Op onze zolder ligt alles wat niet gezien mag worden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, leg het vooral op een donkere, grimmige plek waar al het hellekwaad ongezien tussen de pagina's vandaan kan druipen
Ja Salem is ook baasquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn favorieten: IT, The Stand, Salem's Lot.
Plek zat... Maarreeeuh, als ik mag kiezen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen slaap je dus op de bank dat snap je he?
in regulieresquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Bella en ik gaan dansen als een gek, zaterdag!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op onze zolder ligt alles wat niet gezien mag worden.
DUNDUNDUN
To be continued.
sterfquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
GODVERDOMME... zit iemand mij de hele tijd te whatsappen
MIJN MOEDER SLAAPT! GELUID GRRRR!
Trusten!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Toverheks het volgende:
en pppfftttttttttttttttttttttt of FOK heeft een hekel aan me of KPN wat een geklooi, slaap lekker allemaal
Dus dáár is die crv gebleven?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op onze zolder ligt alles wat niet gezien mag worden.
DUNDUNDUN
To be continued.
Truste Heksquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Toverheks het volgende:
en pppfftttttttttttttttttttttt of FOK heeft een hekel aan me of KPN wat een geklooi, slaap lekker allemaal
daag heksenmeisjequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Toverheks het volgende:
Ik haal gewoon de spits op het station en de Telegraag beland hier smorgens vroeg altijd gratis op de matquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Lutte het volgende:
Ik moet altijd een krant halen als ik op een station ben, daar hebben ze buitenlandse kranten, dat vind ik zo tof
Zijn boeken zijn gemaakt om vaak te lezen. Under the Dome ook al gelezen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Salem is ook baas
Nou ja ik lees alles van hem vaker
Misery was mijn SK ontmaagdingquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn favorieten zijn de twee bundels; Different Seasons (met Shawshank o.a.) en Everything is Eventual. Verder de Marathon, The Stand, IT, Misery.
Ja gewoon de cvketel, de r is ie inmiddels verloren.quote:
Ja en ik vond hem geweldig, al was iedereen op Fok er wat minder over te spreken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zijn boeken zijn gemaakt om vaak te lezen. Under the Dome ook al gelezen?
Ron neemt meestal wel een Spits ofzo mee, oma heeft de Telegraaf en wij het Brabants Dagblad en die doen we dan 's avonds wisselenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik haal gewoon de spits op het station en de Telegraag beland hier smorgens vroeg altijd gratis op de mat
Everything is eventualquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn favorieten zijn de twee bundels; Different Seasons (met Shawshank o.a.) en Everything is Eventual. Verder de Marathon, The Stand, IT, Misery.
Ja! Daar staan echt freaky verhalen in.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Everything is eventualMet 1408 toch?
Ik vond hem ook echt heel goed, alleen dat eindequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en ik vond hem geweldig, al was iedereen op Fok er wat minder over te spreken.
Het eerste verhaal, als zo'n dude wakker wordt op de autopsie tafelquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja! Daar staan echt freaky verhalen in.
Njah dat was jammer, maar hij deed me ook wel wat aan The Stand denken, ik had het gevoel van Stu erbij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vond hem ook echt heel goed, alleen dat einde
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef Renesite het volgende:
Kusje terug Patrick.
[/ WhatsApp bericht ]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil het einde weten van UTD, aangezien ik nu toch andere boeken aan het lezen ben komt die pas veul later, iemand onder spoilers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil het einde weten van UTD, aangezien ik nu toch andere boeken aan het lezen ben komt die pas veul later, iemand onder spoilers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]Hmm. Tja. Heb maar één hoofdstuk gelezen dus kan het niet goed of slecht noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart, wel.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Klopt wel, echt zo'n episch heldenverhaal met sociale structuren enzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah dat was jammer, maar hij deed me ook wel wat aan The Stand denken, ik had het gevoel van Stu erbij.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]NOOOOOEEEEEEEEESSSSSSSSSS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Er houdt iemand van mij.. hebben jullie het door?
Ja, zit nu Der Untergang te kijken. Had toch wel het idee dat ie uit die bunker zou komen zo. Met Blondi.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:43 schreef ValHallen het volgende:
Zeroku moet het weer eens voor iedereen verpestenWas net halverwege Mein Kampf lul
Lief toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
groetjes aan drquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Van mij ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
En dan: Call me!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, zit nu Der Untergang te kijken. Had toch wel het idee dat ie uit die bunker zou komen zo. Met Blondi.
lalalalalalaquote:
Met de bekende hits:quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dan: Call me!
Der Untergang, der musikal
Zeeeeeeeh HIIIIILZ are aliiiiiiiive! Wis zhe sound of BLITZKRIEG!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dan: Call me!
Der Untergang, der musikal
Nou toppietiptop!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
lalalalalala
Vandaag kwam ik peter tegen in zijn lederhozen!!!!!! Fucking vet!
De Jodenjumpquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met de bekende hits:
Ik was een Berliner
Ik verscheurde je geboortebewijs
Vergassen is te laat voor jou.
Ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:50 schreef Kally het volgende:
Wat ik echt leuk vind aan King is zijn linken naar andere boeken van hem.
Donkere toren komt voor in Hearts of Atlantis, Ace Merril in weet ik hoeveel verhalen, ik hou daarvan
Castle Rock
quote:
he kut. Ga slapen. Lezen eigenlijk. Holvandie! Doeiquote:
Bijna al zijn verhalen spelen zich af in Maine ook. Ik zou er graag eens heen willenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:50 schreef Kally het volgende:
Wat ik echt leuk vind aan King is zijn linken naar andere boeken van hem.
Donkere toren komt voor in Hearts of Atlantis, Ace Merril in weet ik hoeveel verhalen, ik hou daarvan
Castle Rock
Ja langs die trail waar al die vakantiehuisjes staanquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bijna al zijn verhalen spelen zich af in Maine ook. Ik zou er graag eens heen willen
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of Guus Meeuwis - Per spoor (kedeng kedeng)
Nee want zoals hij al zegt het is verzonnenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:53 schreef Bellatrix het volgende:
Dat zou echt vet zijn ja, naar Maine en dan al die bekende plaatsjes. En dan natuurlijk helemaal niets aparts vinden.
boek.dat.ik lees speelt ook.af.in Mainequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja langs die trail waar al die vakantiehuisjes staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |