Maine rulesquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
boek.dat.ik lees speelt ook.af.in Maine
Zullen we IT naspelen? Soort RPGquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee want zoals hij al zegt het is verzonnen
quote:
Op de meet leek je zo'n schattig meisje, op fok maak je de ene na de andere scherpe opmerking. Zeg me nou eens, hoe ben jij?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met de bekende hits:
Ik was een Berliner
Ik verscheurde je geboortebewijs
Vergassen is te laat voor jou.
Ja 1 oktober hier bij het doucheputjequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zullen we IT naspelen? Soort RPGJij bent Bev, Jeffrey is die jood die zelfmoord pleegt, ik de neger,
Ik ben Henry Bowersquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zullen we IT naspelen? Soort RPGJij bent Bev, Jeffrey is die jood die zelfmoord pleegt, ik de neger,
Ze is beide, all wrapped in onequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op de meet leek je zo'n schattig meisje, op fok maak je de ene na de andere scherpe opmerking. Zeg me nou eens, hoe ben jij?
Als je dat moet vragen zul je het nooit weten, als je het weet hoef je het alleen maar te vragen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op de meet leek je zo'n schattig meisje, op fok maak je de ene na de andere scherpe opmerking. Zeg me nou eens, hoe ben jij?
Ik vond die misplaatste homoscene zó geil.quote:
en nog moeilijk ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen zul je het nooit weten, als je het weet hoef je het alleen maar te vragen.
Godver. Waar is dat ook alweer vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen zul je het nooit weten, als je het weet hoef je het alleen maar te vragen.
Ik ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond die misplaatste homoscene zó geil.
The Grey Lady, Harry Potter.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Godver. Waar is dat ook alweer van?
Boek wel, film nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Kally het volgende:
Wie vond The Mist goed, en vooral het einde?
Nee, echt een kutfilmquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Kally het volgende:
Dank uquote:
Ohjaquote:
Ik heb die Amerikaanse versie (hoorde dat er een andere is/was?) en die vond ik echt zwaar tegenvallen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Kally het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |