Bij die garagedeurquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:00 schreef Kally het volgende:
Ik ben het oneens met Ian (the horror) over een film
The Mist dus wat een kutfilm
Jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij die garagedeur_!
Godverdomme wat slecht.
Ohjaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij die garagedeur_!
Godverdomme wat slecht.
quote:
Neh.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
OhjaDat was even wat minder.
Maar de rest
Ik las altijd stiekem de Steamy Story in de Break-Out van mijn zus.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:01 schreef Bellatrix het volgende:
Fuck, er is een boek, ik geloof Pet Cemetery? Ik las dat boek toen ik 12 jaar was ofzo en er zitten een paar sexscenes in die écht intens waren. Toen verloor ik mijn onschuld.
Dat deed ik als kind ook altijd.quote:
Ik bedoel de film jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DE FILM HE!? ZEG ME DAT JE DE FILM BEDOELT!1!!
Kan iemand deze man iets te drinken geven? Of een auto ofzo?quote:
En de Hitkrant verhaaltjes. Gingen altijd zo:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik las altijd stiekem de Steamy Story in de Break-Out van mijn zus.
Pet Sematary is een briljant horrorboek, met heftige sex ja volgens mijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:01 schreef Bellatrix het volgende:
Fuck, er is een boek, ik geloof Pet Cemetery? Ik las dat boek toen ik 12 jaar was ofzo en er zitten een paar sexscenes in die écht intens waren. Toen verloor ik mijn onschuld.
Oja,quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En de Hitkrant verhaaltjes. Gingen altijd zo:
Hij legde me neer op het bed. Hij had al een stijve en ik was al wat nat. Hij ging in me en we kwamen samen klaar.
Ze kwamen altijd samen klaar.
Altijd.
Knap he?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En de Hitkrant verhaaltjes. Gingen altijd zo:
Hij legde me neer op het bed. Hij had al een stijve en ik was al wat nat. Hij ging in me en we kwamen samen klaar.
Ze kwamen altijd samen klaar.
Altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |