quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan iemand deze man iets te drinken geven? Of een auto ofzo?
Fijn dat je er bent, Benny. Ik zag meteen al dat jij een man met goede smaak bent.
Net als dat verhalen topic op FOK! dus.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En de Hitkrant verhaaltjes. Gingen altijd zo:
Hij legde me neer op het bed. Hij had al een stijve en ik was al wat nat. Hij ging in me en we kwamen samen klaar.
Ze kwamen altijd samen klaar.
Altijd.
quote:
Jaquote:
Ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja.
Die was ook echt tof. Vooral toen ze eerst zo leuk weigerde.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Net als dat verhalen topic op FOK! dus.
Ja. Kutzooi, ik lag bijna onder m'n stoelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.In de film was ze ook echt freaky, ik schrok me echt kapot toen ze ineens uitbarste.
_!
ah toe doe. Ga de schaamte voorbijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga geen sexverhaaltjes schrijven, heb een veel te zieke geest voor dat.
Oh ik heb ook al vanaf het begin spetterende seks anders hoor, ik kom altijd klaar, heb nooit pijn, mijn vriendjes kunnen uuuuuren doorgaan als ik wil en ze kunnen ook tien keer komen en ze hebben negerpiemels, dat wil je niet wetenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En de Hitkrant verhaaltjes. Gingen altijd zo:
Hij legde me neer op het bed. Hij had al een stijve en ik was al wat nat. Hij ging in me en we kwamen samen klaar.
Ze kwamen altijd samen klaar.
Altijd.
quote:
Ik denk dat je dat best kanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga geen sexverhaaltjes schrijven, heb een veel te zieke geest voor dat.
quote:
Zij kwam ik klaar en ik spoot haar daarna pas klaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
in de mijne komen ze ook samen. Het hoort gewoon zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |