Drie Zweedse sletten.quote:
Zelfs gin mes en vurrik?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik eet ze gér gewoon zo witte nie.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Drie Zweedse sletten.
Dit gaat zo'n succes worden.
Ge moe nie zo zéke, ge wit dak van u hou, ok al hedde men familiebestek kapot gemaktquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zelfs gin mes en vurrik?
godnondeju weer allemol vur niks die moeite gedoan
die verroeste zooi haajik nie besteld dus dan witte hoe ik ben; gin pardon en mee weggeneeijdquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ge moe nie zo zéke, ge wit dak van u hou, ok al hedde men familiebestek kapot gemakt
Sorry, ik hou van jequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:13 schreef Toverheks het volgende:
een naamtopic, nu voel ik me helemaal kutje
Hihiquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
die verroeste zooi haajik nie besteld dus dan witte hoe ik ben; gin pardon en mee weggeneeijd
Gewoon een linkje, of de prijs behandelenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef Lutte het volgende:
Schatties, moeten in een review over een museum ook dingen als tarieven en adres of is een linkje naar de site genoeg?Of is dat spam?
Sorry Faye, jij bent de volgendequote:
HEEL SNEL ACHTER ELKAAR HEKS!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef ValHallen het volgende:
hey hey, zeg eens heel snel achter elkaar heks!
Tarieven en een link lijkt me wel handig. Over die tarieven kun je overigens ook nog je mening spuien, of je die te hoog vind of te laag etc.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef Lutte het volgende:
Schatties, moeten in een review over een museum ook dingen als tarieven en adres of is een linkje naar de site genoeg?Of is dat spam?
ja denk het. Maar niet teveel info want dan wordt het langdradig en soai.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef Lutte het volgende:
Typen gaat echt zoveel moeilijker dan pratenquote:
op zich wel met imo. maar ligt eraan waar je die review voor schrijft en wat hun policy isquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef Lutte het volgende:
Gij zijt ok unne Brabo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Typen gaat echt zoveel moeilijker dan praten.
Waarom zeg je het zo vaak?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Kally het volgende:
HeelsnelachterelkaarheksHeelsnelachterelkaarheksHeelsnelachterelkaarheksHeelsnelachterelkaarheks
Ik zie de grap niet
Jazeker.quote:
HEKSHEKSHEKSHEKSNEUKEN.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Kally het volgende:
HeelsnelachterelkaarheksHeelsnelachterelkaarheksHeelsnelachterelkaarheksHeelsnelachterelkaarheks
Ik zie de grap niet
dat moet jij wel. Hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Kally het volgende:
Ik zie de grap niet
Graag gedaan hoor lieverdquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
dank jullie wel en Kally lekker wijf lief van je
Doe 'm even leuk de groetjes van ons!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
Zojuist Patrick wakker geWAt denk ik.
Whehehe
Johquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jazeker.
[..]
HEKSHEKSHEKSHEKSNEUKEN.
Ik wel.
quote:
Die zit toch in de USA, daar is het 6-?? uur vroeger, dus dat zal wel niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
Whehehe
Ik denk niet dat hij Patjen bedoeltquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die zit toch in de USA, daar is het 6-?? uur vroeger, dus dat zal wel niet.
Hou je mond, boven-de-rivierenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij bent geen brabo, gelderlander
KENT DAN NIEMAND NOG SARCASMEquote:
Er zijn twee Patjes. Een homo en een hetero. Een uit Brabant en een uit Denemarken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
heeeeeeee is hij zonder mij in Amerika?????quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er zijn twee Patjes. Een homo en een hetero. Een uit Brabant en een uit Denemarken.
Ach joh, mijn boetes van de NS komen ten minste aan als ik de naam van mijn dorp zegquote:
quote:
Nooooh buuuuuuuuuuurn!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ach joh, mijn boetes van de NS komen ten minste aan als ik de naam van mijn dorp zeg
En daarom hou ik zo van mijn dorpquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ach joh, mijn boetes van de NS komen ten minste aan als ik de naam van mijn dorp zeg
Waarom wil jij Jet in mijn schoot gooien, ik ben al voorzienquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
zelfs als ik jet in je schoot gooi niet eens...
Oh, het gaat echt hard tegen hard nu...quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Trouwens, waarom ben jij niet op msn?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En daarom hou ik zo van mijn dorp
zoook, waar woon jij nou?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef Zokunen het volgende:
Als het maar onder de IJssel ligt is het goed
lesboënnesquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom wil jij Jet in mijn schoot gooien, ik ben al voorzien
Geen zin.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Trouwens, waarom ben jij niet op msn?
kuch *pokequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef Zokunen het volgende:
Als het maar onder de IJssel ligt is het goed
Ik sliep nog niet!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
Whehehe
Mijn god, wat zeg je allemaal?quote:
Paardenbenen? Varkenspoten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Heeft iemand een nieuw paar benen voor me?
Die van mij zijn te klein voor jou, sorryquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een paar poten!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Faye heeft sappige dijenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Of neefjequote:
fucking geil!!!! Scharen! !!!! Nooooooh!!!! Lesbos! !!!quote:
Zal eens kijken of ik een dagje Arnhem ga doen, moet nog nieuwe schoenen halen, dus kan op zich wel een keerquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kom je nog een keer hamburgers bij me halen of hoe zit dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |