Gij zijt ok unne Brabo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Typen gaat echt zoveel moeilijker dan praten.
Waarom zeg je het zo vaak?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Kally het volgende:
HeelsnelachterelkaarheksHeelsnelachterelkaarheksHeelsnelachterelkaarheksHeelsnelachterelkaarheks
Ik zie de grap niet
Jazeker.quote:
HEKSHEKSHEKSHEKSNEUKEN.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Kally het volgende:
HeelsnelachterelkaarheksHeelsnelachterelkaarheksHeelsnelachterelkaarheksHeelsnelachterelkaarheks
Ik zie de grap niet
dat moet jij wel. Hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Kally het volgende:
Ik zie de grap niet
Graag gedaan hoor lieverdquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
dank jullie wel en Kally lekker wijf lief van je
Doe 'm even leuk de groetjes van ons!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
Zojuist Patrick wakker geWAt denk ik.
Whehehe
Johquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jazeker.
[..]
HEKSHEKSHEKSHEKSNEUKEN.
Ik wel.
quote:
Die zit toch in de USA, daar is het 6-?? uur vroeger, dus dat zal wel niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
Zojuist Patrick wakker geWAt denk ik.
Whehehe
Ik denk niet dat hij Patjen bedoeltquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die zit toch in de USA, daar is het 6-?? uur vroeger, dus dat zal wel niet.
Hou je mond, boven-de-rivierenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij bent geen brabo, gelderlander
KENT DAN NIEMAND NOG SARCASMEquote:
Er zijn twee Patjes. Een homo en een hetero. Een uit Brabant en een uit Denemarken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
heeeeeeee is hij zonder mij in Amerika?????quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er zijn twee Patjes. Een homo en een hetero. Een uit Brabant en een uit Denemarken.
Ach joh, mijn boetes van de NS komen ten minste aan als ik de naam van mijn dorp zegquote:
quote:
Nooooh buuuuuuuuuuurn!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ach joh, mijn boetes van de NS komen ten minste aan als ik de naam van mijn dorp zeg
En daarom hou ik zo van mijn dorpquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ach joh, mijn boetes van de NS komen ten minste aan als ik de naam van mijn dorp zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |