch andere boeken aan het lezen ben komt die pas veul later, iemand onder spoilers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]Hmm. Tja. Heb maar één hoofdstuk gelezen dus kan het niet goed of slecht noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart, wel.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Klopt wel, echt zo'n episch heldenverhaal met sociale structuren enzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah dat was jammer, maar hij deed me ook wel wat aan The Stand denken, ik had het gevoel van Stu erbij.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]NOOOOOEEEEEEEEESSSSSSSSSS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Er houdt iemand van mij.. hebben jullie het door?
Ja, zit nu Der Untergang te kijken. Had toch wel het idee dat ie uit die bunker zou komen zo. Met Blondi.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:43 schreef ValHallen het volgende:
Zeroku moet het weer eens voor iedereen verpestenWas net halverwege Mein Kampf lul
Lief toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
groetjes aan drquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Van mij ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
En dan: Call me!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, zit nu Der Untergang te kijken. Had toch wel het idee dat ie uit die bunker zou komen zo. Met Blondi.
lalalalalalaquote:
Met de bekende hits:quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dan: Call me!
Der Untergang, der musikal
Zeeeeeeeh HIIIIILZ are aliiiiiiiive! Wis zhe sound of BLITZKRIEG!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dan: Call me!
Der Untergang, der musikal
Nou toppietiptop!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
lalalalalala
Vandaag kwam ik peter tegen in zijn lederhozen!!!!!! Fucking vet!
De Jodenjumpquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met de bekende hits:
Ik was een Berliner
Ik verscheurde je geboortebewijs
Vergassen is te laat voor jou.
Ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:50 schreef Kally het volgende:
Wat ik echt leuk vind aan King is zijn linken naar andere boeken van hem.
Donkere toren komt voor in Hearts of Atlantis, Ace Merril in weet ik hoeveel verhalen, ik hou daarvan
Castle Rock
quote:
he kut. Ga slapen. Lezen eigenlijk. Holvandie! Doeiquote:
Bijna al zijn verhalen spelen zich af in Maine ook. Ik zou er graag eens heen willenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:50 schreef Kally het volgende:
Wat ik echt leuk vind aan King is zijn linken naar andere boeken van hem.
Donkere toren komt voor in Hearts of Atlantis, Ace Merril in weet ik hoeveel verhalen, ik hou daarvan
Castle Rock
Ja langs die trail waar al die vakantiehuisjes staanquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bijna al zijn verhalen spelen zich af in Maine ook. Ik zou er graag eens heen willen
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of Guus Meeuwis - Per spoor (kedeng kedeng)
Nee want zoals hij al zegt het is verzonnenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:53 schreef Bellatrix het volgende:
Dat zou echt vet zijn ja, naar Maine en dan al die bekende plaatsjes. En dan natuurlijk helemaal niets aparts vinden.
boek.dat.ik lees speelt ook.af.in Mainequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja langs die trail waar al die vakantiehuisjes staan
Maine rulesquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
boek.dat.ik lees speelt ook.af.in Maine
Zullen we IT naspelen? Soort RPGquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee want zoals hij al zegt het is verzonnen
quote:
Op de meet leek je zo'n schattig meisje, op fok maak je de ene na de andere scherpe opmerking. Zeg me nou eens, hoe ben jij?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met de bekende hits:
Ik was een Berliner
Ik verscheurde je geboortebewijs
Vergassen is te laat voor jou.
Ja 1 oktober hier bij het doucheputjequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zullen we IT naspelen? Soort RPGJij bent Bev, Jeffrey is die jood die zelfmoord pleegt, ik de neger,
Ik ben Henry Bowersquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zullen we IT naspelen? Soort RPGJij bent Bev, Jeffrey is die jood die zelfmoord pleegt, ik de neger,
Ze is beide, all wrapped in onequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op de meet leek je zo'n schattig meisje, op fok maak je de ene na de andere scherpe opmerking. Zeg me nou eens, hoe ben jij?
Als je dat moet vragen zul je het nooit weten, als je het weet hoef je het alleen maar te vragen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op de meet leek je zo'n schattig meisje, op fok maak je de ene na de andere scherpe opmerking. Zeg me nou eens, hoe ben jij?
Ik vond die misplaatste homoscene zó geil.quote:
en nog moeilijk ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen zul je het nooit weten, als je het weet hoef je het alleen maar te vragen.
Godver. Waar is dat ook alweer vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen zul je het nooit weten, als je het weet hoef je het alleen maar te vragen.
Ik ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond die misplaatste homoscene zó geil.
The Grey Lady, Harry Potter.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Godver. Waar is dat ook alweer van?
Boek wel, film nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Kally het volgende:
Wie vond The Mist goed, en vooral het einde?
Nee, echt een kutfilmquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Kally het volgende:
Dank uquote:
Ohjaquote:
Ik heb die Amerikaanse versie (hoorde dat er een andere is/was?) en die vond ik echt zwaar tegenvallen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Kally het volgende:
Bij die garagedeurquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:00 schreef Kally het volgende:
Ik ben het oneens met Ian (the horror) over een film
The Mist dus wat een kutfilm
Jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij die garagedeur_!
Godverdomme wat slecht.
Ohjaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij die garagedeur_!
Godverdomme wat slecht.
quote:
Neh.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
OhjaDat was even wat minder.
Maar de rest
Ik las altijd stiekem de Steamy Story in de Break-Out van mijn zus.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:01 schreef Bellatrix het volgende:
Fuck, er is een boek, ik geloof Pet Cemetery? Ik las dat boek toen ik 12 jaar was ofzo en er zitten een paar sexscenes in die écht intens waren. Toen verloor ik mijn onschuld.
Dat deed ik als kind ook altijd.quote:
Ik bedoel de film jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DE FILM HE!? ZEG ME DAT JE DE FILM BEDOELT!1!!
Kan iemand deze man iets te drinken geven? Of een auto ofzo?quote:
En de Hitkrant verhaaltjes. Gingen altijd zo:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik las altijd stiekem de Steamy Story in de Break-Out van mijn zus.
Pet Sematary is een briljant horrorboek, met heftige sex ja volgens mijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:01 schreef Bellatrix het volgende:
Fuck, er is een boek, ik geloof Pet Cemetery? Ik las dat boek toen ik 12 jaar was ofzo en er zitten een paar sexscenes in die écht intens waren. Toen verloor ik mijn onschuld.
Oja,quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En de Hitkrant verhaaltjes. Gingen altijd zo:
Hij legde me neer op het bed. Hij had al een stijve en ik was al wat nat. Hij ging in me en we kwamen samen klaar.
Ze kwamen altijd samen klaar.
Altijd.
Knap he?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij legde me neer op het bed. Hij had al een stijve en ik was al wat nat. Hij ging in me en we kwamen samen klaar.
Altijd.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan iemand deze man iets te drinken geven? Of een auto ofzo?
Fijn dat je er bent, Benny. Ik zag meteen al dat jij een man met goede smaak bent.
Net als dat verhalen topic op FOK! dus.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Altijd.
quote:
Jaquote:
Ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja.
Die was ook echt tof. Vooral toen ze eerst zo leuk weigerde.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Net als dat verhalen topic op FOK! dus.
Ja. Kutzooi, ik lag bijna onder m'n stoelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.In de film was ze ook echt freaky, ik schrok me echt kapot toen ze ineens uitbarste.
_!
ah toe doe. Ga de schaamte voorbijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga geen sexverhaaltjes schrijven, heb een veel te zieke geest voor dat.
Oh ik heb ook al vanaf het begin spetterende seks anders hoor, ik kom altijd klaar, heb nooit pijn, mijn vriendjes kunnen uuuuuren doorgaan als ik wil en ze kunnen ook tien keer komen en ze hebben negerpiemels, dat wil je niet wetenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Altijd.
quote:
Ik denk dat je dat best kanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga geen sexverhaaltjes schrijven, heb een veel te zieke geest voor dat.
quote:
Zij kwam ik klaar en ik spoot haar daarna pas klaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
in de mijne komen ze ook samen. Het hoort gewoon zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |